• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Juhla Mokka 2,99€/paketti Prismoista

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
Juuri kävin töiden jälkeen Joensuussa Prismassa niin vaikuttaisi olevan tosiaan kaikki eikä vain yhden osuuskaupan oma "kaikki"
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
371

BDX

Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
101
Testin viimeinen. Arvosana: 0/5
Testin ykkönen.
Testin voittaja oli silti raadille todellinen yllätys. Työssään kahveja paljon maisteleva Jonathan Fri hämmästyi, kun testin jälkeen voitiin paljastaa eniten pisteitä kerännyt tuote: S-ryhmän oman merkin Xtran keskipaahtoinen suodatinkahvi.
(vain tilaajille)
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 095
Testin ykkönen.

(vain tilaajille)
Tuon testin tekee epäyhteensopivaksi oman makuni kanssa viimeistään se, että siinä Lidlin Intenso (entinen Perfetto) voittaa Kulta Katriinan ja Juhla Mokan. Se nimittäin on ylivoimaisesti paskinta kahvia mitä olen ikinä juonut; kauhea haju ja maku. Xtraa en ole maistanut varmaan 15 vuoteen, joten siitä en voi kummempia sanoa, mutta en pitänyt siitä aikoinaan.

Muuten en ole nirso, vaan kaikki peruskahvit toimii myös halpamerkeiltä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 250
Tuon testin tekee epäyhteensopivaksi oman makuni kanssa viimeistään se, että siinä Lidlin Intenso (entinen Perfetto) voittaa Kulta Katriinan ja Juhla Mokan. Se nimittäin on ylivoimaisesti paskinta kahvia mitä olen ikinä juonut; kauhea haju ja maku. Xtraa en ole maistanut varmaan 15 vuoteen, joten siitä en voi kummempia sanoa, mutta en pitänyt siitä aikoinaan.

Muuten en ole nirso, vaan kaikki peruskahvit toimii myös halpamerkeiltä.
Allekirjoitan tuon Perfetosta, haju kuin olisi jo valmiiksi ummehtunutta ja maku samoin. Xtraa en ole kehdannut ostaa, yleensä hamstraan Costa Ricaa aina kun tarjouksessa jotta riittää seuraavaan tarjoukseen asti, mutta nyt täytyy hakea 4 pakettia Juhla Mokkaa.
 
Liittynyt
28.10.2023
Viestejä
81
Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
157
Itse ostin kerran vahinkotavarakeskuksesta raakakahvipapuja ja paahdoin ne uunissa sekä jauhoin. Todella hyvää. Hinta oli alle 3e/kg (vahinko oli, että kuorma oli kaatunut eli sillä ei ollut mitään vaikutusta itse kahvipapuihin).
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 051
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
242
Saako jostain asiallista papua jauhettavaksi 10€ tai alle per kilo?
Lidlin Bellarom 1kg pavut vaaleana ja tummana (joita voi vielä sekoitella, jos kaipaa vaihtelua), ovat olleet yllättävän hyviä. En löytänyt täsmällistä hintaa, mutta n. 10-11€/kg se on ollut tänä vuonna.

Läpäisi myös naapureiden sokkotestin, eli pihajuhlissa tämä sai paljon kehuja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 419
Viestejä
4 217 236
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom