• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Jula -20€ vähintään 100€ ostoksesta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ade3bZ
  • Aloitettu Aloitettu
  • Avainsanat Avainsanat
    jula
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
678
Tuote: Kaikki tuotteet
Tarjoushinta: -20€ vähintään 100€ ostoksesta
Normaalihinta:
Kauppa: Jula
Voimassa: maanantaihin klo 07 asti
Linkki: jula.fi


Kommentti tarjouksesta:
JC20 koodilla

Esim.

12852

Hallitunkki 2,5 t 75-510 mm 80 €:lla (10 snt puusepänkynä mukaan niin ostokset ylittää 100€)

Nouto myymälästä ilmainen.
 
Siitä tunkki tilaukseen. Kiitokset.

Jos joku muukin ihmettelee minne alennuskoodi laitetaan, niin ostoskorissa tuosta (Jos ostoskorissa jatkaa kassalle asti, niin siellä "lahjakortti" on väärä kohta sillä olet jo liian pitkällä)
1779035450805.png
 
Kiitos vinkistä, korkeammalle nostava tunkki tuli tarpeeseen itsellänikin. Ja oli vielä bonuksia 5€ vanhenemassa muutaman viikon päästä..
 
Myös 40V pensasleikkuri ja ruohotrimmeri ovat sopivasti 99€. Hyvät arvostelut ja 3 vuoden takuu.
 
Itselläni ainakin toimi vielä... Piti laittaa vaan kooodi isolla.. JC20
1779090208665.png


Ärsytti kun yöllä ei ollut tuota akkupakettia ollenkaan myynnissä... mutta nyt sen sain.
 
Ostin tämän tunkin reipas kuukausi sitten täyteen hintaansa ja oli hyvä valinta.
Ostin 23.11. hintaan 89 € ja jos ois jaksanu palauttaa/perua, niin seuraavana päivänä oli vielä -10 € yli 50 € ostosta tjsp. :D 79 € olis siis ollut all-time optimoiduin hinta :D Mut joo, toihan on selkeesti sama tunkki (eri värisenä) ku se Motonetin tarjous-Bahco, kuten jossain ketjussa laitoinkin vertailukuvat vierekkäin. Nätisti ja kevyesti nosti keväällä painavaa sähköautoakin ja sillain hyvät pyörät, pulttiteline, jne...
 
Ostin 23.11. hintaan 89 € ja jos ois jaksanu palauttaa/perua, niin seuraavana päivänä oli vielä -10 € yli 50 € ostosta tjsp. :D 79 € olis siis ollut all-time optimoiduin hinta :D Mut joo, toihan on selkeesti sama tunkki (eri värisenä) ku se Motonetin tarjous-Bahco, kuten jossain ketjussa laitoinkin vertailukuvat vierekkäin. Nätisti ja kevyesti nosti keväällä painavaa sähköautoakin ja sillain hyvät pyörät, pulttiteline, jne...
Mukava kuulla tuollaisia kokemuksia. Tänään tuli noudettua oma, syksyllä sitten laatikon avaus ja tutkimaan mitä tuli taas "säästettyä" :rofl:
 
Mukava kuulla tuollaisia kokemuksia. Tänään tuli noudettua oma, syksyllä sitten laatikon avaus ja tutkimaan mitä tuli taas "säästettyä" :rofl:
"Säästäminen" kannattaa aina. Auoppa ihmeessa loota ja testaa, että varmasti tunkkaa/toimii, niin mäkin tein marraskuun lopulla huvikseen pihalla vaikka renkaat oli jo vaihdettu. Kivempi sit valittaa heti vs. syksyllä. "Säästyy" aikaa :D Tässä muuten ne erot Bahcoon:

Mun mielestä rungoltaan ja sylintereiltään täsmälleen sama tunkki ku Bahco BH1EU3000 pl. akselien kiinnityksen ja pieni nostokuppiero Meec Toolissa ei Bahco-mitallinen vaan oikeastaan parempi (mahtuu jääkiekko) ja Meecissä ei ole pehmustetta sen pitkän varren ääripäässä kättä varten, mutta puoleen hintaan pitää metallistakin kii :D


1773908128303.png
1773908142211.png


Eli tavallaan säästöhän on paljo enempi ku parikymppiä.
 
Kävin noutamassa myymälään tilatut tuotteet niin löivät vielä -5€ kupongin 25€ ostoksesta käteen. Helposti löytyi alkuperäisestä tilauksesta unohtuneita juttuja mukaan.
 
Omassa tilauksessa kaikki tavarat oli varastossa noutoon valitusta myymälästä, mutta ilmeisesti lähettivät silti jostain muualta ja kun sieltä oli yksi tavara loppu, peruivat koko tilauksen eilen. Viestissä mainitsivat että voin kyllä tilata uudestaan (normaalihintaan) :rolleyes:
Otin yhteyttä aspaan, joka laittoi 20€ alekoodin, jonka pystyi käyttämään netissä tai myymälässä. Kävin hakemassa tarpeellisimmat halvemmalla, eli säätämisestä huolimatta sujui ihan hyvin.
 
Omassa tilauksessa kaikki tavarat oli varastossa noutoon valitusta myymälästä, mutta ilmeisesti lähettivät silti jostain muualta ja kun sieltä oli yksi tavara loppu, peruivat koko tilauksen eilen. Viestissä mainitsivat että voin kyllä tilata uudestaan (normaalihintaan) :rolleyes:
Otin yhteyttä aspaan, joka laittoi 20€ alekoodin, jonka pystyi käyttämään netissä tai myymälässä. Kävin hakemassa tarpeellisimmat halvemmalla, eli säätämisestä huolimatta sujui ihan hyvin.
Sama homma täällä. Laitoin nyt aspaan viestiä, katsotaan irtoaako alekoodia.

EDIT: Tulihan sieltä se alennuskoodi.
Kun tuotteita ei ole voitu kerätä tavaratalossa ja tilaus on siirretty keskusvarastollemme, on tilaus mennyt uudelleen käsittelyyn. Meidän järjestelmät ei tässä kohtaa valitettavsti ole pysynyt kaikkien asiakkaiden tilausten perässä alennuksen kanssa.
Tässä kohtaa voimme tarjota teille 20€ lahjakorttia mikä vastaisi yövuoro-kampanjan määrää. Lahjakortti on voimassa 5 vuotta ja käy maksuvälineenä sekä tavarataloissa että verkkokaupassa. Miltä tämä kuullostaisi?
 
Viimeksi muokattu:
Katselen samaa oksasilppuria. Miltä tämä vaikuttaa?
Hyvin toiminut tähän mennessä. 4 isoa jätesäkillistä on jo silppua eikä ole hirveästi oikkuillut. Toki ei enään ihan yhtä hyvin tunnu leikkaavan kun ekan kerran käynnistäessä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 151
Viestejä
5 244 556
Jäsenet
83 429
Uusin jäsen
heksutin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom