Kiitoksia vinkistä, tilasin. Pitkäaikaiset romppeet ovat hyviä, vaikka vaatii ilmeisesti kovaa lämpötilaa.
Ei itse asiassa vaadi. Ei passaa induktiolla vetää millää P:llä vaan ittellä ku asteikko Electroluxissa 0-9+P niin muista poikkeuksellisesti lämmitän tän eka P ihan superlyhyesti, sitten 8:lla sen aikaa, että on varmasti tasaisesti lämmin ja alkuunsa teelusikalla vettä tyhjään pannuun pirautellen -> sitten ku pisarat vaeltaa ja poukkoilee sikin sokin sihahtamatta (=EI hörysty ilmaan mistään kohdasta esim. pannun reunoilta, yläreunasta nyt saa toki ku et sä siellä yläkantissa paista) ja pinta hylkii niitä niin valmis ja teräspinta kiinni / voi laittaa öljyn/voin ja sit laskee halutessa lämpötilaa ja laittaa paistettavan asian. Joka kerta sama proseduuri (paitsi oppinu toki jo et koska se on valmis mut varmistan silti yleensä kerran vesipisaralla). Käytän voita tai sitten Amazonin sumuttimesta oliiviöljyä tai toisesta mokomasta tekemääni auringonkukka-/rypsiöljysekoitusta jos tarvii jotain oikein kuumasti paistaa ja voi loppunut.
Ihan ekalla kerralla ei kannata välttis lettuja ja munakkaita alkaa harjotella

Työkaverille toki ku neuvoin moneen kertaan niin onnistu paistaan ekalla kerralla omeletinkin ilman sen tartuttamista pannuun (jos tarttuu niin so what, raapii lastalla pois, vähä vettä pannuun ja levylle hieman lämpiimään niin lähtee sillä kuin taika). Mutsille myin toisen niin seki sano, että paras pannu koskaan ja on lettujaki paistellu.
Vaimo ton unohti P:llä levylle ja paineli työpuhelimeen ja veti teräksen punaseks, sit pisti viel oliiviöljyä siihe prkl kuumaan pannuun ja nehän palo mustaks läntiks siihe heti ja sain aika hartaasti patapataa näyttää et irtos mut tuli ku uus

Hyvä ettei talo palanu ja mä töistä kattelin et miks meillä hälyyttää joka huoneesta PM1-pitoisuudet tapissa... Tuskin toiste unohtaa mut tilasin varakappaleen.
On mulla pinnoitettujen lisäks käyny ei-prootason hiiliteräspannuja ja Ikean rosteripannukin mut niihin on palanu kaikki ihan sama mikä ja miten ihan perkeleesti kiinni niin on menty tohon Virtuoso Fry Paniin asti Ikean 365-pinnoitetuilla ja heti jos jotain jälkee niin vesilintua ja kaapista uus tilalle. Vaan se loppu onneks. Sit ku saan toisen tommosen niin kaappiin jää noi ja ehkä yks valurautainen (tosin en tiiä mihin sitä enää tarvii ku on painavakin ja pitää huoltaa/öljytä ja kuivata ja...) ja annetaan sit perintönä eteenpäin 40-50 vuoden päästä
Mikä parasta (tv-shop!), niin tosta ei saa pinnotteita omiin eikä vaimon ja lasten sisuskaluihin. Voi lapsetki ronkkia teräslastalla tai haarukalla ja kanakastiketta ku tekee niin ei tartte leikkuulaudalla pilkkoo niljakkaita fileitä vaan paistaa eka pannulla ja vetää siinä veitsellä ja haarukalla kanat paloiks niin mehevämpääkin. Ja tämän saat vaan hikisellä 29 € + pk hinnalla. En ymmärrä, kuinka olen voinut tulla toimeen ilman tätä loistavaa pannua.