Ehkä se file sieltä sovelluksen kansiosta jostain löytyy jos ei vaan ole tallennettu salattuna.Joo, mutta kun en muista miten se urli meni eikä ole tunnareitaan tallessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä se file sieltä sovelluksen kansiosta jostain löytyy jos ei vaan ole tallennettu salattuna.Joo, mutta kun en muista miten se urli meni eikä ole tunnareitaan tallessa.
Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.Mikä noista Play-kaupan Tivimate-softista on "oikea"? Lisäksi mistään viralliselta taholta ei löydy tuon lifetime-lisenssin hintaa eli paljonko kertalisenssi maksaa? Sparkle toiminut ihan mukavasti (paitsi MTV Urheilun osalta) mutta voisi testata myös Tivimaten mikäli hinta on kohtuullinen.
Mitä hyötyä tuosta premiumista on?Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.
Premiumin voi ostaa sitten sovelluksen sisällä. Itse kun alkuvuodesta sen ostin, niin oli 34e/lifetime viidelle laitteelle.
Tivimaten ilmaisversio on niin rampautettu, että sitä ei kyllä viitsi käyttää lainkaan. Maksullinen versio taas sitten paras player mitä löytyy.Mitä hyötyä tuosta premiumista on?
Tivimaten ilmaisversio on niin rampautettu, että sitä ei kyllä viitsi käyttää lainkaan. Maksullinen versio taas sitten paras player mitä löytyy.
Tiivistätkö parhaat ominaisuudet, tuohon maksulliseen?Tivimaten ilmaisversio on niin rampautettu, että sitä ei kyllä viitsi käyttää lainkaan. Maksullinen versio taas sitten paras player mitä löytyy.
Joo, tarkoitin toki omasta mielestä paras niistä, mitä oon kokeillut. Moderni ulkoasu, useammat playlistit samassa näkymässä (ei siis tarvii vaihtaa playlistia, niinkuin muissa mitä kokeillut), Auto Frame Rate, Multiview, kaukosäätimen kustomointi, nopea playlistin ja epg:n päivitys, yleinen toimivuus jne. Jotenkin vaan itselle sopii tosi hyvin, makuasioita toki
Opus ja Iptvx näyttää ihan hyviltä, en oo noita kokeillu itse.
Myös Sparkle tukee noita samoja ominaisuuksia. Lisäksi esimerkiksi EPG:n kustomointi aika monipuolinen.Joo, tarkoitin toki omasta mielestä paras niistä, mitä oon kokeillut. Moderni ulkoasu, useammat playlistit samassa näkymässä (ei siis tarvii vaihtaa playlistia, niinkuin muissa mitä kokeillut), Auto Frame Rate, Multiview, kaukosäätimen kustomointi, nopea playlistin ja epg:n päivitys, yleinen toimivuus jne. Jotenkin vaan itselle sopii tosi hyvin, makuasioita toki
Opus ja Iptvx näyttää ihan hyviltä, en oo noita kokeillu itse.
Itsellä Win11 käytössä MyIPTV Player, sen toki saa myös Win10 ja löytyy suoraan Windows Store ohjelmakaupasta ilmaiseksi. Toimii oikein hyvin ja tekstitykset saa vodeissa yleensä näkymään hyvin VLC:n kautta jonka voi helposti ottaa toistimeksi käyttöön suoraan asetuksista. Ilmaisversio ei ole edes mitenkään rampautettu.Suositelkaa Win10 iptv softaa?
Minä olen ongelmitta vaihtanu kännykästä töllöön samantien. Eikä ole vielä ollut mitään ongelmaa.Tullut pääasiassa katseltua tähän mennessä tietokoneelta ja nyt asensin vehkeet televisioon. Samoja tunnuksia varmaan pystyy käyttämään mutta ei tietenkään samaan aikaan useammasta lähteestä? Mikähän mahtaa olla viive, että uskaltaa vaikka vaikka vaihtaa pc:hen? Livego käytössä.
Ei toimi livegon kautta kanavat
Sfvip playerSuositelkaa Win10 iptv softaa?
Olkkarissa android boxilla Tivimaten kautta pyörii ongelmitta mutta tietokoneella ihan mahdotonta katsoa mitään livelähetyksiä kun iptv smarters bufferoi taukoamatta...
TiviMax premium on appletv:lle lähin tivimatea vastaava. Ja varmaan muutenkin se paras (vaikka mielipideasioitahan nuo on).Applen laitteille hakusessa iptv softa. Kriteereinä olisi 1. EPG toimii edes jotenkuten (livego) 2. TV kanavien nimiä voi muokata. 3. Plussaa jos tivimaten kaltainen käyttöliittymä ja muutenkin ominaisuuksiltaan vastaava. Itse en katsele mitään sarjoja tai leffoja, joten ei tarvitse olla mikään suoratoistopalvelun näköinen käyttöliittymä. Mutta jos joku osaa omalla kokemuksella tällaista suositella, niin kiitos jo etukäteen.
Kakkos tv:ssä on tivimate (uusin chromecast) mutta päätelkkarissa on apple tv. Tähän mennessä on käytössä on ollut iptvx joka toimii ihan ok ja käyttöliittymäkin kelpaa, mutta hyvin voisin laittaa sen vaihtoon.
Niin ja saa olla maksullinen softa.
Täältä kanssa ääni tälle. Todella hyvä ja toimiva.Ei ole IPTVX:n jälkeen tullut juurikaan muita käytettyä pädissä ja TV:ssä
IPTVX
The first app to revolutionize the OTT/IPTV user experience, attractive and easy to use to stream your digital content to all your devices. We are the original, the firstborn of many imitations, which have influenced this market to move in our direction. Choose the original. Organize and watch...apps.apple.com
Ei voi käyttää samaan aikaan.Olikos tolla smartiuse (Nordic 1) palvelussa minkälaisia käyttäjärajoja?
Et voiko pari kolme käyttäjää vetää samalla tilauksella samaan aikaan, vai tarvitaanko jokaiselle oma tilaus?
Sisaruksia kiinnostais urheilua katsoa (pääasiassa jääkiekkoa ja tapparan pelejä) niin pistivät allekirjoittaneen asialle tutkimaan
1 kerrallaan. Jos katsoo useampia, niin näissä palveluissa saa helposti kerralla kenkää ilman varoitusta. Ja se tili on sitten menetetty.Olikos tolla smartiuse (Nordic 1) palvelussa minkälaisia käyttäjärajoja?
Et voiko pari kolme käyttäjää vetää samalla tilauksella samaan aikaan, vai tarvitaanko jokaiselle oma tilaus?
Sisaruksia kiinnostais urheilua katsoa (pääasiassa jääkiekkoa ja tapparan pelejä) niin pistivät allekirjoittaneen asialle tutkimaan
Mulla ei oo ollu viikkokausiin mitään ongelmia. Kaikki livet, sarjat ja leffat toiminut kuin unelma.Siis tää N1 smartiusen kautta otettu on niin paskaa, mikään ei toimi. Ei edes elokuvat tällä hetkellä.
Sama.Mulla ei oo ollu viikkokausiin mitään ongelmia. Kaikki livet, sarjat ja leffat toiminut kuin unelma.
Valittamisen yhteydessä voisi tietysti lisätä laitteet mitä käyttää, softan mitä käyttää, internet-palveluntarjoajan (ja onko kotona langattomassa vai piuhalla). Siis jos haluaisi jeesiä.Siis tää N1 smartiusen kautta otettu on niin paskaa, mikään ei toimi. Ei edes elokuvat tällä hetkellä.
N1, n. satkun vuosi. Parempi, mutta tyyriimpi.Moikka,
Tämä näyttää tulevan ajankohtaiseksi. Suoraan sanottuna en käynyt 40 sivua läpi keskustelua ja kaipailisin tldr:
Mikä / mitkä tarjoajat on havaittu parhaiksi
Itseä kiinnostelee lähinnä kaikki lätkät ja bundesliga + chämppärit ja formulat.
Telkkarina lg c1 ja muuten laitteisto applea.
Kiitos jo etukäteen
Kiitos kattavasta setistä Mistä nuo n1 ja ja vaikka livego tilataan?N1, n. satkun vuosi. Parempi, mutta tyyriimpi.
Tarjonnaltaan hieman kapeampi, ja jossain määrin heikommalla kuvanlaadulla (usein fhd on todellisuudessa hd, ja joskus vain 25hz tarjolla ei 50hz) LiveGo/Datoo/Netv vähän yli kaksikymppiä vuosi.
Minusta kannatta tilata molemmat palvelut, ei ainakaan jää näkymättä siksi, että just nyt ei siinä palvelussa toimi.
Jos on kovin budjettiorientoitunut, niin kokeilee ensin LiveGo:ta ja jos tuntuu, ettei riitä, niin tilaa sitten sen kalliimman N1:n.
Hyvät softat apple-tv:lle: TiviMax Premium, IptvX, GSE tv, Smarters Pro
LG:lle käsittääkseni Nanomid (ei henkilökohtaista kokemusta).
N1 ei ole kokemusta, Livego on riittänyt mulla ainakin oikein loistavasti tähän saakka. Tuolta saa tilattua ja voi maksaa Paypalilla: GetvbuyKiitos kattavasta setistä Mistä nuo n1 ja ja vaikka livego tilataan?
Molempia myy tosi moni, kun nuo on sellaista verkostomarkkinointia, että kuka vaan (vaikka sinä) voi ryhtyä jälleenmyyjäksi. (Mihin Suomessa toki ei missään nimessä kannata alkaa.)Kiitos kattavasta setistä Mistä nuo n1 ja ja vaikka livego tilataan?
Täällä pätkii N1 chämppäri ainakin ihan pirusti nyt smartersilla ja smart onella...