Myyty (JKL) Hifiman Arya Stealth -planaarikuulokkeet

Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
343
Myytävä tuote: Hifiman Arya Stealth (eli V3)
Hinta: 850€ + postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2.12.2021 postitettu valmistajan Puolan varastolta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä, ei takuuta paitsi luonnollisesti toimivuustakuu
Muuta huomioitavaa:

Jos tykkäät Hifimanin planaarisaundista lähtökohtaisesti ja/tai käytät ekvalisointia sujuvasti, tässä voi olla sellaiset soundstage ja detaljimonsterit, että et ainakaan hetkeen haikaile muita kuulokkeita. Hankittu valmistajan trade-up ohjelman kautta välirahalla ja postittamalla Arya V2:t Puolaan. Olen aivan varma, että valmistaja tarjoaa vastaavaa järjestelyä tälläkin kertaa eli jos jossain vaiheessa Arya Organic alkaakin kiinnostamaan, niin ei muuta kuin Hifimanin erinomaisesti palvelevaan aspaan yhteyttä.

Erinomaisessa kuosissa mitä nyt vähän pölyä ja normaalia käytönjälkeä pehmusteissa (en lähde edes hellästi käsinpesemään pehmusteita, koska niiden irroitus on tehty hankalaksi). Ainakin viimeiset 6 kk ellei pidempäänkin olleet kaapissa. Ei pakkomyynnissä, mutta laitetaan tarjolle, koska oma preferenssi lukittunut vahvasti ZMF-soundiin tätä nykyä.

EDIT: Laitettu myyntiin myös muualle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: nouto, Matkahuolto tai viime hädässä Posti Oy Ab
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.06.2018
Viestejä
178
HD800s ei varmaankaan kiinnosta vaihdossa, mutta kysellään nyt kuitenkin...
 
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
343
Kiitos tarjouksesta, mutta kerran nuo kävi mulla Verkkiksen outletistä kokeilussa ja ei ollu mun juttu :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 936
Viestejä
4 224 469
Jäsenet
71 138
Uusin jäsen
Tomme

Hinta.fi

Ylös Bottom