Ostetaan Iso ATX tornikoppa

vux

Tuote: Mieluiten teräskoppa ja ettei ole ikkunoita tms. särkyvää
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2005-2015, ehkä
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Kotelo missä on paikat ainakin 10x 3,5" HDD levylle mutta ylärajaa ei ole.
Jos siihen ei saa yhtään kovalevyä suoriltaan niin ei välttämättä mikään ongelma jos siinä olisi ainakin 12 kpl vapaita 5,25" DVD asemapaikkoja niin niihin voi hankkia kehikoita sitten, jotka muuntaa asennuspaikat 3,5" paikoiksi.
Mutta 10 kpl DVD asemapaikkoja ja 0kpl 3,5" paikkoja ei oikein käy eli ainakin 12kpl tarttis olla 5,25" tuossa tapauksessa.
Mutta sellainen siis käy missä on 10x 3,5" HDD paikkaa jo valmiiksi (ei tarvi hankkia erillisiä kehikoita) ja vaikkapa vain kaksi DVD asemaslottia, ne ei ole tärkeitä jos on valmiiksi 3,5" kovoille oma mekanisminsa.
Koppa saa olla lommoilla ja täynnä rumia tarroja. Mut kyljet toki pitää saada kiinni ja pitää olla ainakin tuulettimien asennusreiät takana ja (katossa?) kunnossa.

Aika spesifit vaatimukset mut se johtuu siitä että mulla on tällä hetkellä koppa jossa: 6x 3,5" tehtaalla asennetut kovokehikot ja pari DVD asemaslottia päälle. Eli pitää laittaa tuota paremmaksi jotta viitsii vaihtaa kopan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto

Ok, ehkä Vantaa/Koivukylä vois osua tuon Bermudan Kolmion sisälle... Itellä kun ei ole autoa niin tän kokoisen paketin roudaaminen Postiin... .... ... no kaljakärryllä vois onnistua tietysti ehkä.

Täälä ois yks Chieftek

8kpl 3,5", ja 6kpl 5,25"

Kunto edelleen kohtuu ok. Pahimmat visuaaliset virheet ovat teipinjämät kyljen ilmanottoaukkojen ympärillä, kun minulla oli siinä teipattuna vähän suodatinta yhessä välissä.

Nuo takaseinässä olevat RGB flektit ei tulis mukaan, niillä voi olla muuta käyttöä. Tilalle voin laittaa jotku perushyrrät, jos tarveetta olisi.

20250919_113203.jpg

20250919_113228.jpg

Viimeksi muokattu:
Ok, ehkä Vantaa/Koivukylä vois osua tuon Bermudan Kolmion sisälle...

Täälä ois yks Chieftek

8kpl 3,5", ja 6kpl 5,25"
No itseasiassa ei oikein, en mä Hämeenlinnaa/Riihimäkeä syvemmälle uskalla pk-seudulla ajaa :D
Alkaa olla liikenteessä eri meininki kuin "maaseudulla"

Mutta jos voit tarvittaessa ton lähettää niin laitetaan harkintaan. Mulla ei tällä hetkellä oo tosin 5,25" -> 3,5" sovittimia eli nekin pitää hankkia erikseen.
Eli ainakin ensialkuun semmonen koppa ensisijaisesti missä ois valmiiksi 10x 3,5".

Mut ei oo kiire tällä projektilla.

Ymmärrän tuon tietysti :) Paikallisetkin on täällä välillä hukassa.
Koivukylä on Kehä III:sen ulkopuolella, ja tänne pääsee käymättä Kehällä kun kääntyy Tampereen Motarilta heti Hyvinkään jälkeen Hämeentielle (45), ja sitten jatkaa Tuusulan ohitse. Mutta joutuu tottakai ajamaan Tuusulan motaria jne.

Mutta joo. Katsoin että Postipaketti tulis tälle (ja varmaan muillekkin tän kokoluokan koteloille) olemaan se XL eli 22,90€, jotenka siitä voi kans miettiä kumpi olisi kannattavampi -haku vai postitus.
(Ja itse kopan hinta vielä päälle tietysti)

5,25" > 3,5" adaptereita mullakaan ei muistaakseni ollut. Meillä on kyllä duunissa 3D tulostin, ja erilaisia valmiiks mallinnettuja adaptereita on netti pullollaan, mutta ei ole oikein korrektia tällaista määrää alkaa tulostelemaan "firman piikkiin".

Äkkinäinen tietysti vääntää adapterin vaikka kakkosnelosesta vuolemalla :D

• Tykkää
Reactions: vux

Statistiikka

Viestiketjuista
287 433
Jäsenet
79 366
Uusin jäsen
Vili7

Hinta.fi

Back