IPTV tv keskustelu

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
96
Kyllä itselläkin pätki eilen city-real matsi eikä ollut väliä mitä soitinta käytti. AABB.IS osoite käytössä.
Pitänee kokeilla seuraavaksi eri laitteella jos kerran ei kaikilla pätki.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
124
Mikä noista Play-kaupan Tivimate-softista on "oikea"? Lisäksi mistään viralliselta taholta ei löydy tuon lifetime-lisenssin hintaa eli paljonko kertalisenssi maksaa? Sparkle toiminut ihan mukavasti (paitsi MTV Urheilun osalta) mutta voisi testata myös Tivimaten mikäli hinta on kohtuullinen.
 
Liittynyt
01.11.2023
Viestejä
149
Mikä noista Play-kaupan Tivimate-softista on "oikea"? Lisäksi mistään viralliselta taholta ei löydy tuon lifetime-lisenssin hintaa eli paljonko kertalisenssi maksaa? Sparkle toiminut ihan mukavasti (paitsi MTV Urheilun osalta) mutta voisi testata myös Tivimaten mikäli hinta on kohtuullinen.
Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.

Premiumin voi ostaa sitten sovelluksen sisällä. Itse kun alkuvuodesta sen ostin, niin oli 34e/lifetime viidelle laitteelle.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
135
Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.

Premiumin voi ostaa sitten sovelluksen sisällä. Itse kun alkuvuodesta sen ostin, niin oli 34e/lifetime viidelle laitteelle.
Mitä hyötyä tuosta premiumista on?
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 769
Tivimaten ilmaisversio on niin rampautettu, että sitä ei kyllä viitsi käyttää lainkaan. Maksullinen versio taas sitten paras player mitä löytyy.
Parhaus kun on aina subjektiivinen käsite, minusta siinä on GUI vähän ankea, varmaan makuasioita? Itse pidän parempina IPTVX sekä OPUS IPTV jotka molemmat Netflixmäisiä ulkoasultaan. Mukavan selkeitä ja hyvä toimivuus. Kannattaa tutkia eri vaihtoehtoja ja löytää itselle mieleinen.

OPUS TV Media Player - Media Player for iOS, Android, Apple TV, Android TV

 
Liittynyt
01.11.2023
Viestejä
149
Joo, tarkoitin toki omasta mielestä paras niistä, mitä oon kokeillut. Moderni ulkoasu, useammat playlistit samassa näkymässä (ei siis tarvii vaihtaa playlistia, niinkuin muissa mitä kokeillut), Auto Frame Rate, Multiview, kaukosäätimen kustomointi, nopea playlistin ja epg:n päivitys, yleinen toimivuus jne. Jotenkin vaan itselle sopii tosi hyvin, makuasioita toki

Opus ja Iptvx näyttää ihan hyviltä, en oo noita kokeillu itse.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 850
Joo, tarkoitin toki omasta mielestä paras niistä, mitä oon kokeillut. Moderni ulkoasu, useammat playlistit samassa näkymässä (ei siis tarvii vaihtaa playlistia, niinkuin muissa mitä kokeillut), Auto Frame Rate, Multiview, kaukosäätimen kustomointi, nopea playlistin ja epg:n päivitys, yleinen toimivuus jne. Jotenkin vaan itselle sopii tosi hyvin, makuasioita toki

Opus ja Iptvx näyttää ihan hyviltä, en oo noita kokeillu itse.
Usein ongelmana iptv player softilla on niiden tekstitysten toistaminen. Niitä ei kovin monella kanavalla ole. Tivimatella ja Televizo sovelluksilla näkyy iso osa niistä ja tietokoneen VLC ohjelmalla vähintään yhtä monet. Viasatin leffakanavilla taisi olla yksi vaikeimmista tekstityksistä saada näkyviin.

IPTV puolella lähetyspäässä taas paha puute on siinä, että vaihtoehtoiset ääniraidat on jätetty lähes aina pois. Esimerkiksi Saksyn Skylla tulee hyviä amerikkalaisia leffoja ja sarjoja, mutta niitä ei katso pirukaan iptv-puolella saksaksi dubattuna. Satelliitin puolelta katsoessa niissä taas on mukana valinnainen originaalia audio. Sama koskee myös Puolan maksuteevee kanavia ja Espanjan sekä Italian. Myös Sveitsin "ylet" ja Itävallan ORF lähettää laatuleffoja ja sarjoja, mutta niistäkin iptv-puolella se originaali ääniraita on heivattu mäkeen vaikka satelliitin puolella se löytyy useimmiten.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
124
Joo, tarkoitin toki omasta mielestä paras niistä, mitä oon kokeillut. Moderni ulkoasu, useammat playlistit samassa näkymässä (ei siis tarvii vaihtaa playlistia, niinkuin muissa mitä kokeillut), Auto Frame Rate, Multiview, kaukosäätimen kustomointi, nopea playlistin ja epg:n päivitys, yleinen toimivuus jne. Jotenkin vaan itselle sopii tosi hyvin, makuasioita toki

Opus ja Iptvx näyttää ihan hyviltä, en oo noita kokeillu itse.
Myös Sparkle tukee noita samoja ominaisuuksia. Lisäksi esimerkiksi EPG:n kustomointi aika monipuolinen.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
201
Suositelkaa Win10 iptv softaa?
Olkkarissa android boxilla Tivimaten kautta pyörii ongelmitta mutta tietokoneella ihan mahdotonta katsoa mitään livelähetyksiä kun iptv smarters bufferoi taukoamatta...
 
Liittynyt
28.10.2023
Viestejä
20
Suositelkaa Win10 iptv softaa?
Itsellä Win11 käytössä MyIPTV Player, sen toki saa myös Win10 ja löytyy suoraan Windows Store ohjelmakaupasta ilmaiseksi. Toimii oikein hyvin ja tekstitykset saa vodeissa yleensä näkymään hyvin VLC:n kautta jonka voi helposti ottaa toistimeksi käyttöön suoraan asetuksista. Ilmaisversio ei ole edes mitenkään rampautettu.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
hih, näemmä maikkarilta tullut uusia kanavia iptv:lle, frendit itki ettei näe jääkiekon finaalia, ei mulla mitään ongelmia ollut :)
 
Liittynyt
16.09.2022
Viestejä
5
Tullut pääasiassa katseltua tähän mennessä tietokoneelta ja nyt asensin vehkeet televisioon. Samoja tunnuksia varmaan pystyy käyttämään mutta ei tietenkään samaan aikaan useammasta lähteestä? Mikähän mahtaa olla viive, että uskaltaa vaikka vaikka vaihtaa pc:hen? Livego käytössä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
635
Tullut pääasiassa katseltua tähän mennessä tietokoneelta ja nyt asensin vehkeet televisioon. Samoja tunnuksia varmaan pystyy käyttämään mutta ei tietenkään samaan aikaan useammasta lähteestä? Mikähän mahtaa olla viive, että uskaltaa vaikka vaikka vaihtaa pc:hen? Livego käytössä.
Minä olen ongelmitta vaihtanu kännykästä töllöön samantien. Eikä ole vielä ollut mitään ongelmaa.
Jotain 2-3v ollut tuo livego käytössä
 

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 983
Tivimatehan päivittyi isosti tässä viikko-pari sitten pariin otteeseen kun oli ~vuoden päivittämättä.
Tekijähän kuulemma Ukrainalainen niin hänellä ollut muuta kiireitä tässä välissä...

Päivittyi viime keväinen 4.7.0 nyt ekaksi 5.0.0, 5.0.1, parin päivän päästä oli jo 5.0.2 ja viime viikolla 5.0.3 versioon.

UI muuttui hieman paremmaksi mm. aavistuksen tummemman sininen nyt, käyttö myös aavistuksen sujuvampaa. Nyt on kokonaan Suomennettu jos haluaa valikot UK > FIN.
+Bug fixes
+fixed the colour selection problem
 
Liittynyt
17.10.2022
Viestejä
41
Mikäköhän nyt tuli...tähän asti hienosti pelannu livego ei lähde enää toimii...marraskuulle asti otettu, mutta nyt ei aukee millään...iptv smarters tai nanomid jossa näkyy vaan error.
 
Liittynyt
17.10.2022
Viestejä
41
Laitoin myyjälle viestiä...katotaan mitä vastaa...itellä ei aukea edes kanavalistat yms.
 

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
339
Alhaalla oli täälläkin koko palvelu, mutta nyt kanavat tuntuvat toimivan taas.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
670
Applen laitteille hakusessa iptv softa. Kriteereinä olisi 1. EPG toimii edes jotenkuten (livego) 2. TV kanavien nimiä voi muokata. 3. Plussaa jos tivimaten kaltainen käyttöliittymä ja muutenkin ominaisuuksiltaan vastaava. Itse en katsele mitään sarjoja tai leffoja, joten ei tarvitse olla mikään suoratoistopalvelun näköinen käyttöliittymä. Mutta jos joku osaa omalla kokemuksella tällaista suositella, niin kiitos jo etukäteen.

Kakkos tv:ssä on tivimate (uusin chromecast) mutta päätelkkarissa on apple tv. Tähän mennessä on käytössä on ollut iptvx joka toimii ihan ok ja käyttöliittymäkin kelpaa, mutta hyvin voisin laittaa sen vaihtoon.

Niin ja saa olla maksullinen softa.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 091
Applen laitteille hakusessa iptv softa. Kriteereinä olisi 1. EPG toimii edes jotenkuten (livego) 2. TV kanavien nimiä voi muokata. 3. Plussaa jos tivimaten kaltainen käyttöliittymä ja muutenkin ominaisuuksiltaan vastaava. Itse en katsele mitään sarjoja tai leffoja, joten ei tarvitse olla mikään suoratoistopalvelun näköinen käyttöliittymä. Mutta jos joku osaa omalla kokemuksella tällaista suositella, niin kiitos jo etukäteen.

Kakkos tv:ssä on tivimate (uusin chromecast) mutta päätelkkarissa on apple tv. Tähän mennessä on käytössä on ollut iptvx joka toimii ihan ok ja käyttöliittymäkin kelpaa, mutta hyvin voisin laittaa sen vaihtoon.

Niin ja saa olla maksullinen softa.
TiviMax premium on appletv:lle lähin tivimatea vastaava. Ja varmaan muutenkin se paras (vaikka mielipideasioitahan nuo on).
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 769
Ei ole IPTVX:n jälkeen tullut juurikaan muita käytettyä pädissä ja TV:ssä
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
670
TiviMax voisi mennä kyllä testiin. Onko kenelläkään tuota? Onko tietoa toimiiko epg livegolla ja pystyykö kanavien nimiä muokkaamaan?

EDIT: Lite versiolla ei ainakaan EPG toiminut eikä kanavien nimien muokkaus. Ulkoisesti oli kyllä aika paljon Tivimaten kaltainen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
595
Ei ole IPTVX:n jälkeen tullut juurikaan muita käytettyä pädissä ja TV:ssä
Täältä kanssa ääni tälle. Todella hyvä ja toimiva.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 944
Viestejä
4 214 613
Jäsenet
70 982
Uusin jäsen
Lahtaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom