Ostetaan Käsikonsoleita kaikilta merkeiltä ja vuosikymmeniltä missä tahansa kunnossa paitsi ehjänä!

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 402
Lue vähintään tämä tiivistelmä ennen viestin laittoa kiitos. Ostan käsikonsoleita/kännyköitä/tabletteja/ missä tahansa kunnossa ja miltä tahansa merkeiltä sekä vuosilta (myös lukittuina ja kastuneina yms). Laita mieluusti jo ensimmäiseen viestiisi kuva laitteista edestä ja takaa. Laita viestiä vasta kun olet saanut kuvat otettua, koska ilman kuvaa ei kauppoja päästä hieromaan. Kerro myös viestissäsi mistä laitteet löytyy. Kuopiossa olevat pystyn noutamaan. Varsinkin ensimmäisen sukupolven PS vitalle olisi käyttöä kun yksi sellainen tuntemattomassa kunnossa löytyy kaapista.

Pidemmin: Herätellyt vanhaa elektroniikan/kännyköiden keräily/korjailu harrastusta eloon joten sellaisia haussa missä tahansa kunnossa (myös kastuneet ja lukitut). Ideaalitilanne olisi löytää "kaappikokoelmia" eli sellaisia oikeasti käytössä olleita laitteita jotka tällä hetkellä on jonkun kaapissa unohtuneena ja pahimmillaan menossa rikki kun akut turpoavat/vuotavat ja liittimet hapettuvat. Pahimmillaan nuo ovat myös tulipalo riski joten vaikka et niitä minulle myisikään niin vie ne edes ser pisteelle joka on myös palvelus maapallolle uusiokäytön muodossa. Minulle myydessäkään ei rikastumaan pääse, mutta ainakin "romut" päätyy varmasti hyötykäyttöön sillä toiminta mitä teen ei ole taloudellisesti kannattavaa joten mikään firma ei voi vastaavaa tehdä. Myös kuolinpesien ja lopettaneiden firmojen yms. kasojen osto onnistuu ja tarvittaessa voidaan sopia jos en saa varmuudella tietoja puhelimista hävitettyä vien ne ser pisteelle.

Kaikista mielenkiintoisimpia on sellaiset läjät joiden kunnoista ei ole mitään tietoa. Tarkoitukseni ei ole ostella keräilijöiden varastoja, mutta jos joku on harrastuksensa lopettanut ja haluaisi päästä helposti mahdollisesti isommastakin läjästä eroon voisin olla kiinnostunut. Osa harrastusta ja sen kiinnostavuutta on juuri se etsintä vaihe.

Tietoturva varmasti mietityttää monia, koska kaikilla meillä on puhelimissa kuvia, viestejä, numeroita yms. mitä ei ole muille tarkoitettu ja ensimmäinen asia mitä teen onkin puhelimien tyhjennys palauttamalla tehdasasetukset joka poistaa kaikki tiedot. Annan mielelläni myös ohjeita miten tämä tehdään jos haluat sen tehdä itse ja tarvittaessa voin laittaa vaikka videon siitä kun teen sen tmv. ihan mikä parhaalta tuntuu jos pelkkä sana ei riitä. Minulta kuitenkin löytyy eri kauppapaikoilta satoja positiivisia palautetta jonka pitäisi hieman todistaa, että sanaan voi luottaa.

Kaupat voidaan tehdä joko Kuopiossa face2face tai sitten postitse.

Jos joku ihmettelee mikä idea tässä on taustalla kun ei kerta taloudellinen ole niin jotkut tykkäävät värkkäillä autoja ja jotkut tietokoneita, mutta itse tykkään kännyköistä ja muista pienelektroniikasta varsinkin niiden korjailusta ja testailusta. Käyn tällä hetkellä myös korjauspuolen koulutusta joten osaamisen syventäminen kiinnostaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 215
Viestejä
4 278 336
Jäsenet
71 631
Uusin jäsen
Ajamsa

Hinta.fi

Ylös Bottom