IPTV tv keskustelu

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 100
Täytyykö vuonna 2024 vielä hankkia joku iptv purkki, vai joko saa android telkkariin sovelluksella näkyviin suomen kanavat?

Tarkoitus laittaa kaapeliTV liittymä kiinteistöstä kiinni sitten kun valokuitu tulee taloon. Aika vähän telkkarikanavia tulee katsottua, joten mitään kuukausimaksullista en haluaisi hankkia.
 
Liittynyt
28.10.2023
Viestejä
20
Toimiiko teillä N1? Itsellä tulee virheilmoitus "URL is invalid" kanavalistaa ladattaessa.

Edit. Kannatti valittaa koska heti tämän kirjoitettuani alkoi toimimaan.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
84
Täytyykö vuonna 2024 vielä hankkia joku iptv purkki, vai joko saa android telkkariin sovelluksella näkyviin suomen kanavat?

Tarkoitus laittaa kaapeliTV liittymä kiinteistöstä kiinni sitten kun valokuitu tulee taloon. Aika vähän telkkarikanavia tulee katsottua, joten mitään kuukausimaksullista en haluaisi hankkia.
Kaverin kahteen android telkkariin asentelin IPTV Smartersin, ei ole valittanut. Itellä tosin purkki jossa Tivimate.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
124
Gigantti myy halvalla Norton VPN-ohjelmistoa jos joku sattuu tarvitsemaan. Mulla on Deluxe-paketti käytössä johon sisältyy VPN ja voin kyllä suositella, sekä vasteajassa ja nopeudessa samat tulokset softan kanssa ja ilman tätä.
Ainakin N1 toimii.

 
Liittynyt
02.04.2024
Viestejä
7
Täytyykö vuonna 2024 vielä hankkia joku iptv purkki, vai joko saa android telkkariin sovelluksella näkyviin suomen kanavat?

Tarkoitus laittaa kaapeliTV liittymä kiinteistöstä kiinni sitten kun valokuitu tulee taloon. Aika vähän telkkarikanavia tulee katsottua, joten mitään kuukausimaksullista en haluaisi hankkia.
Ei tarvita purkkia. Lataa vaan sovelluksen ja palveluntarjoajalta saa tunnukset. Itse otin Valoo TVn. Kyllä parani hurjasti kuvanlaatu verrattuna antennilähetyksiin, mutta tietyin rajoituksin. Esim jääkiekkoa ei viitsi IPTVn kautta katsoa, sen verran nykivä on kuva.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 850
Ei tarvita purkkia. Lataa vaan sovelluksen ja palveluntarjoajalta saa tunnukset. Itse otin Valoo TVn. Kyllä parani hurjasti kuvanlaatu verrattuna antennilähetyksiin, mutta tietyin rajoituksin. Esim jääkiekkoa ei viitsi IPTVn kautta katsoa, sen verran nykivä on kuva.
Siinä taitaa olla sinulla kuvataajuus ongelma. Android-aparaatti pukkaa kenties 60 Hz kuvaa televisioruudulle ja euroopassa kuvataajuus televisiossa on 50 Hz. Nykiihän se silloin kun kuvataajuus ei ole mitenkään järkevästi tuolloin muutettavissa televisiossa oikeaksi enää.

Vika on joko television sisäisessä android-systeemissä tai sitten ulkoisessa android-boksissa tai niiden asetuksissa.

Google TV Chromecast 4k hanskaa sen kuvataajuuden muuttamisen oikeaksi kuvalähteen mukaan.

Muistaakseni joku TVHZ niminen sovellus osaa myös muuttaa kuvataajuuden pakolla halutuksi.

Leffat on sitten useissa suoratoistopalveluissa 24Hz kuvalla, niin ne tahtoo nykiä sitten jos android-boksi on säädetty 50 Hz kuvaa ulostamaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 976
Tuo mennyt ohitse Valoon osalta. Ihan kätevää että on myös appi olemassa TV:n jos sitä kautta katsoo.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 100
Ei tarvita purkkia. Lataa vaan sovelluksen ja palveluntarjoajalta saa tunnukset. Itse otin Valoo TVn. Kyllä parani hurjasti kuvanlaatu verrattuna antennilähetyksiin, mutta tietyin rajoituksin. Esim jääkiekkoa ei viitsi IPTVn kautta katsoa, sen verran nykivä on kuva.
Maksaako tunnukset jotain?
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Liiga ei näy taaskaan mtv eventseistä.
Näkyy
Finland, Liiga -kanavat 720p
TV4 play SE 720p
Discovery Sports SE (toinen peli)1080p
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
443
Livego pätkii kovasti Pelsu - Kärpät matsissa, muita kohtalontovereita?

Jahas Tivimate heitti ulos ja nyt näyttäs toimivan ok :) .
 
Viimeksi muokattu:

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
N1 on näköjään taas vaihteeksi muutenkin ongelmissa.
Yritän tässä Matrix resurrectionssia katsoa. 4k versio tietysti ja minuuttiin 5 pätkäisyä eli haaveeksi jää. Ei kestä kasetti.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 850
Nordiciin tullu vissiin liikaa tilaajia kun taas mestarien liiga jumissa.
Täältä sivulta voi tsekkailla miltä kanavilta joku mestarien liigan peli näkyy:


Siinä on vaihtoehtoa kerrakseen jos joku kanava ei toimi. Toki kieliraidasta pitää tinkiä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 000
Nordiciin tullu vissiin liikaa tilaajia kun taas mestarien liiga jumissa.
Näkyyhän nuo Finland listan mtv urheilu 1 ja 2 alta. Lastu on 720p 50fps ja 25fps toisessa.

edit: kas toimihan nuo fhd versiot ja saa siis 50fps.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
91
Minulla saa olla näiden palveluiden tilaus. Ei tarvitse viranomaisten sulkea näitä IPTV-palveluita vaan palveluntarjoajat tekevät sen ihan itse kun itse kukin asiakas kyllästyy katsomaan ympyrän pyörimistä ruudulla. Niin heikko on palvelun laatu että paskasta kannata maksaa sitäkään vähää. Tuskin edes valokuituyhteys muuttaisi mitään.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
530
Minulla saa olla näiden palveluiden tilaus. Ei tarvitse viranomaisten sulkea näitä IPTV-palveluita vaan palveluntarjoajat tekevät sen ihan itse kun itse kukin asiakas kyllästyy katsomaan ympyrän pyörimistä ruudulla. Niin heikko on palvelun laatu että paskasta kannata maksaa sitäkään vähää. Tuskin edes valokuituyhteys muuttaisi mitään.
joo. ei hyvältä näytä. liikaa käyttäjiä ja liian vähän suomistriimien kaappaajia.
kävi samikset, eli kaikki kiinni. kiitos ja hei!
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 091
Jotenkin mä luulen, että näitä etukäteen maksettavia kiinanpalveluita, jotka ei kellekään refundia anna, ei pätkääkään kiinnosta jos joku lähtee tai pysyy asiakkaana.
 
Liittynyt
12.04.2024
Viestejä
3
Tervehdys, oliko tuon smartiusen kautta ja sieltä nordic one juurikin se "oikea" N1 josta täällä puhuttu? Ja on edullisin että näkis liigaa, jne suomikanavia? :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 703
Onko millään ohjelmalla mahdollista saada kännykkä/Chromecast yhdistelmällä tekstitys näkyviin? Samsungissa oleva sovellus ei näytä lähellekään kaikkiin elokuviin tekstejä vrt kännykässä olevaan Xtreme IPTV (Android) . Mutta Chromecastin kautta toistettaessa ei näy tekstit. Vai pitääkö ostaa joku halpa Android boxi, näkysköhän sillä samat tekstit mitä kännykässä oleva ohjelma näyttää?
Tähän kaipaisi vastausta, mutta se taitaakin olla että "Ei toimi" Ainakaan VLC:llä.
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
530
Smartiusen kautta ostettu N1 tökkii kanssa.,ei voi edes sarjoja kahtoa kun bufferoi koko ajan.
, saatikla tavan töllö kanaviakaan

Vähän hermostollinen osasto kireällä.

Luulin aluks että mun vehkeissä ongelmia....
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
313
N1 LG:n töllössä, jossa Nanomid sovellus, MTV Urheilu 1 FHD -kanava toimi Barcelona-PSG pelissä koko pelin ja studion ilman yhtäkään pätkäisy tai bufferointia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
96
Itse käytin Televizon ilmaisversiota töllössä ja siinä ei voi bufferin kokoa muuttaa. Tökki eiliset pelit joka suomi kanavalta.
Vaihdoin sitten kesken Spark sovellukseen ja tökkimiset loppuivat siihen. Saas nähdä miten tänään toimii.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
Itse käytin Televizon ilmaisversiota töllössä ja siinä ei voi bufferin kokoa muuttaa. Tökki eiliset pelit joka suomi kanavalta.
Vaihdoin sitten kesken Spark sovellukseen ja tökkimiset loppuivat siihen. Saas nähdä miten tänään toimii.
Tänään ei toimi ollenkaan N1.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
64
Lienee sitten playerin ongelma. Ite oon käyttänyt pelkästään Tivimatea.
Vaihdoin ite kans ton aabb.is -domainin nykyisen tilalle ja Televizo kaverina. n.5min testis ei enää pätkimistä. Aikaisemmin pysty kattoon sarjaa sen 30s kerrallaan, mikä on varmaan bufferin koko ja sit taas kateltiin donitsia about sama aika.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
Vaihdoin ite kans ton aabb.is -domainin nykyisen tilalle ja Televizo kaverina. n.5min testis ei enää pätkimistä. Aikaisemmin pysty kattoon sarjaa sen 30s kerrallaan, mikä on varmaan bufferin koko ja sit taas kateltiin donitsia about sama aika.
Miten tota playlistin urlia pääsee muokkaamaan kirjautumisen jälkeen kun en löydä sitä iptv smartersista mistään. Oisin kokeillut Tivimate/Televizio-sovelluksia.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Miten tota playlistin urlia pääsee muokkaamaan kirjautumisen jälkeen kun en löydä sitä iptv smartersista mistään. Oisin kokeillut Tivimate/Televizio-sovelluksia.
Tee uusi käyttäjä eri osoitteella.
Näin voit myös ongelman ilmettyä kokeilla toimiiko toinen url paremmin.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
Tee uusi käyttäjä eri osoitteella.
Näin voit myös ongelman ilmettyä kokeilla toimiiko toinen url paremmin.
Joo, mutta kun en muista miten se urli meni eikä ole tunnareitaan tallessa.

Noniin sain myyjältä urlin. Pitääkö se kirjoittaa kokonaan käsin Televizioon kun copypaste ei löydä listaa?

Edit: eipä auttanut sekään. Televisio herjaa, että soittolistaa ei löydy. Varmasti on oikein ja toimii iptv smartersista. Neuvoa?

Edit2: lol.bz ja sillä alkoi pelittää.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 838
Viestejä
4 210 528
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom