IPTV tv keskustelu

Televizo ja Tivimate parhaimpia appeja omasta kokemuksesta tekstitystenkin kannalta.
Harmi kun Televizo apin teksteistä ei saa mustaa taustaa pois. Eli olisi vain pelkkä valkoinen teksti.

Mites tuo Tivimate jos katsoo sarjoja, niin jääkö katsotut jaksot/kaudet katsotuiksi, eli tulee joku merkki viereen, vai ei ?

Harmi kun Televizo apin teksteistä ei saa mustaa taustaa pois. Eli olisi vain pelkkä valkoinen teksti.

Mites tuo Tivimate jos katsoo sarjoja, niin jääkö katsotut jaksot/kaudet katsotuiksi, eli tulee joku merkki viereen, vai ei ?
Kyllä ainakin itse saan taustan pois Televizo teksteitä. Premium ja Nvidia Shiel Pro. Menee sieltä boksin asetusten puolelta...
Merkitsee katsotuksi Tivimate.

Minullakin Livego nurin :( Käytössä Elisan 5G -yhteys, joka toimii ihan ok.

Edit - juurikin tuossa puoli viiden aikaan sitten kokeilin uudelleen ja nyt pelittää.

Viimeksi muokattu:
IPTV Smarters Prota olen käyttänyt Tizenissä. Suomitekstejä siihen ei oikein saa, mutta ilmainen. Mielellään ottaisin myös parempia vaihtoehtoja vastaan.
IPTVPlayerio on ollut itellä käytössä, muistaa katsotut sarjat että mihin jäi ja suht kevyt käyttää vaikka tizenille tuntuu kyllä kaikki softat olevan raskaita. Taisi olla ilmainen viikon kokeilu jonka jälkeen olikohan vintsa for life.

Hei. Olen käyttänyt android-tv:ssa Tivimate-soitinta, joka itsessään toimii melko hyvin. Ongelmana on tekstitykset. Jos niitä ei esim. leffasta löydy sisäänrakennettuna, on Tivimatessa mahdollisuus käyttää ulkoista soitinta joka osaa ladata tekstityksiä netistä. Tähän olen käyttänyt VLC:ta, josta tekstitysten latausmahdollisuus löytyy. Aiemmin tämä toimi hienosti, mutta nyt pitkän aikaa soitin ei löydä tekstejä, ilmoittelee verkkovirheestä ("Palvelu ei juuri nyt käytössä" tms). Onko muilla vastaavia kokemuksia tai suosituksia tilanteen korjaamiseksi? Osaako jokin toinen soitin tehdä vastaavaa kuin VLC? Tai löytyisikö Tivimaten tilalle toista IPTV-soitinta, jossa esim. tekstitysten lataus sisäänrakennettuna?

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
262 831
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
Wisbargo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom