IPTV tv keskustelu

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
414
Miks tohon N1:een ei saa enempää kun yhden yhtäaikaisen yhteyden? Kyselin whatsapilla, mutta tulee vaan aina "can't use multi device same time, separate time ok". Vai eikö kiinan myyjä vaan ymmärrä mitä haluan?
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
154
Miks tohon N1:een ei saa enempää kun yhden yhtäaikaisen yhteyden? Kyselin whatsapilla, mutta tulee vaan aina "can't use multi device same time, separate time ok". Vai eikö kiinan myyjä vaan ymmärrä mitä haluan?
Ei taida mihinkään palveluun saada useampaa yhtäaikaista yhteyttä vaan se on yksi per tilaus. En tiedä onko esimerkiksi Toucanilla eri käytäntö, en ole perehtynyt asiaan. Edit. Toucanilla myös vain yksi yhteys/tilaus mutta tarvittaessa voi ostaa samalle IP-osoitteelle toisen/useamman käyttöoikeuden alennettuun hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
414
Reditissä kun keskustelin aiheesta, niin siellä olivat taas sitä mieltä, että useimmat myyjät kyllä myyvät useampaa kuin yhtä yhteyttä per tili ja että tällainen on poikkeus ja käskivät vaihtamaan paskan myyjän toiseen.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 342
Miks tohon N1:een ei saa enempää kun yhden yhtäaikaisen yhteyden? Kyselin whatsapilla, mutta tulee vaan aina "can't use multi device same time, separate time ok". Vai eikö kiinan myyjä vaan ymmärrä mitä haluan?
Saa, mutta jokaisesta pitää maksaa erikseen. Ja jokaiselle tulee omat tunnukset ja jokaisen hinta on about sama / yhteys. Eli jos haluat kaksi yhteyttä, tilaat kahdet tunnukset, jos kolme, niin kolmet. Jne.

Yksiä tunnuksia ei voi jakaa yhtäaikaiseen käyttöön. Sellaista ne ei edes myy.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 349
Melkoisia legendoja taas. Hedman partnerssi ei tallentamisesta vs katsomista erota mitenkään. Eikä kenenkään kotiin pääse katsomaan tallentuiko jotain.
Juu, ja ne Hedmanit on aina olleet yksinomaan torrenttilataajien perässä (niissäkin vain julkisilta eikä privaattitrackereilta). Missään nimessä ne ei siis liity IPTV-hommiin edes etäisesti.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
946
Ei taida mihinkään palveluun saada useampaa yhtäaikaista yhteyttä vaan se on yksi per tilaus. En tiedä onko esimerkiksi Toucanilla eri käytäntö, en ole perehtynyt asiaan. Edit. Toucanilla myös vain yksi yhteys/tilaus mutta tarvittaessa voi ostaa samalle IP-osoitteelle toisen/useamman käyttöoikeuden alennettuun hintaan.
On niitä esim. SUBTV IPTV CODE French Abonnement IPTV
E: Niin en tiedä miten yleinen ominaisuus splitscreen on soittimissa, mutta IPTV stream playerilla olen kokeillut katsoa 4 kanavaa yhtä aikaa ja ei ole tunnukset sillä lukittunut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2024
Viestejä
3
Mulla tuli testiserveriksi http://alexxxxxx.cdngold.xx enkä ainakaan tuolla saa televizoa tai smartersia toimimaan.

Onko mahdollisesti vika tuossa serverissä, vai olenko vain liian uuvatti näissä asioissa? Siinä koko URL:ssahan on salasanat ja käyttäjätunnukset littetty mukaan, jotta noita ei tarvitse erikseen minnekään tunkea?

Edit. No eihän se juu toiminut https alulla, vaan puhelin keksi jostain tuonne tuon s:n perään. muokkasin osoitteeksi vain "HTTP://" ja johan alkoi rokkaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 342
Mulla tuli testiserveriksi http:///alexxxxxx.cdngold.xx enkä ainakaan tuolla saa televizoa tai smartersia toimimaan.

Onko mahdollisesti vika tuossa serverissä, vai olenko vain liian uuvatti näissä asioissa? Siinä koko URL:ssahan on salasanat ja käyttäjätunnukset littetty mukaan, jotta noita ei tarvitse erikseen minnekään tunkea?
Sulla on yksi / liikaa http: jälkeen
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
946
Pahoittelen, tarkoitin näitä meidän pohjoismaihin keskittyneitä. Huono sanavalinta multa. Ja hyvä huomio sulta.
Joo en tiedä mitä kanavia tuossa on.
Kokemuksen mukaan kaikki palvelut missä kerrotaan olevan 10k+ kanavaa, sisältää myös pohjoismaat vaikka sitä ei mainittaisi.
VOD:ien puolella sitten voi olla hankalampaa löytää sisältöä suomi subeilla. Esim. T-rexissä on erikseen SE leffat ja niihin pakotettu swedu subit ja vaikka sama leffa olis scandinavia kategoriassa, niin siihen ei välttämättä ole suomea subeihin lisätty.
Olen myös nähnyt jonkun 5 in 1 paketin, mutta en muista missä ja mitä se sisälsi.
 
Liittynyt
29.09.2019
Viestejä
67
Tää livego oli vissiin sellainen jolla ois hyvä testailla iptv ekaa kertaa? Olen ymmärtänyt että suhteellisen edullinen ja näkyy nordic-kanavat.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 342
Joo en tiedä mitä kanavia tuossa on.
Kokemuksen mukaan kaikki palvelut missä kerrotaan olevan 10k+ kanavaa, sisältää myös pohjoismaat vaikka sitä ei mainittaisi.
VOD:ien puolella sitten voi olla hankalampaa löytää sisältöä suomi subeilla. Esim. T-rexissä on erikseen SE leffat ja niihin pakotettu swedu subit ja vaikka sama leffa olis scandinavia kategoriassa, niin siihen ei välttämättä ole suomea subeihin lisätty.
Olen myös nähnyt jonkun 5 in 1 paketin, mutta en muista missä ja mitä se sisälsi.
Mielenkiintoista. Minusta usein varsinkin Suomi-urheilussa on puutteita.
Vuosittain tulee aina loka-marraskuussa otettua paljon testejä (kun omat N1 ja LiveGo vanhenee marraskuussa). Siinä näkee hyvin onko salibandyt, korikset, lentis, kiekkoliiga ja mestis sekä suomiselostetut futikset, erityisesti Valioliiga ja champpari sekä hiihdot ja tietysti NHL tarjolla vai ei.

Tähän asti joka vuosi vastaus on ollut, että N1 on se must-palvelu ja LiveGo toimii kakkosena. Oon odotellut josko NXT tai joku muu kasvaisi haastamaan n1:n, mutta vielä sitä ei oo tapahtunut. Mutta muutaman viikon päästä on aika taas ottaa testijaksoja ja katsoa tilanne.

Jos Suomi-urheilu ja suomalaiset selostukset ei olisi tärkeitä, silloin ei varmaan kannattaisi tuota vajaata satasta N1:sta edes maksaa, kun netti tosiaan on täynnä halvempiakin palveluita.
 
Liittynyt
05.09.2024
Viestejä
3
Tää livego oli vissiin sellainen jolla ois hyvä testailla iptv ekaa kertaa? Olen ymmärtänyt että suhteellisen edullinen ja näkyy nordic-kanavat.
Itse myös uusi näissä hommissa jos ei lasketa vuosia vuosia sitten kokeiluja milloin nämä nyt ei tahtonut toimia kuin kerran kuukaudessa (aika ennen KODIA ja kumppaneita), mutta nopean testin perusteella tuo Strong IPTV ainakin vaikutti todella lupaavalta.

35$/vuosi ja whatsappin keskustelun pohjalta lyhyempiä pätkiä ei voi ostaa.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
315
Itse myös uusi näissä hommissa jos ei lasketa vuosia vuosia sitten kokeiluja milloin nämä nyt ei tahtonut toimia kuin kerran kuukaudessa (aika ennen KODIA ja kumppaneita), mutta nopean testin perusteella tuo Strong IPTV ainakin vaikutti todella lupaavalta.

35$/vuosi ja whatsappin keskustelun pohjalta lyhyempiä pätkiä ei voi ostaa.
Mitähän strong iptv:tä tarkoitat? Eli mistä tuohon hintaan?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
414
Itse otin testiin kuukaudeksi palvelun jonka sain reddit käyttäjän kautta (antoi telegram käyttäjän tiedot jonka kautta tuo hoitui). Toimii vain "referred" pohjalta.
Jos ei suomisubit ole vaatimus niin tämä palvelu on kyllä aika huippu.
Joka eri liigalle omat kategoriat joista osasta löytyy myös replayt edellisen viikon matseista. Joka urheilulle melkein omat kategoriat. Suomi urheilukanavia tuolla ei juuri ole, mutta ne saa sitten tuolta N1:stä.
Jos suomikanavia haluaa, niin tämä ei ole kyllä valinta, mutta muuten heittämällä paras mitä tullut vastaan.
Itsellä kuitenkin tuo N1 tuossa jo vuodeksi, niin ihan vaan tuon urheilun takia tuon ottaa 80€ vuosi hintaan kun on niin hyvin jaettu kaikki valmiiksi eikä mitään tarvi etsiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 933
Viestejä
4 386 542
Jäsenet
72 887
Uusin jäsen
Juhamattipe

Hinta.fi

Ylös Bottom