Myyty JXD S5800 Android kannettava emulointipelikonsoli

Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
107
Myytävä tuote: JXD S5800 Android kannettava emulointipelikonsoli
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): eBay 2018 (uutena)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Tilausvahvistus, takuusta ei tietoa
Muuta huomioitavaa:

Nyt olisi kaupan JXD S5800 Android kannettava emulointipelikonsoli.

Laite on ostettu uutena tammikuussa 2018 eBaysta ja ollut siitä asti käytössä minulla. Laitteeseen on ollut asennettuna suojakalvo heti käyttöönottopäivästä alkaen. Laite on hyvässä kunnossa ja mukaan tulee laturin + laturikaapelin lisäksi myös toinen akku! En ole havainnut laitteessa mitään vikaa. Luovun laitteesta, koska se on ollut viime aikoina niin vähällä käytöllä.

Laitteessa on Android-käyttöjärjestelmä ja siihen saa siis asennettua lukuisia eri emulaattoreita. Olen itse todennut ainakin toimiviksi seuraavat konsolit (jaksaa siis pyörittää ko. konsolin pelejä OK):

-Nintendo 8-bit (NES)
-Super Nintendo (SNES)
-Sega MasterSystem
-Sega Megadrive
-Gameboy
-Gameboy Color
-Gameboy Advance
-NeoGeo
-MAME (CPS1/2)
-Nintendo 64
-PlayStation 1
-PlayStation Portable (PSP)
-Nintendo DS
-ScummVM (ainakin Lucas Artsin Sam&Max, Day of the Tentacle ja Monkey Islandit toimivat, niitä pelasin)
-Commander Genius (Commander Keenin Android-versio)

Joitain emulaattoreita on laitteeseen esiasennettuna, mutta itse latasin Play-kaupasta paremmat ja uudemmat versiot ym. konsoleihin. Laitteeseen on tehty tehdasasetusten palautus, joten minun lataamiani emulaattoreita tai asetuksia laitteessa ei enää ole.

Huom: laitteessa ei ole pelejä valmiiksi vaan ne pitää hankkia itse.

Laitteessa on muistikorttipaikka, joten lisätilaa peleille on saatavilla hankkimalla microSD-kortti! Lisäksi kuulokkeille löytyy 3,5mm liitäntä. Laitteessa on myös SIM-korttipaikka, joten sitä voi käyttää myös normaalina matkapuhelimena :D

Laite on erinomainen matkakumppani!

Tarkemmat speksit laitteesta löydät täälä: GSMarena Android Phone: JXD S5800 3G Quad Core Game Tablet PC 5.0 Inch 4GB Android 4.2 Monster Phone GPS Silver

Sijainti: Klaukkala, Nurmijärvi
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 301
Viestejä
4 197 355
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom