Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vastauksista. Täälläkin toimii luurin kautta, mutta Mac:illä ei toimi. Sama softa (IPTV Expert) käytössä sekä Mac:issä että iLuurissa. Onko kellään hajua miksi ei toimi toisella ja toisella toimii, onko siihen ideoita?Moi, livegon kautta ei toimi mikään leffa, eikä urheilukanava tällä hetkellä ainakaan minulla. Laitoin aspaan viestiä. Toimiiko muilla?
Ei toimi. discoveryn+ kautta näkyy, mutta pätkii/jumii pahastiToimiiko muilla N1 Mtv urheilu katsomon alla olevat lähetykset? Mulla ei yksikään.
Ei oo toiminu pitkään aikaan... sen jälkeen kun muuttui katsomoksi alkoi pätkiminen ja yleensä toisto ei edes käynnisty failed tulee vaan. Sama myös suorissa mtv3 lähetyksissä, jotain siellä muuttui kun siirtyivät cmoresta pois...Toimiiko muilla N1 Mtv urheilu katsomon alla olevat lähetykset? Mulla ei yksikään.
Koitin jotain 17:15 maissa jo toimi, mutta pätki. Vaihdoin Finland listiltä jääkiekkokanavalle ja näkyy paskalaadulla, mutta vähiten pätkii.Ei toimi. discoveryn+ kautta näkyy, mutta pätkii/jumii pahasti
Edit* nyt on jonkun aikaa jo toiminut ilman pätkimistä.
Joo 2 eri taloudessa. Smarters playerinä kova bufferoimaan, eli kannattaa yleisesti jos mahdollista katsella jollain muulla.Käykö muillekin Nordic 1:ssä nyt koko ajan että kun avaat Maikkarin urheilukanavan niin pyörii 15 sekuntia ja tulee musta ruutu ja "sorry this video cannot be played"?
Minulla on toki hidas netti 50 megaa mut ei toi siihen vaikuta liittyvätän. Smarters Pro.
N1 vod altaKoitin jotain 17:15 maissa jo toimi, mutta pätki. Vaihdoin Finland listiltä jääkiekkokanavalle ja näkyy paskalaadulla, mutta vähiten pätkii.
Ennen tätä koitin discoveryn joka pätkii koko ajan.
Tästä seuraava kysymys että sanoiko joku että toimii tallenteetkin jostain kiekolle? Mistä?
mistä tuo on helpoin ostaa?Livego ollut toista vuotta ihan urheilukanavien vuoksi (mm. Formulat) elokuvista en piittaa, juuri tilasin taas vuodeksi eteenpäin n.25e/vuosi, appina Smarters Pro. Tv on Lg 2013 malli. Eroaa kyllä paljon edellisistä malleista, enemmän nappuloimista. Mutta tyytyväinen IPTV kanavien toimintaan.
mistä tuo on helpoin ostaa?
Tilasin kokeeksi tuon livegon kolmeksi kuukaudeksi, kiitos.Tuolta olen tilaillut ja nopea toimitus ollut ja asiakaspalvelukin pelaa jos on kysyttävää.Worldwide Livego Datoo support smarters Android box Smart tv PC For Europe France sweden germany
Worldwide IPTV for family, support all devices, (Android box, Smart tv, windows, etc.) Contact seller to get 24 hours free trial!getvbuy.com
Miten pitkään on mennyt että olet saanut tunnukset.Tuolta olen tilaillut ja nopea toimitus ollut ja asiakaspalvelukin pelaa jos on kysyttävää.Worldwide Livego Datoo support smarters Android box Smart tv PC For Europe France sweden germany
Worldwide IPTV for family, support all devices, (Android box, Smart tv, windows, etc.) Contact seller to get 24 hours free trial!getvbuy.com
Eilen tilasin ja oisko mennyt puoli tuntia.Miten pitkään on mennyt että olet saanut tunnukset.
oletko saanut WhatsApp kautta yhtyyttä myyjään??Eilen tilasin ja oisko mennyt puoli tuntia.
Livego on toiminut toistaiseksi yhden päivän testillä kohtuullisesti. Muutamat suomikanavat ei näkyneet eilen ollenkaan (jim, natgeo ainakin), mutta ne mitkä näkyi eivät pätkineet yhtään verrattuna N1 kanaviin, mistä ei oikeastaan mikään näy tökkimättä.
WhatsApp kautta sait yhteyttä?? Mulle ei ainakaan vastaa eikä tunnuksia ole tullut. Liekö kusetus.Tuolta olen tilaillut ja nopea toimitus ollut ja asiakaspalvelukin pelaa jos on kysyttävää.Worldwide Livego Datoo support smarters Android box Smart tv PC For Europe France sweden germany
WhatsApp kautta sait yhteyttä?? Mulle ei ainakaan vastaa eikä tunnuksia ole tullut. Liekö kusetus.
Ok, tilasin vasta tunt sitten.Milloin olet siis tilannut? Itsellä meni vastaavassa viimeksi reilu vuorokausi tunnuksissa.
Ok, tilasin vasta tunt sitten.
Kiinassa on nyt aamuyö, eikä siellä taida kukaan päivystellä yötä päivää. Tulee siis todennäkösesti tässä seuraavan vuorokauden aikana. Ei kannata hätäillä...Ok, tilasin vasta tunt sitten.
Kyllä vastasi whatsapissa melkein heti. Taisi olla aamupäivää kun viestittelin, tosiaan siellä voipi nyt olla yö..oletko saanut WhatsApp kautta yhtyyttä myyjään??
Joo, eipä sieltä mikään toiminutkaan.MTV urheilun alta kadonnut kaikki kokonaan? Muilla sama?
Livego:ta olen katsellut nyt kolme iltaa koemielessä. Hyvää on että striimit ei ole pätkineet yhtään kertaa eikä esiinny sitä "takaisinsiirtymistä", mitä minulla n1 tekee lähes joka kanavalla, eli hyppää usein vähän taaksepäin ja saattaa luupata useamman kerran ennenkuin jatkaa.
Eli vika ei ole minun laitteissa tai nettiyhteydessä vaan n1 palvelussa. Tätä olen tässä pitkän aikaa arponut mutta uskottava se on. Tai sitten elisa jotenkin blokkaa tuota n1 käyttöä liittymissään.
Nämä iptv ongelmat, kuten sun N1 on kyllä siitä mielenkiintoisia, että joillain niitä esiintyy, toisilla ei.Livego:ta olen katsellut nyt kolme iltaa koemielessä. Hyvää on että striimit ei ole pätkineet yhtään kertaa eikä esiinny sitä "takaisinsiirtymistä", mitä minulla n1 tekee lähes joka kanavalla, eli hyppää usein vähän taaksepäin ja saattaa luupata useamman kerran ennenkuin jatkaa.
Eli vika ei ole minun laitteissa tai nettiyhteydessä vaan n1 palvelussa. Tätä olen tässä pitkän aikaa arponut mutta uskottava se on. Tai sitten elisa jotenkin blokkaa tuota n1 käyttöä liittymissään.
Huonoa livegossa on että epg-tiedot on mitä sattuu monen kanavan kohdalla ja esim natgeo ei näy peruskanavista vaikka listalla onkin. Ja tekstitys ei näytä toimivan senparemmin kuin n1 puolella. Ekana iltana tosin ylen kanavilla näkyi tekstit, joten voikohan sparkletv apissa olla jotain tekstityksian kanssa sitten ongelmaa
Taidan jättää tuon livegon itselle ja lopettaa n1. Hommaan enigma tv-boksin jostain ja striimaan sen kautta peruskanavat chromecastiin sparkletv:hen. Livegolla sitten katson jos on tarvetta maksukanaville.
Enpä tiedä. Itselläni N1 on pelittänyt ihan hyvin erityisesti kiinteän päässä.Oma fiilis on N1:sta että se kerkesi huonontua tässä lyhyessä ajassa jota olen käyttänyt. 720p 25fps osa lähetyksistä pelittelee urheilun puolella, mutta mikään parempi ei oikein.
Sarjapuolella huonoimmat laadut toimii myös, mutta 4k sun muut ei puhettakaan. Tosin en ole viikkon koittanutkaan mitään parempaa siltä puolelta.
Eli oikeastaan puhtaasti kaista-asioita. Ei riitä N1:sen kapasiteetit tänne nurkille.
Taidat olla ainoa joka täällä esim sanoo että toimii.Nämä iptv ongelmat, kuten sun N1 on kyllä siitä mielenkiintoisia, että joillain niitä esiintyy, toisilla ei.
Jos nyt epäilet laajakaistapalvelua, niin vpn:llä maskaamalla sen toki helposti testaa.
(tuli vahinkotyksy sun kommenttiin kun piti painaa reply)Taidat olla ainoa joka täällä esim sanoo että toimii.
Sillä tavalla olisi kiinnostavaa tietää vähän että mitä ominaisuuksia käyttää ja millä laadulla.(tuli vahinkotyksy sun kommenttiin kun piti painaa reply)
Ei ole. Täällä toimii ilman ongelmia.
Ihan aiheellinen kommentti, mutta excelöimättä itseäni sen tarkemmin: Eteläinen Suomi, nopea ja kiinteä netti, iso palveluntarjoaja. Android-purkki, Smarters IPTV. Ja ei ole tullut hiljattain N1 kanavaa vastaan, joka olisi pätkinyt säännöllisesti, striimin resoluutiosta riippumatta.Sillä tavalla olisi kiinnostavaa tietää vähän että mitä ominaisuuksia käyttää ja millä laadulla.
Itsekin olen kokoajan about pystynyt katsomaan finland-listalta urheilukanavia huonoimman laadun versioina.