Ostetaan Iso tietokoneen kotelo(JKL)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 869
Tuote: Otsikko
Hinta: Sopivan hintainen. Eli ei mitään satojen eurojen hintaisia
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay
 
Liittynyt
27.04.2023
Viestejä
26
Hei, Minulla on Lian li Lancool 216, jossa on ylimääräinen sivu-usb ja led-tuulettimen ohjausmoduuli. Se on ollut käytössä ehkä puoli vuotta ja nyt minulla ei ole sille enää käyttöä. Mukana tuulettimet.

location: Vihti - Nummella (pick up)
purchase: about a year ago, Jimms.fi
receipt: yes (might be still in varanty)
price: 75€

I apologise if translation is bad. Mä opiskelen suomea 2 kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.09.2018
Viestejä
766
Löytyisi Mikkelistä Yuel Beast design valmistama erikoisempi kotelo.

Linkistä pääsee katsomaan kotelosta enemmän tietoja. Lithium — Yuel Beast Designs

Poiketen maalattu uudelleen oranssiin väriin ja tehty Ryzen logo johon mahdollista saada valot ja virtanappi vaihdettu valolliseen.

Jos haluaa niin voin tehdä uuden pellin jollain muullakin tekstillä tuon ryzen tekstin tilalle.

Tässä hieno mahdollisuus tehdä erikoinen ja hyvin viileänä kestävä tietokone moneen käyttöön.

Vaihdossakin voi toki tarjoilla jotain ATK osia

Hinta 140€ mut tarjota saa. Voin täs vkl aikana napata parit kuvat tuosta kotelosta nii näkyy tuo muokkaus jos muuten kotelo kiinnostaa
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
49
Löytys vanha Fractalin ehkä Define R5, koitan vielä tarkistaa mallin. Elämää nähnyt, mutta ajaa asiansa edelleen. 20€ voi tulla noutamaan Jyväskylässä.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
120
Uusi kotelo saapui joten kohtapuolin alkaa kamojensiirto ja siinävaiheessaThermaltake Core p8
Joutaa myyntiin.
Etupaneelista puutuu usb3 sekä C liitin ei tullut edellisestä myyjältä mukaa mut enpä oo kaivannut kun on etäkäynnistin ja hubi päyvänkulmalla.(pelkkäkotelo ei tuulettimet)
Tourulasta löytyy.
Ps.850w poweri mustilla kaapeleillaja ja näytöohjaimelle 3 erillissyötöö vois käyvä vaihossa.
20240320_201957.jpg
Sijaitsee tuorulassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 968
Viestejä
4 215 781
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom