Jutustelua sikareista

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 007
Poltatteko muuten talvisin sisällä
Joo. Toki kämpässä on ristiveto tupruttelun ajan ja ainakin pari tuntia jälkeenkin, tuulettimen avustamana. 2-3 päivää huomaa että sisällä on poltettu mutta sen jälkeen haju on hävinnyt. Kun 1-2 pölliä kuukaudessa polttelee, niin eipä tuolla merkitystä. Hellasäröäkään ei ole huomauttelemassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Parvekkeella ite tulee polteltua, toki kylmimpinä päivinä sitten vähän pienempiä sikareita.
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 209
Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
Kyllä tää mulle on lämpimien kesäiltojen harraste.
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
678
Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
Mulla on puutarhakatos terassilla, jossa on sivuseinät. Katosta roikkuu lämppäri, joten sinne saa mukavat tuulettomat ja kohtuulämpimät olosuhteet kun pakkanen ei painu kovin alas. Viimetalvena koko katos romahti kun yhtenä yönä, kun lunta tuli niin perkuleesti. Joka päivä otin katolta lumet alas, jos satoi, mutta liika oli liikaa. Tuolla on "sisällä" sohvaryhmä sikarointia varten ja tilaa riittää vielä grillin ja pöytäryhmän tuolien talvisäilöön. Katsotaan nyt mitä lumisuutta tänne etelään ennustetaan, vähän siitä riippuu otanko tänävuonna kankaat pois ja pitää siirrellä kamat varastoon talvisäilöön.
 
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
36
Itsellä taitaa jäädä odottelemaan kesää, pidän nimenomaan siitä kesäilmalla ulkona istuskelusta. Yllätyin muuten noista Vega Fina perloista miten hyviä olivat halpis El Guajirojen jälkeen, mutta harmillisesti kelit kylmeni hankinnan jälkeen niin vauhdilla että vain 1 tuli polteltua.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Minullakin taitaa mennä nämä kylmät kelit ainoastaan varastoa täydentäessä. Jos ei jotain parempia 10-15 minuutin trinidad/cohiba mini versioita tule hankittua.
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
7
Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa Viking linen grace laivan sikari valikoimasta? Vaimo menossa ja saa oikein luvan tuoda jotain yksilöitä:cool:
 
Liittynyt
01.08.2020
Viestejä
2
Sattuisko joltain löytyä myyntiin asti jokunen sikari? Lähellä ei ole oikein alan liikkeitä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Kenelläkään tietoa mikä tällä hetkellä on kaupoissa halvin tai lähes halvin sikariaski (vaikka 10 kpl) ?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
78
Löysin kaapista tämmöisen Cigarworldin reissuhumidorin, jota en ehkä kerran käytetty vuosia sitten. Mahtaakohan tämä olla enää ihan pätevä tarkoitukseen, kun tuo kostutinhomma on tuon värinen? Onkohan se ihan alun perinkin ollut vihertävä vai ajan saatossa vaihtanut väriä?

Koodi:
https://i.imgur.com/Tm13Zy8l.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
7
Löysin kaapista tämmöisen Cigarworldin reissuhumidorin, jota en ehkä kerran käytetty vuosia sitten. Mahtaakohan tämä olla enää ihan pätevä tarkoitukseen, kun tuo kostutinhomma on tuon värinen? Onkohan se ihan alun perinkin ollut vihertävä vai ajan saatossa vaihtanut väriä?

Nyt ei kuva näy. Ainakaan mulla
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 007
Löysin kaapista tämmöisen Cigarworldin reissuhumidorin, jota en ehkä kerran käytetty vuosia sitten. Mahtaakohan tämä olla enää ihan pätevä tarkoitukseen, kun tuo kostutinhomma on tuon värinen? Onkohan se ihan alun perinkin ollut vihertävä vai ajan saatossa vaihtanut väriä?
Boveda-pakkauksia kannattaa muutenkin käyttää. Tuolla sienellä voi heittää vesilintua, väristä riippumatta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 007
Okei. Huonon myivät.
En mä huonoksi sanoisi, kyllähän se humi itsessään on varmaan ihan hyvä kunhan vain on tiivis. Noiden sienien ongelma on siinä, että vain ja ainoastaan luovuttavat kosteutta. Boveda-pakkaus voi sekä luovuttaa että imeä kosteutta, joten se pitää kosteuden tasaisena. Vähentää selvästi riskiä homeesta.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
78
Jos joku muuten tarvitsee tuollaista reissuhumia, niin voin kyllä luopua siitä, kun itsellä ei ole tosiaan ollut liiemmin tarvetta sille. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
59
Minkälainen oli? Itselläkin pari kappaletta mutta testaamatta vielä.
Ihan perus kuubaa maultaan ja toiminnaltaan. Perfectdrawilla sai kairata muutamaan kertaan että toimi jotenkin. Kyllä ne rahat paremmin on Nicaragualaisissa käytetty.
 
Liittynyt
16.01.2023
Viestejä
1
Kertokaas onko viking- ja silja linen ruotsinlaivoilla minkälaisia sikarivalikoimia?
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
7
Ainakaan viikkarin laivoilla ei ole kuin pikkusikareita... Ihan kaikkia laivoja en tiedä, mutta ainakin uudemmilla ei ollut
 
Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
310
Poltatteko muuten talvisin sisällä kun ei sikarinautinto tuolla kylmässä ulkona ole oikein kohdallaan. Savukin tuntuu erilaiselta suussa ja palaminen nihkeämpää. Itse pidän yleensä taukoa kevääseen asti vaikka ei kai sitä mikään estäisi sisällä tupruttelua.
Tän sikarien polttelun takia en jaksaisi pitää suurempaa meteliä koska tästä joutuu suoraan paratiisin tulille ja koko homma mielellään poltellaan. Mutta juu ulkona jos poltan.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 331
Kukaan viimeaikoina tilannut netin kautta onnistuneesti? Camachoa ja romeo y julietaa tuubeissa erityisesti haussa. Vinkkejä voi heittää vaikka yv:llä.
 

Coanda

Tulinen kastike
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Ei täällä sattuisi kenelläkään olemaan aloittelijalle humidoria myydä? Ajatus olisi pitää näkösällä, joten tupperdorin teko on vähän rujo ratkaisu.
 
Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
21
Ei niitä mailboxen päässä kiinnosta, itse olen kyseisellä tavalla tilannut useita kertoja
Juu, lähettäjä kauppa oli omalla kohdalla kämmännyt ja kun korjasivat niin perille boxiin ok.. nyt sitten jännätään jääkö välille (paketin sisältöön jotain bullshittia heittää?).
 
Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
21
Juu, lähettäjä kauppa oli omalla kohdalla kämmännyt ja kun korjasivat niin perille boxiin ok.. nyt sitten jännätään jääkö välille (paketin sisältöön jotain bullshittia heittää?).
"An inspection was carried out on the basis of the German Postal Act. Unfortunately, tobacco is on the list of prohibited goods."

Tämä meni nyt näin sitten. On tää helvetin vaikeaa saada parit savut vuodessa, linnaan joutaa rikollisena jo tästä. vOv
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 188
"An inspection was carried out on the basis of the German Postal Act. Unfortunately, tobacco is on the list of prohibited goods."

Tämä meni nyt näin sitten. On tää helvetin vaikeaa saada parit savut vuodessa, linnaan joutaa rikollisena jo tästä. vOv
Säästän ja teen itse. Mulla on tupakansiemenet itämässä (saksalainen lajike, kestää hyvin kylmempiäkin ilmoja), pinnalla ovat jo reilusti. Halpaa ja laillista, verottaja ei saa mitään.
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
7
Sattuisko kellään olemaan "ylimääräisiä" sikareita? Alkaa humi huuteleen tyhjyyttä
 
Liittynyt
05.08.2023
Viestejä
1
"An inspection was carried out on the basis of the German Postal Act. Unfortunately, tobacco is on the list of prohibited goods."

Tämä meni nyt näin sitten. On tää helvetin vaikeaa saada parit savut vuodessa, linnaan joutaa rikollisena jo tästä. vOv
Mistä kaupasta mahdollisesti koitit tilata?
 
Liittynyt
03.09.2023
Viestejä
1
Kiinnostais ostaa muutama laadukas sikari jos on myyntiin asti. Maksan hyvän hinnan. Tieto ulkoa tilauksesta kiinnostaa myös tai kimppatilaus jos on suhteita. Korvataan sekin hyvin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 334
Viestejä
4 157 520
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom