IPTV tv keskustelu

Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
118
Onko millään ohjelmalla mahdollista saada kännykkä/Chromecast yhdistelmällä tekstitys näkyviin? Samsungissa oleva sovellus ei näytä lähellekään kaikkiin elokuviin tekstejä vrt kännykässä olevaan Xtreme IPTV (Android) . Mutta Chromecastin kautta toistettaessa ei näy tekstit. Vai pitääkö ostaa joku halpa Android boxi, näkysköhän sillä samat tekstit mitä kännykässä oleva ohjelma näyttää?
 
Liittynyt
30.08.2023
Viestejä
13
Moi, livegon kautta ei toimi mikään leffa, eikä urheilukanava tällä hetkellä ainakaan minulla. Laitoin aspaan viestiä. Toimiiko muilla?
Kiitos vastauksista. Täälläkin toimii luurin kautta, mutta Mac:illä ei toimi. Sama softa (IPTV Expert) käytössä sekä Mac:issä että iLuurissa. Onko kellään hajua miksi ei toimi toisella ja toisella toimii, onko siihen ideoita?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
30
Toimiiko muilla N1 Mtv urheilu katsomon alla olevat lähetykset? Mulla ei yksikään.
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
Toimiiko muilla N1 Mtv urheilu katsomon alla olevat lähetykset? Mulla ei yksikään.
Ei oo toiminu pitkään aikaan... sen jälkeen kun muuttui katsomoksi alkoi pätkiminen ja yleensä toisto ei edes käynnisty failed tulee vaan. Sama myös suorissa mtv3 lähetyksissä, jotain siellä muuttui kun siirtyivät cmoresta pois...
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
93
Käykö muillekin Nordic 1:ssä nyt koko ajan että kun avaat Maikkarin urheilukanavan niin pyörii 15 sekuntia ja tulee musta ruutu ja "sorry this video cannot be played"?

Minulla on toki hidas netti 50 megaa mut ei toi siihen vaikuta liittyvätän. Smarters Pro.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Ei toimi. discoveryn+ kautta näkyy, mutta pätkii/jumii pahasti

Edit* nyt on jonkun aikaa jo toiminut ilman pätkimistä.
Koitin jotain 17:15 maissa jo toimi, mutta pätki. Vaihdoin Finland listiltä jääkiekkokanavalle ja näkyy paskalaadulla, mutta vähiten pätkii.

Ennen tätä koitin discoveryn joka pätkii koko ajan.

Tästä seuraava kysymys että sanoiko joku että toimii tallenteetkin jostain kiekolle? Mistä?
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
534
livego no problems.
ja tosiaan cmoren siirto maikkarille, niin pätkii jopa ihan maksettukin kotimaan striimi.
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
Käykö muillekin Nordic 1:ssä nyt koko ajan että kun avaat Maikkarin urheilukanavan niin pyörii 15 sekuntia ja tulee musta ruutu ja "sorry this video cannot be played"?

Minulla on toki hidas netti 50 megaa mut ei toi siihen vaikuta liittyvätän. Smarters Pro.
Joo 2 eri taloudessa. Smarters playerinä kova bufferoimaan, eli kannattaa yleisesti jos mahdollista katsella jollain muulla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
Koitin jotain 17:15 maissa jo toimi, mutta pätki. Vaihdoin Finland listiltä jääkiekkokanavalle ja näkyy paskalaadulla, mutta vähiten pätkii.

Ennen tätä koitin discoveryn joka pätkii koko ajan.

Tästä seuraava kysymys että sanoiko joku että toimii tallenteetkin jostain kiekolle? Mistä?
N1 vod alta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
495
Puoli vuotta ollut nyt N1 ja Livego, yllättävän hyvin kyllä N1 toiminut niin otin sitä taas puoli vuotta lisää ja jätin tuon varalla olleen Livegon pois kokonaan, periaatteessa Livego olisi vanhemmille riittänyt mutta kun ei tiettyä kanavaa sieltä löytynyt niin piti hankkia tuo N1. N1 tilauksen uusiminen mukavan helppoa kun kiinalainen pari päivää ennen tilauksen loppumista laittaa Whatsappissa viestiä että "tilaus loppumassa, laitetaanko 12kk lisää" ja sitten vaan Paypalilla samaan osoitteeseen rahat, 5 minuutin homma ja taas toimii.
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
78
On se myönnettävä että telkkaria, eli peruskanavia ei järkevästi taida chromecastilla saada näkyviin.

Maxivision mobiilissa ei näy kuin muutama kanava.

Latasin elisa viihteen ja otin kokeeksi mini-paketin (9,90€/kk).
No sehän toimii kyllä, mutta käyttöliittymä on niin kämynen että ei uskoisi tällä vuosituhannella enää olevan. Osa kanavista näkyy suorana, osa vain tallennuksen kautta. Minkäänlaista kanavasurffailua ei voi harrastaa tuommosella kötöstyksellä.

N1 ja tivimate/sparkle olisi tosi kätevä kun toimisi, mutta pätkii pätkii. Varmaan nuo suomikanavat joita itse katselen, on siellä aika pienellä prioriteetilla. Uskottava se on että vika on palvelussa. Ei auta vaikka liittymä antaa 600Mbs downloadia ja pingi on riittävän alhainen eli 20ms. Chromecastit on kiinteällä ethernetillä ja ostin myös 4k-version jos hyvinkin halvemmasta versiosta loppuisi puhti, mutta samallalailla bufferoi ja osa kanavista ei näy.

Vieläköhän tuo livego pitäisi kokeilla.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Ei vissiin jaksa ihan näkyä finland, mtv urheilu2 fhd kanava pätkimättä. Hd versio on jäljessä ja paskalaatuinen.

Nyt vituttaa kiinanpaska.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
394
[QUOTE
Vieläköhän tuo livego pitäisi kokeilla.
[/QUOTE]

Livego ollut toista vuotta ihan urheilukanavien vuoksi (mm. Formulat) elokuvista en piittaa, juuri tilasin taas vuodeksi eteenpäin n.25e/vuosi, appina Smarters Pro. Tv on Lg 2013 malli. Eroaa kyllä paljon edellisistä malleista, enemmän nappuloimista. Mutta tyytyväinen IPTV kanavien toimintaan.
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
78
Livego ollut toista vuotta ihan urheilukanavien vuoksi (mm. Formulat) elokuvista en piittaa, juuri tilasin taas vuodeksi eteenpäin n.25e/vuosi, appina Smarters Pro. Tv on Lg 2013 malli. Eroaa kyllä paljon edellisistä malleista, enemmän nappuloimista. Mutta tyytyväinen IPTV kanavien toimintaan.
mistä tuo on helpoin ostaa?
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
78
Tuolta olen tilaillut ja nopea toimitus ollut ja asiakaspalvelukin pelaa jos on kysyttävää.
Tilasin kokeeksi tuon livegon kolmeksi kuukaudeksi, kiitos.
Tuolla on maininta (lienee kaikissa vastaavissa palveluissa) että 1 laite/tilaus. Toimiikohan tuo m3u linkki useammassa laitteessa jos ei katso yhtäaikaa? Sinänsä tuolla hinnalla voi ostaa useammankin tilauksen, mutta tässä kokeiluaikana voisi käyttää samoja tunnuksia jos palvelu ei mene lukkoon.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
21
N1 pätkinyt muutaman päivän ihan sairaan paljon. 5sec katsot ja 10sec pätkäsy..
 
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
Joo kohta rupeen jo vituttamaan n1 ongelmat... viimeisen 2vko aikana ollut jo niin paljon pätkimistä että täytyy ruveta miettimään toista palvelua, jos ei ala asiat korjaantumaan.
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
74
N1 Suomen tv-suorat pätkii päivittäin ilta-aikaan varsinkin.
Aika usein tulee pätkimistä myös leffojen kanssa.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Oliko tuolla huoltovalikko-foorumlla keskusteltu mitään N1:sen tilanteesta?

Jostain tämä tuli tämä viestissä ollut tieto serveripäivityksistä:

Kiinnostaisi siis että onko N1:llä tietoa pätkimisestä ja onko teoriassa tekemässä jotain...
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
78
Miten pitkään on mennyt että olet saanut tunnukset.
Eilen tilasin ja oisko mennyt puoli tuntia.
Livego on toiminut toistaiseksi yhden päivän testillä kohtuullisesti. Muutamat suomikanavat ei näkyneet eilen ollenkaan (jim, natgeo ainakin), mutta ne mitkä näkyi eivät pätkineet yhtään verrattuna N1 kanaviin, mistä ei oikeastaan mikään näy tökkimättä.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
708
Eilen tilasin ja oisko mennyt puoli tuntia.
Livego on toiminut toistaiseksi yhden päivän testillä kohtuullisesti. Muutamat suomikanavat ei näkyneet eilen ollenkaan (jim, natgeo ainakin), mutta ne mitkä näkyi eivät pätkineet yhtään verrattuna N1 kanaviin, mistä ei oikeastaan mikään näy tökkimättä.
oletko saanut WhatsApp kautta yhtyyttä myyjään??
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
708
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
928
Päivitin varsin iptv stream playerin (V.3.7.5), ja ei näköpjään ollut hyvä idea.
Ovat poistaneet mahdollisuuden siirrellä kanavalistassa ryhmiä mieluisaan järjestykseen.
Asensin summassa 3.5.7 version tilalle ja siinä kyseinen toiminto vielä on.
Pistin viestiä tekijälle miksi ja milloin tuo on poistunut, mutta ei ole kuulunut vielä mitään vastausta.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
Huomenta, jälleen on aika maksaa 27e vuosimaksua helmikuun alussa.
eilen katsoin suomen tv-tarjontaa niin on aikas karmeasti uusinnan uusintaa, remppa-huvila-huussia joka kanavalta joka kielellä jne.
sitten iptv apuun, 150 suosikista listasta pääsin peräti toiselle kanavalle niin löysin norjan rekkojen pelastajat.
sitten ilta menikin hyvän hbo comedyn kanavan parissa ilman mainoksia tutun leffan white men cannot jump tms. 1992 , historian havinaa heilutteli korvissa.
sitten sen jälkeen relax movien 60-luvun rento pätkä..

todella usein tulee tsiikattua laatikkoa, oli yhden kerran 10sekuntia pahaa mosaiikkia ruudulla muuten ok.

Hyvää keskiviikkoa kaikille <3
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
78
Livego:ta olen katsellut nyt kolme iltaa koemielessä. Hyvää on että striimit ei ole pätkineet yhtään kertaa eikä esiinny sitä "takaisinsiirtymistä", mitä minulla n1 tekee lähes joka kanavalla, eli hyppää usein vähän taaksepäin ja saattaa luupata useamman kerran ennenkuin jatkaa.

Eli vika ei ole minun laitteissa tai nettiyhteydessä vaan n1 palvelussa. Tätä olen tässä pitkän aikaa arponut mutta uskottava se on. Tai sitten elisa jotenkin blokkaa tuota n1 käyttöä liittymissään.

Huonoa livegossa on että epg-tiedot on mitä sattuu monen kanavan kohdalla ja esim natgeo ei näy peruskanavista vaikka listalla onkin. Ja tekstitys ei näytä toimivan senparemmin kuin n1 puolella. Ekana iltana tosin ylen kanavilla näkyi tekstit, joten voikohan sparkletv apissa olla jotain tekstityksian kanssa sitten ongelmaa

Taidan jättää tuon livegon itselle ja lopettaa n1. Hommaan enigma tv-boksin jostain ja striimaan sen kautta peruskanavat chromecastiin sparkletv:hen. Livegolla sitten katson jos on tarvetta maksukanaville.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
253
Livego:ta olen katsellut nyt kolme iltaa koemielessä. Hyvää on että striimit ei ole pätkineet yhtään kertaa eikä esiinny sitä "takaisinsiirtymistä", mitä minulla n1 tekee lähes joka kanavalla, eli hyppää usein vähän taaksepäin ja saattaa luupata useamman kerran ennenkuin jatkaa.

Eli vika ei ole minun laitteissa tai nettiyhteydessä vaan n1 palvelussa. Tätä olen tässä pitkän aikaa arponut mutta uskottava se on. Tai sitten elisa jotenkin blokkaa tuota n1 käyttöä liittymissään.
Samaa "takaisinsiirtymistä" tekee itselläni N1 palveluissa Lounean yhteyksilä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Oma fiilis on N1:sta että se kerkesi huonontua tässä lyhyessä ajassa jota olen käyttänyt. 720p 25fps osa lähetyksistä pelittelee urheilun puolella, mutta mikään parempi ei oikein.
Sarjapuolella huonoimmat laadut toimii myös, mutta 4k sun muut ei puhettakaan. Tosin en ole viikkon koittanutkaan mitään parempaa siltä puolelta.

Eli oikeastaan puhtaasti kaista-asioita. Ei riitä N1:sen kapasiteetit tänne nurkille.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Livego:ta olen katsellut nyt kolme iltaa koemielessä. Hyvää on että striimit ei ole pätkineet yhtään kertaa eikä esiinny sitä "takaisinsiirtymistä", mitä minulla n1 tekee lähes joka kanavalla, eli hyppää usein vähän taaksepäin ja saattaa luupata useamman kerran ennenkuin jatkaa.

Eli vika ei ole minun laitteissa tai nettiyhteydessä vaan n1 palvelussa. Tätä olen tässä pitkän aikaa arponut mutta uskottava se on. Tai sitten elisa jotenkin blokkaa tuota n1 käyttöä liittymissään.

Huonoa livegossa on että epg-tiedot on mitä sattuu monen kanavan kohdalla ja esim natgeo ei näy peruskanavista vaikka listalla onkin. Ja tekstitys ei näytä toimivan senparemmin kuin n1 puolella. Ekana iltana tosin ylen kanavilla näkyi tekstit, joten voikohan sparkletv apissa olla jotain tekstityksian kanssa sitten ongelmaa

Taidan jättää tuon livegon itselle ja lopettaa n1. Hommaan enigma tv-boksin jostain ja striimaan sen kautta peruskanavat chromecastiin sparkletv:hen. Livegolla sitten katson jos on tarvetta maksukanaville.
Nämä iptv ongelmat, kuten sun N1 on kyllä siitä mielenkiintoisia, että joillain niitä esiintyy, toisilla ei.
Jos nyt epäilet laajakaistapalvelua, niin vpn:llä maskaamalla sen toki helposti testaa.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Oma fiilis on N1:sta että se kerkesi huonontua tässä lyhyessä ajassa jota olen käyttänyt. 720p 25fps osa lähetyksistä pelittelee urheilun puolella, mutta mikään parempi ei oikein.
Sarjapuolella huonoimmat laadut toimii myös, mutta 4k sun muut ei puhettakaan. Tosin en ole viikkon koittanutkaan mitään parempaa siltä puolelta.

Eli oikeastaan puhtaasti kaista-asioita. Ei riitä N1:sen kapasiteetit tänne nurkille.
Enpä tiedä. Itselläni N1 on pelittänyt ihan hyvin erityisesti kiinteän päässä.

Oma nykyine setup on sellainen, että kotona Telian gigan kuitu, täällä kaupunkiasunnossa giganen Telian kaapelimodeemi (teoreettisesti giganen, kamossa vaihteluväli on 450-giga), kesämökillä Elisan 4G mobiililaajakaista (ei 5g kuuluvuutta siellä) mobiilireitittimellä, lisäksi reissuissa myös 5G mobiililaajakaista käytössä ihan kännykkäjaolla.

Laitteet, joita käytän on Apple tv 4K, iPad, 2kpl Chromecast GoogleTV 4K ja uudempi Nokia Streaming Box sekä android äly-tv.
Android vehkeissä käytän sovelluksena Televizoa ja valittuna adaptiivinen hls / m3u8 (MPEG -ts sijaan) ja suurin puskuri.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Nämä iptv ongelmat, kuten sun N1 on kyllä siitä mielenkiintoisia, että joillain niitä esiintyy, toisilla ei.
Jos nyt epäilet laajakaistapalvelua, niin vpn:llä maskaamalla sen toki helposti testaa.
Taidat olla ainoa joka täällä esim sanoo että toimii.

Sidenote: Koitin kahta 4k sarjaa minuutin verran tässä työpäivän aikana ja ei ihan heti pätkinyt. True detective 4k:ta ei pystynyt edes aloittamaan viikko sitten pätkinnän takia.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
(tuli vahinkotyksy sun kommenttiin kun piti painaa reply)
Ei ole. Täällä toimii ilman ongelmia.
Sillä tavalla olisi kiinnostavaa tietää vähän että mitä ominaisuuksia käyttää ja millä laadulla.

Itsekin olen kokoajan about pystynyt katsomaan finland-listalta urheilukanavia huonoimman laadun versioina.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 067
Nyt on discovery plussan suomi-listalta snookeria Fan vs Singh näkynyt hetken eikä pätki. Tämäkin on improvementti aikaisempiin kiekkopeliyrityksiin samalta listalta.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 309
Sillä tavalla olisi kiinnostavaa tietää vähän että mitä ominaisuuksia käyttää ja millä laadulla.

Itsekin olen kokoajan about pystynyt katsomaan finland-listalta urheilukanavia huonoimman laadun versioina.
Ihan aiheellinen kommentti, mutta excelöimättä itseäni sen tarkemmin: Eteläinen Suomi, nopea ja kiinteä netti, iso palveluntarjoaja. Android-purkki, Smarters IPTV. Ja ei ole tullut hiljattain N1 kanavaa vastaan, joka olisi pätkinyt säännöllisesti, striimin resoluutiosta riippumatta.

Edit. En nyt tietenkään vanno että kaikki kanavat toimii moitteetta, koska kanavia on hullun paljon. Ja toki löytyy kanavia, jotka ei toimi lainkaan. Mutta kaikki kokeilemani Suomessa tai länsimaissa suositut kanavat jotka toimivat, toimivat pätkimättä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 795
Viestejä
4 298 418
Jäsenet
71 701
Uusin jäsen
Jolle1

Hinta.fi

Ylös Bottom