Jääkiekon MM 2018 Denmark 4.-20.5

Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 174
Olen kritisoinut Marjapuuroa rankalla kädellä aikaisemmin. Näissä kisoissa pelityyli on kuitenkin erilainen. Peli on liikkuvampaa ja jotenkin nopeampaa. Vaikka olen kritisoinut Marjista niin olen aina sanonut että hänestä voi tulla todella kova vlamentaja kunhan vielä kypsyy (esim KHL:ssä) sen 10 vuotta. Näissä kisoissa on nähty jo hiukan tuota potentiaalia. Marjamäki ei vain vielä ole valmis. Mutta olis todella hienoa jos lähtis tästä pestistä kultamitali taskussa. Sitten 10 vuoden päästä tervetuloa takaisin.

Jotenkin tuntuu vääryydeltä että Latvia vei Tanskan välieräpaikan. :(
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Jotenkin tuntuu vääryydeltä että Latvia vei Tanskan välieräpaikan. :(
Olisi todellakin suonut Tanskalle jatkopaikan, kisaisäntänä olisi lätkä saanut näkyvyyttä enempi. Ja tosiaan 1-0 häviöllä putos...
Mutta näin se menee...
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 174
Vähän tökkiäkseni kepillä...
Mulla on vaffa tunne että nää viulunsoittajat/itkijät/takinkääntäjät/maanpetturit, miksi näitä nyt haluaa kutsua, odottavat vesi kielellä että Sveitsi pudottaisi Suomen ja sittenhän tää foorumi räjähätis kun pääsisivät pahaa oloaan purkamaan tänne. Ehkä jopa tyytyisivät siihen että Suomi ajautuu pronssipeliin ja jää ilman mitalia. Jos taas Suomi pelaa itsensä mitaleille niin nää onnettomat on varmasti hyvin hiljaa.

Mä oon aina sanonu että ne jotka ei kannusta Suomea tosissaan ei ansaitse sitä kultamitalijuhlaa jos sellanen tulee. Kriittinen ja analyyttinen saa olla, mutta siitä huolimatta pitäs olla rohkeutta ja isänmaallisuutta kannustaa joukkuetta ja uskoa mestaruuteen. Turnaus on kuitenkin lyhyt ja sitä ei aina voita se paperilla paras joukkue, eikä aina edes se joka pelaa pääsääntösesti parasta peliä turnauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Vähän tökkiäkseni kepillä...
Mulla on vaffa tunne että nää viulunsoittajat/itkijät/takinkääntäjät/maanpetturit, miksi näitä nyt haluaa kutsua, odottavat vesi kielellä että Sveitsi pudottaisi Suomen ja sittenhän tää foorumi räjähätis kun pääsisivät pahaa oloaan purkamaan tänne. Ehkä jopa tyytyisivät siihen että Suomi ajautuu pronssipeliin ja jää ilman mitalia. Jos taas Suomi pelaa itsensä mitaleille niin nää onnettomat on varmasti hyvin hiljaa.

Mä oon aina sanonu että ne jotka ei kannusta Suomea tosissaan ei ansaitse sitä kultamitalijuhlaa jos sellanen tulee. Kriittinen ja analyyttinen saa olla, mutta siitä huolimatta pitäs olla rohkeutta ja isänmaallisuutta kannustaa joukkuetta ja uskoa mestaruuteen. Turnaus on kuitenkin lyhyt ja sitä ei aina voita se paperilla paras joukkue, eikä aina edes se joka pelaa pääsääntösesti parasta peliä turnauksessa.
Tuuriinhan tuo lopulta aika paljon perustuu. Toki pitää olla hyvä joukkue jne. mutta kun finaalikin on vain 1 peli niin se voittaa jolla se sattuu kulkemaan ja kenelle kiekko pomppii paremmin.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 174
Tuuriinhan tuo lopulta aika paljon perustuu. Toki pitää olla hyvä joukkue jne. mutta kun finaalikin on vain 1 peli niin se voittaa jolla se sattuu kulkemaan ja kenelle kiekko pomppii paremmin.
Näinhän se menee. Mulla löytyis näille valittajille paljon enemmän ymmärrystä jos pelattais pitkää sarjaa.
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Olen katsonut jääkiekkoa ennenkuin aeinolan isälle kasvoi munakarvoja. Vaikka tykkään seurata urheilua, penkkiurheilu on kuitenkin vain viihdettä eikä sillä ei ole minulle muuta kuin hetken viihdearvoa, että miten Suomen joukkueelle käy. Isänmaallisuuteni tai sen puute ei ole sidoksissa siihen, mitä mieltä olen Suomen jääkiekkojoukkueen pelin tasosta. Jos Suomi voittaa kultaa, hymyilen ehkä 5-10 minuuttia asiasta ja elämäni jatkuu. Aeinola voi mennä hillumaan suihkulähteisiin ja tuntemaan itsensä maailmanmestariksi.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 174
Olen katsonut jääkiekkoa ennenkuin aeinolan isälle kasvoi munakarvoja. Vaikka tykkään seurata urheilua, penkkiurheilu on kuitenkin vain viihdettä eikä sillä ei ole minulle muuta kuin hetken viihdearvoa, että miten Suomen joukkueelle käy. Isänmaallisuuteni tai sen puute ei ole sidoksissa siihen, mitä mieltä olen Suomen jääkiekkojoukkueen pelin tasosta. Jos Suomi voittaa kultaa, hymyilen ehkä 5-10 minuuttia asiasta ja elämäni jatkuu. Aeinola voi mennä hillumaan suihkulähteisiin ja tuntemaan itsensä maailmanmestariksi.
Se kuinka kauan olet katsonut jääkiekko on irrelevanttia. Penkkiurheilu on minullekin vain viihdettä. Isänmaallisuuteni tai sen puute ei minullakaan ole sidoksissa siihen, mitä mieltä olen Suomen jääkiekkojoukkueen pelin tasosta. Jos Suomi voitaa kultaa saan siitä enemmän iloa kuin 5-10 minuutin hymyn ja minunkin elämäni jatkuu, joten kaikki hyvin sen suhteen. Suihkulähteisiin en mene hillumaan koska olen iän myötä tullut liian mukavuudenhaluiseksi, mutta on se silti hauskaa että jotkut jaksavat hillua torilla ja juhlia maailmanmestaruutta.

Koska sulta selvästi jäi oleellinen välistä niin selvennän. Vaikka Suomi pelaisi huonosti tai konttaisi jotain heikkoa maata vastaan, ei se tarkoita että kannattaminen pitäs lopettaa ja kääntää takki. Kuten sanoin aikasemmin, analyyttinen ja kriittinen saa olla, kannustaminen ja "usko" on täysin eri asia. Vähän sama asia kun sun lapses tykkäis harrastaa vaikka mäkihyppyä, oli se kuinka surkea tahansa siinä niin sitä kakaraa haluaa kannustaa. Eikä suinkaan maalailla että vittu toi penska on paska, seuraava hyppy menee varmaan vielä paskemmin.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Tsekin pakit ei kyllä pysy ollenkaan jenkkien perässä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Mikähän on kun ei juutuubista löydy live streamia VPN:n avustuksella?
Selvästi tiukemmat aluerajoitukset näissä peleissä. Ruotsin peli näkyy Puolan kautta, mutta Kanada-Venäjä ei sieltäkään. En jaksa nyt etsiä toimivaa, kun Cmore löytyy.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
521
Mikähän matsi ja kisa se nyt oli(vähän aikaa sitten)kun suomi johti tsekkiä ainakin pari maalin erolla, ja tsekit sitten 3.erässä tulivat tasoihin ja voittivat matsin olikohan rankkareilla? Meinaan sitä, että tsekit osaavat viime tingassa yhtälailla venyä kuin ruotsi...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 766
Herää vaan kysymys, että miksi ne vaivautuu striimaamaan noita peleja Youtubessa, kun kuitenkin geoblokkaavat koko Euroopalta, Pohjois-Amerikalta ja joltain Hong Kongiltakin?! Tuskin näistä peleistä kukaan on kiinnostunut Namibiassa tai Naurulla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
658
Koittakaa Italian VPN-serveriä, jos sellaiseen on mahdollisuus. Minulla ainakin täältä on toiminut kaikki lähetykset. Tosin en käytä VPN:ää, kun asun täällä, jos ei toimi niin johtuu varmaan siitä, että kyseisen VPN:n IP:t on blokattu.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Herää vaan kysymys, että miksi ne vaivautuu striimaamaan noita peleja Youtubessa, kun kuitenkin geoblokkaavat koko Euroopalta, Pohjois-Amerikalta ja joltain Hong Kongiltakin?! Tuskin näistä peleistä kukaan on kiinnostunut Namibiassa tai Naurulla.
Täytyy ne tulot kuitenkin jostain kerätä ja TV-kanavat eivät varmaan tykkäisi, jos kaikkialla voisi Youtubesta katsella. Youtuben kautta kuitenkin saadaan varmaan hieman näkyvyyttä sellaisissa maissa, joissa jääkiekko ei ole niin tunnettu, ehkä.

Jenkkien kypärä ei oikein kestä. Murphy otti pillin vihellyksen jälkeen jäähyn :D. Herkkulliset asetelmat kolmanteen erään molemmissa otteluissa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Koittakaa Italian VPN-serveriä, jos sellaiseen on mahdollisuus. Minulla ainakin täältä on toiminut kaikki lähetykset. Tosin en käytä VPN:ää, kun asun täällä, jos ei toimi niin johtuu varmaan siitä, että kyseisen VPN:n IP:t on blokattu.
Ei, näillä pudotuspeleillä vain tuntuu olevan huomattavasti rajallisemmat näkyvyydet Youtubessa. Luultavasti ratkaisupelien lähetysoikeuksia on saatu myytyä enemmän marginaalialueillekin, ja miksipä ei.

Esim. nyt tuon Kanada-Venäjä-striimin näkyvyys on kokonaisuudessaan vain nämä maat:



Australian-VPN:llä toimii hyvin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Geoblokit on nyt muuttuneet täysin, ja kaikki normaalit sijainnit toimivat taas, kuten Belgia ja Hollanti :tup:
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Katsoin suurimman osan Kanada-Venäjä ottelusta ja Kanada oli ihan eri tasolla kuin Suomea vastaan. Ne joiden mielestä Kanada oli Suomea vastaan täydessä iskussa ja hävisivät vain koska Suomi oli niin hyvä...kauniisti sanottuna olivat väärässä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Juomapeli: Hörppy aina ku Mertsi sanoo "kiistatta" tai "vaarallinen"
En itse katso Mertsin selostuksella, mutta ehdotan myös "sananmukaisesti" (etenkin silloin kun se käyttää sitä väärin johonkin kuvaannolliseen ilmaisuun)
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Onko suomen peliin mitään hd-tasoista striimiä? Täällä ei antennista hd:t irtoa...
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Niin siis Cmoren streamitkin on 720p ja 25/50fps.

Ps. Itelle se ei oo HD.
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Säteri lakkasi pelaamasta ja jäi toiselle tolpalle katselemaan kun sveitsiläinen sai viimein kiekon maaliin. Muuten on torjunut hyvin mutta tuossa se lopetti pelaamisen liian aikaisin, kun luuli jo edellisen vedon menevän maaliin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 287
Miten ois aikalisä, rauha maahan ja peliä tekeen. edit: jaa sieltä se tuliki.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Heh, uskomatonta miten ei vaan osata pelata näitä ennakolta heikompia vastaan ollenkaan. Ollu taas ihan toisinto tanska ja saksa peleistä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Eiköhän tässä suomi lähe himaan tänään. No, ainaki pitkäveto meni oikein jos ei muuta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 098
Minulla on euron panos sveitsin mestaruudelle. Alkaa olla jo cash outistakin tarjolla hyvä voitto.
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Olin jo ajatellut lyödä seuraavaan otteluun Kanadan puolesta vedon Suomea vastaan mutta nyt sekin kusee. Olisi ollut varmaa rahaa tiedossa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Marjamäki jatkaa siitä mihin jäätiin Tanska ottelussa. Suomen peli muistuttaa divaritason roiskimista ja omalla alueella sekoilua. Sveitsi suorastaan dominoi Suomen kenttäpuoliskolla vaikka joukkueesta puuttuu puolet NHL vahvistuksista. Miten kahden metrin syöttö voi mennä kolme metriä ohi?!
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Laitoin ton vedon että vituttais vähemmän. No, ei vituta vähemmän. Miten voi olla noin täysin liike poissa?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
32
sveitsin maalivahti hiukan sylkee noita kiekkoja mutta eipä suomalaiset ole irtokiekoissa
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 890
melkone ihme pitänee tapahtua tauolla et voitetaa viel
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Marjamäki jatkaa siitä mihin jäätiin Tanska ottelussa. Suomen peli muistuttaa divaritason huitomista ja omalla alueella sekoilua. Miten kahden metrin syöttö voi mennä kolme metriä ohi?!
Tähän on pakko nyt kompata. Täällä kovat tietäjät osaa sanoa ettei valmentajalla ole mitään tekemistä siinä mitä pelaajat kentällä tekee. Kyllähän saatana on, ehkä isoin tekeminen. Tässä pelissä ei toimi yhtään mikään, ja marjis stondaa aitiossa sama tyhjä ilme naamallaan. Aho, Teräväinen ja kumppanit ei oo tehny mitään tässä pelissä. Sveitsi dominoi koko ajan. Säteri tekee minkä voi mutta kyllä tää oli tässä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 560
Joo näyttää ihan löysältä spagetilta toi suomen joukkue. Eipä varmaan viikonloppuna tarvii kiekkoa kattoa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Pokka, Honka, Manninen - ei mitään asiaa esiintyä tällä tasolla. Toki parempaakaan ei kai ollu tarjolla, mutta ei helvetti mitä esitystä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 583
Palattiin Marjamäen peruspelikirjaan kun tuli ensimmäinen tiukka paikka. Enää ei voi syyttää pelaajamateriaaliakaan.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Pokka, Honka, Manninen - ei mitään asiaa esiintyä tällä tasolla. Toki parempaakaan ei kai ollu tarjolla, mutta ei helvetti mitä esitystä.
Granlund ja Eeli Tollonen kentän näkymättömimmät pelaajat. Jormakka on puolestaan pihalla kuin lumiukko, ei saa yhtään mitään aikaan omalla vaihdollaan.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Lopettaisivat nyt ihmeessä noiden top-vitosten näyttämisen näin tärkeässä ottelussa. Nytkin Suomen maaleja, ja tilanne on tämä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
227
Ei voi käsittää miten rosterin puolesta paras Suomen MM-joukkue vuosiin voi olla turnauksen tärkeimmässä pelissä näin tuhnu. Ottiko Marjis edes aikalisää Sveitsin kolmannen maalin jälkeen? Jotain tartteis tehdä niin tosiaan sama :I -ilme naamalla kuin aina. Suomen +30 maalista pistemerkinnät väistänyt Jormakka on edelleen ylivoimassa? Wut? Missään nimessä ei voi muuttaa mitään tai yrittää reagoida pelin aikana, kolmannessa sitten "kova yritys mutta ei riittänyt tällä kertaa" ja kotimatkalle.

Tulossa viimeinen sulka hattuun Ranska, Tanska, Saksa ja Norja(?)-tappioiden joukkoon. Hei hei, ei tuu ikävä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 380
Viestejä
4 196 592
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom