Myydään ITX-paketti: NR200P, Ryzen7 3700X, AIO, RTX3070 yms. + Predator-4k-näyttö + näppis (Helsinki)

Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
25
Myytävä tuote: ITX-konepaketti, 4k-näyttö ja näppäimistö
Hinta: 1950 1800 € / 350 € / 30 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Suomi / Amazon.de 2020-2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Sähköpostissa
Muuta huomioitavaa: Ks. teksti alla


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto / toimitus
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto



Myyntitunnusteluun itse rakennettu ITX-kokoluokan konepaketti, näyttö ja näppis. Syynä ruuhkavuosiin sukeltaminen ja pelaamisen mielenkiinnon väheneminen :D Suorituskykyä tästä paketista löytyy mukavasti pelaamiseen vähintään 1400p-tasolle asti, ja itse olen pelaillut tällä 4k-näytöllä natiiviresolla kaikki pelit. Työpöytäkäytössähän tämä sitten on mukavan hiljainen ja kotelo vielä kivan näköinenkin.

Koneen osista kotelo ja fan connectori ostettu muistaakseni ainoina Amazonista, loput Suomen Verkkiksestä, Datatronicista, Jimmsiltä ja Tehorauta.fi:stä. Ostot on tehty suunnilleen korona-aikaan 2020-2021 tammikuun välillä, ja kuitit näistä löytyy sähköpostistani tarvittaessa. Pakkausmateriaalit löytyvät ainakin nyt näytölle ja joillekin pikkukilkkeille, mutta kaikille en takaa niitä enää olevan.



Kotelo ja osat:

Cooler Master NR200P White SFF Mini-ITX-kotelo

Corsair SF750 SFX-virtalähde

MSI B450I Gaming Plus AC Mini-ITX -emolevy

AMD Ryzen 7 3700X -prosessori

NZXT Kraken X62 V2 AIO-vesijäähy

Crucial Ballistix Sport DDR4 2 x 8Gb 3200 MHz

Adata XPG SX8200 Pro 1TB M.2 NVMe

Gainward Geforce RTX 3070 Phantom 8GB GDDR6 -näytönohjain

Lisäksi tuolla taitaapi olla Arcticin 120mm PWM Fan Connectori ja pari Noctuan 15mm slimmiä tuuletinta pohjassa ottamassa ilmaa näytönohjaimelle. Krakenissa kiinni olevia en nyt muista.

HP. konepaketille on 1800 €



Näyttö:

Predator XB281HK 28’’ 4k G-Sync -pelinäyttö

Hp. näytölle on 350 €.



Näppäimistö:

HyperX Alloy Core RGB -pelinäppäimistö

Hp. näppäimistölle on 30 €.



Jos halajaa koko setin, löytyy pakettiin varmasti vielä jokin hiiri. Toimittaa voin Helsingistä sanotaanko vaikkapa 100 km säteellä tosiostajalle, ja paketti kulkeutuu silloin tällöin myös Hki-Tku ja Hki-Tre -välejä. Ensisijaisesti (ensimmäiseksi) myyn itse keskusyksikköä, sillä ilman esim. näyttöä en saa töitä tehtyä ja kone makaa silloin tyhjänpanttina pöydällä. Komponentteja en myy erikseen.

Kai tämä myyntiin menee myös Toriin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 310
Kiinnostaisiko myydä erikseen emolevyä sekä koteloa? Vesijäähynkin voin ottaa periaatteessa messiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 089
Viestejä
4 195 061
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom