Vaihdettu (jäähylle)Asus RTX 3070 TUF OC --> Heikompi näyttis (1070-3060) / PS5 +$$$ Tampere

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Kokeillaan tätä 3070 vaihtaa heikompitehoiseen + euroihin. Ostettu verkkokauppa.com 31.03.-21 1000e hintaan, takuut ja kuitit kunnossa. Vaihdokki alkaen GTX 1070 ylöspäin, mutta kuitenkin suosisin RTX 2xxx sarjasta aina RTX 3060 saakka. Takuut ja kuittien/myyntipakkausten löytyminen aina plussaa.

Vaihdot joko kasvotusten Tampereella, tai jos postihommia, niin vaihdokki eka minulle ja testaan sen toimivuuden jonka jälkeen voidaan tehdä vaihtokaupat loppuun. Molemmat maksaa omat postituksensa. Välimaksun voi suorittaa käteisellä, mobilepaylla tai tilisiirrolla (tilisiirto nouto/f2f OP tai S-pankki).

En harrasta louhintaa, joten vaihdokin markkina-arvolla louhijoiden silmissä ei ole minulle mitään merkitystä, ainoastaan raaka peliteho merkkaa.

Myös levyasemallinen PS5 käy vaihdossa + rahaa, digiversio ei kelpaa.

Laita ehdotusta tähän ketjuun + oma näkemykseksi välirahasta, ei YV:llä.

EDIT: Myyty 3070 suoralla myynnillä torissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
gtx 1080 msi gaming x+ 600€
650e väliä ja voidaan tehdä vaihdot.

Edit. Siis sillä ajatuksella, että omasta kortistani irtoaisi 1050e suoralla kaupalla, ja gtx 1080 arvotan mallista riippuen noin 400e arvoiseksi vaihdokiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
582
Kiinnostaisiko vaihto joko:
Asus GTX1660 Super (Phoenix) - väliraha: 500€
Gainward RTX3060 Ghost OC - väliraha: 350€

Kotelot ja kuitit löytyy molemmista, mutta niillä on mainattu pari kk.
Asun Lempäälässä joten F2F onnistuu.
 

hukkakaura

Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
14
Mä ostin viime viikolla prisman verkkokaupasta ps5sen levyasemallisen siis. Viikonlopulla tuli vähän testattua ja ei musta taida konsolipelaajaksi olla. Paljos olisi sopiva väliraha? Pääsen 15.5 tampereelle sen tuomaan. Mukana lisäohjain (62e), telakka ohjaimille (40e) gigantista ja pari peliä luovutan jos niiden vaihto onnistuu.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
945
Mä ostin viime viikolla prisman verkkokaupasta ps5sen levyasemallisen siis. Viikonlopulla tuli vähän testattua ja ei musta taida konsolipelaajaksi olla. Paljos olisi sopiva väliraha? Pääsen 15.5 tampereelle sen tuomaan. Mukana lisäohjain (62e), telakka ohjaimille (40e) gigantista ja pari peliä luovutan jos niiden vaihto onnistuu.
Lisäohjaimelle, telakalle ja peleille (SW fallen order pelattu jo ja sackboy ei kiinnosta) ei olisi tarvetta. Mutta olettaen että konsolin myyntipakkaus löytyy, niin konsoli sen mukana tulleine oheistarvikkeineen + väliä 470e. Arvotan siis konsolin vaihdokkina sen mukaan mitä se kaupassa maksaa, samoin kun oman näytönohjaimeni, en torin trokarihintojen mukaan.
 

hukkakaura

Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
14
Lisäohjaimelle, telakalle ja peleille (SW fallen order pelattu jo ja sackboy ei kiinnosta) ei olisi tarvetta. Mutta olettaen että konsolin myyntipakkaus löytyy, niin konsoli sen mukana tulleine oheistarvikkeineen + väliä 470e. Arvotan siis konsolin vaihdokkina sen mukaan mitä se kaupassa maksaa, samoin kun oman näytönohjaimeni, en torin trokarihintojen mukaan.
Ok. Mä passaan tämän.
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
72
Sijaitsee Vantaalla. En huomannut katsoa että olet Tampereella joten ei onnistu F2F kaupat, kiitos kumminkin!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 302
Viestejä
4 219 430
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom