• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Jymy jäätelöt , Prisma, 3 kpl/10€

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
645
Tuote: Jymy jäätelöt
Tarjoushinta: 3 kpl/10€
Normaalihinta: 4,49€/kpl
Kauppa: Prisma
Voimassa: 31.7-4.8
Linkki: Tarjouslehti
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Näytti olevan sama tarjous muissakin kuin Keskimaan Prismoissa.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
282
Onko muuten kommentteja mausta ja laadusta? Hyvää/pahaa? Madagaskarin vaniljaa aiemmin kehuttiin. Pohdin että kannattaako. Lähemmäs 3 litraa jäätelöä on aika iso kertainvestointi pieneen pakastinlokeroon.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
253
Kerran tullut ostettua päärynän makuista ja en oikeasti tiedä oliko tuote pilalla. Niin hirveän makuista oli että roskiin meni.
Ja mulla menee kyllä yleensä jäätelö kuin jäätelö.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 745
Kerran tullut ostettua päärynän makuista ja en oikeasti tiedä oliko tuote pilalla. Niin hirveän makuista oli että roskiin meni.
Ja mulla menee kyllä yleensä jäätelö kuin jäätelö.
Kyllä se minusta ihan päärynältä maistuu ja on vielä varsin hyvääkin. Tosin kysehän on aina makuasioista
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
605
Kerran tullut ostettua päärynän makuista ja en oikeasti tiedä oliko tuote pilalla. Niin hirveän makuista oli että roskiin meni.
Ja mulla menee kyllä yleensä jäätelö kuin jäätelö.
Syy pahalle maulle löytyi heti.

Itse tykkään Jymyn jäätelöistä. Aidosti suomalainen firma joka noita valmistaa joten siinä myös iso syy ostaa heidän tekemiä jäätelöitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12 055
Ei taida noita lainkaan etelässä kaupoissa olla myynnissä, en ainakaan ole noihin törmännyt. Myönnetään tosin etten ole myöskään etsinyt niitä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 383
Nämä on tosiaan ne halpis jymyt, eivät ne oikeasti hyvät ja paljon kalliimmat jymyt.
Kannattaa hakea sittarista ennemmin ne benkut samaan hintaan…
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
2
Pakko kyllä todeta että tämä 0.9 L ”halpuutus Jymy” toimii siinä missä 0.5 L kilohinnaltaan ~tuplat(?) pahvitönikkäkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
349
Prisma Hämeenkatu Tampere oli nyt pikku pakastimessa loput 2,5€/kpl. Vähälaktoosisten/laktoosittomien tarjonta aika rajallista, niin vanilja ja päärynä kyllä maistuneet.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
81
Vadelma-vanilja jäätelössä on pilaantuneen maidon haju ja hapan maku, eipä tämmöstä ole aiemmin missään tullut vastaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 309
Viestejä
4 355 187
Jäsenet
72 384
Uusin jäsen
HSuvanto

Hinta.fi

Ylös Bottom