Myyty K40 40W hiilidioksidilaserleikkuri + 3d tulostin 500e

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
132
Myytävä tuote: K40 hiilidioksidi laseri ja 3d tulostin + iso pahvilaatikollinen filamenttia
Hinta: 500e yhteensä (myydään vain pakettina)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kiina
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

K40 vaatii laserpedin (railien) kohdistamisen. Mukaan pumput, tuulettimet jne ja jotain optiikkaa. Käytetty vuosi sitten. Tämän voi testata ennen ostoa. Mahdollisesti löytyy myös eurooppalaiset suojalasit.

3d tulostin käyttää isompaa muistaakseni 3mm filamenttia. Viimeksi käytetty 4vuotta sitten, ei tastausmahdollisuutta. Ohjain kortissa vanhat resistorit lämpötilaanturoiden piirissä joten ohjainkortti pitäisi vaihtaa jos haluaa käyttää uusinta firmistä. Mukaan iso pahvilaatikollinen muoveissa olevia filamentteja.

Myydään vain pakettina.

+50euroa hintaan lisään niin mukaan lähtee CNC koneen osat jolle ei enää suunnitelmia. Mukana railit, stepperit, ohjainkortit 2kpl (1kpl lpt + 1kpl USB) ja kaikkea sälää.

Myynnissä myös muualla. Menee ekalle joka lyö rahat tiskiin. Ei YV AV tai muuta leikkimistä.

Sijainti: HKI/Malminkartano
Toimitustapa: Vain nouto
Maksutapa: Käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
220
Paljonko pelkät CNC-kamat?
MACH3 ohjain? Softa?
Mitkä stepperit?

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
132
Paljonko pelkät CNC-kamat?
MACH3 ohjain? Softa?
Mitkä stepperit?

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
70euroa. Muistaakseni ohjainkortti toimii mach 3:Sessa, en muista enkä jaksa tarkistaa. Mieluummin ostat koko paskan. Otan sulle pari lisäkuvaa
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
220
Siis myös CNC-osat?

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 624
Viestejä
4 196 967
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Pörinäpönttö

Hinta.fi

Ylös Bottom