Joel Skousen: III-maailmansota aiotaan sytyttää tammikuussa 2017

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
76
Nyt kävi kuulkaas silleen hassusti että kukaan ei kertonut että löylyssä käyminen on huono juttu varsinkin jos sinne on latonut 2451 pakettia Dansukkerin taloussokeria niin että lauteille mahtuu juuri ja juuri. Nyt mulla on siis yksi kokonainen 2x3m yhteen hitsaantunut sokeriköntti. Noh. Koitin tätä sitten hakata paloiksi mutta se on kivikova. Vaihdantavälineeni kelpaa korkeintaan houkuttelemaan rottia paikalle, joita voi yrittää ottaa kiinni ravinnoksi. Yritin myös järsiä kulmasta makeanhimossani, mutta katkaisin hampaani. Muutenkin on mennyt ihan päin persettä. Maailmansotaa odottaessani päätin ottaa loparit ja poltin sen sillan vetämällä pomoportaasta jokaista turpaan. Poliisi sanoi kuulustelussa että maksettavaa tulee rutkasti. Milläs maksan kun ei ole työtä ja säästöillä ostin sokeria. Riidaannuin naapurien kanssa pöllimällä kaikkea tarpeistoa sodan varalta kuten naapurin akan sloggeja narulta (sidetarpeiksi), niiden koiran (seuraksi. se kultainen noutaja on niin söpö hauveli eikä meillä ole koiraa kun muksut on tosi allergisia) ja polkupyörän (sissitkin kulkee pyörällä vihollisen linjojen taa, minä vihollista karkuun) sekä sekalaisen läjän työkaluja niiden autotallista. Sukulaiset suuttu kun lainasin rahaa, ostin niillä lisää sokeria ja soitin perään paskaisesti nauraen että en maksa ikinä hähhähhää. Vaimoltakin meni hermo kun olen rakentanyt kylppäriin ja saunaan todellista bunkkeria mutta mitäs siitä, koira tykkää kun heittelen bunkkerissani palloa sille. Itseasiassa siltä meni niin hermo että ilmoitti menevänsä äitinsä luo ja soittavansa (taas) poliisit, mutta luulen että siihen vaikuttaa se että pökkäsin lopulta tytärpuolta (se 18v herkkuperse) kun kuumotuksissani etsin vain vähän lohtua maailmansodan kaatuessa pienen ihmisen niskaan...

Että semmosta kuuluu tänne päin. Täytyy sanoa että olen ehkä hieman pettynyt kun ei ole vieläkään ohjuksia ilmassa. Koskas seuraava maailmanloppu olikaan?
 

blurris

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
2 217
@Setämies , sintraantunut sokeri on parasta säteilynvaimenninmateriaalia sitten lyijyn. Toimii sirpalesuojana mainosti myös. Vastaa ihan keraamipanssaria. Voit pitää itseäsi nyt täysin valmistautuneena kun kypsytit pommarisi seinät vihdoin taistelukuntoon. Maailmanloppu saa tulla!
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Jos ei aihe kiinnosta niin eikö tän ketjun voisi antaa vain olla? Pakkoko sitä on sairasta miestä kiusata. Sokeriläpät kuultu jo miljoona kertaa.
Olen ihan samaa mieltä. Itseasiassa en ole koskaan murossakaan ymmärtänyt, miksi näiden juttujen annetaan ylipäätään olla foorumilla eikä ketjuja lukita. Näitä kirjoittavat henkilöt ovat oikeasti sairaita eivätkä kirjoittaessaan edesvastuullisessa tilassa. Minusta on kyseenalaista, että sairaiden ihmisten oireiden, eli näiden harhojen, julkinen pilkkaaminen on ollut murossa vuosikausia hyväksyttyä kansanhuvia. Olisin toivonut täällä vähän toisenlaista linjausta. Onko sinulla @Sampsa tähän kommenttia, miksi näin?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Olen ihan samaa mieltä. Itseasiassa en ole koskaan murossakaan ymmärtänyt, miksi näiden juttujen annetaan ylipäätään olla foorumilla eikä ketjuja lukita. Näitä kirjoittavat henkilöt ovat oikeasti sairaita eivätkä kirjoittaessaan edesvastuullisessa tilassa. Minusta on kyseenalaista, että sairaiden ihmisten oireiden, eli näiden harhojen, julkinen pilkkaaminen on ollut murossa vuosikausia hyväksyttyä kansanhuvia. Olisin toivonut täällä vähän toisenlaista linjausta. Onko sinulla @Sampsa tähän kommenttia, miksi näin?
Tällä foorumilla on linjattu, että keskustelu salaliittoteorioista jne pysyköön keskitetysti yhdessä ainoassa threadissa:

Reptiliaanit NWO illuminati ja muut

Tämän ketjun osalta todettakoon, että on näköjään jäänyt auki, maailmanloppua ei tullut, joten nyt viimeistään kiinni.

Foorumin linjauksista keskustelua voidaan jatkaa täällä:

Keskustelua foorumin linjauksista
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 826
Viestejä
4 203 820
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom