Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Vpn Suomi? Jos tilattu Suomessa...Olisko mitään ideaa miten livegon sais toimimaan miamissa?
Puhuin LiveGo:sta viestin alussa, koska lainasin LiveGo:ta sarkasmin avulla puolustavaa viestiä. N1:n puolelta tuo siis toki löytyy.Max Sports Fi kuitenkin löytyy eventeistä urheilun ystäville.
Onkohan turvallista tilata N1 suoraan tuosta wa numerosta PayPal maksulla?Oliko wa +86 137 1466 2416 vai joku muu? Kysyn ihan, jotta osataan kaikki ottaa nämä mahdollisuudet huomioon
Tuosta numerosta se on aika monta vuotta minulla ja monella muulla sujunut ilman ongelmia.Onkohan turvallista tilata N1 suoraan tuosta wa numerosta PayPal maksulla?
Eli sulla on ollut nyt kyllä varmaan jonkun muun myyjän numero.+86 181 6573 8464 oli WhatsAppi
Mulla on erikoinen ongelma, getvbuylta hankittu livego toimii vain puhelimessa, mutta ei missään wintous läppärin iptv clientissä. Onko kenelläkään ollut tällasta ongelmaa. Muokkasin m3u tiedostoa siten, että se pakottaa user agentiksi androidin, mutta ei vaikutusta tilanteeseen. Molemmat laitteet samassa wifissä, mutta eri vpn. Ei vaikutusta vpn muutoksella
Sama homma. Gtv ja waveiptv ja jotain http erroria heittää. Ei auttanu livegon poisto ja uudelleen lisäys eikä ole vpn käytössä.Mulla on erikoinen ongelma, getvbuylta hankittu livego toimii vain puhelimessa, mutta ei missään wintous läppärin iptv clientissä. Onko kenelläkään ollut tällasta ongelmaa. Muokkasin m3u tiedostoa siten, että se pakottaa user agentiksi androidin, mutta ei vaikutusta tilanteeseen. Molemmat laitteet samassa wifissä, mutta eri vpn. Ei vaikutusta vpn muutoksella
Olen koittanut myös pois päältä. Ei ole varsinaista syytä vaan jää toisinaan päälle.Minkä takia käytät VPNää?
Juu serveriltä tulee mullekin HTTP 555 erroria, eli jotenkin vaikuttaa, että serverit ei suostu antamaan kuvaa ulospäin ja nimenomaan tietokoneelta. Yritin kyllä pakottaa tietokoneen näyttämään android puhelimelta mutta ei toiminut sekäänSama homma. Gtv ja waveiptv ja jotain http erroria heittää. Ei auttanu livegon poisto ja uudelleen lisäys eikä ole vpn käytössä.
Juu, kansio löytyy mutta siellä ei ole ollenkaan mitään streameja.Eli kaikilta muiltakin puuttuu Viaplay sportsit Nordicista? Pakko katsoa kanavien kautta Valuoliigaa. Ei auta eri boksienkaan eri softat. Eikä refresh.
Olisiko heidän suomen viaplayn bulvaani lopettanut tmjs... ehkä etsivät uutta ? Ainiin, mutta silloin ei varmaan toimisi mikään suomen Viaplayn kanava.Joo, suomipuoli ei toimi. Ruotsin, norjan, islannin ja tanskan viaplay kansiot täynnä striimejä.
Omakohtaisen kokemuksen mukaan NXT on paras sarjojen osalta esimerkiksi noitten Suomi-tekstien osalta. Jos "peruskanavilla" ei niin väliä niin aika ehdoton valinta, kannattaa ottaa testiin Smartiusen kautta.Olen satunnaisesti tämän vuoden käyttänyt Livego:ta ja ollut pääsääntöisesti tyytyväinen hinta/laatu-suhteeseen varsinkin urheilun osalta.
Mutta nuo VOD:t kyllä harmittaa. On sarjoissa jaksoja, jotka:
Käytössä TiviMate Premium ja ääni/tekstitysvalikot tiedossa eli nyt ei ole kyseessä käyttäjävika.
- ei toimi (käynnisty ollenkaan)
- puuttuu alkuperäinen ääniraita, on vaan dupattuna jollekin Tsekille tjsp
- puuttuu suomi-tekstitys
- puuttuvia jaksoja kausista
- ääniraita vain stereo (näitä myös monessa elokuvassa)
Eli onko jokin toinen iptv-vaihtoehto parempi varsinkin noiden sarjojen kanssa?
itekki huomasin tän saman n1:ssä mut suuri osa korjaantu ku vaihto alkuperäisen soittime pois ja alko käyttää VLC. Jotenki kummasti se oma playeri ei tunnista 90% tekstitiedostoja sieltä mkv-tiedostosta jote vlc löys neki sit. Silti kyllä vaikka mitepaljo näitä mis ei vaa löydy mitää mut kantsii vlc kokeilla jos auttais.Olen satunnaisesti tämän vuoden käyttänyt Livego:ta ja ollut pääsääntöisesti tyytyväinen hinta/laatu-suhteeseen varsinkin urheilun osalta.
Mutta nuo VOD:t kyllä harmittaa. On sarjoissa jaksoja, jotka:
Käytössä TiviMate Premium ja ääni/tekstitysvalikot tiedossa eli nyt ei ole kyseessä käyttäjävika.
- ei toimi (käynnisty ollenkaan)
- puuttuu alkuperäinen ääniraita, on vaan dupattuna jollekin Tsekille tjsp
- puuttuu suomi-tekstitys
- puuttuvia jaksoja kausista
- ääniraita vain stereo (näitä myös monessa elokuvassa)
Eli onko jokin toinen iptv-vaihtoehto parempi varsinkin noiden sarjojen kanssa?
Eli kaikilta muiltakin puuttuu Viaplay sportsit Nordicista? Pakko katsoa kanavien kautta Valuoliigaa. Ei auta eri boksienkaan eri softat. Eikä refresh.
Ei sieltä löydy sen enempää kuin ennenkään. Eli Viaplay Urheilu -kanavilta tulevat ohjelmat. Joskus ei niitäkään. Joskus ruotsinkielisinä. Joskus loppuvat kesken. Ne Viaplay Urheilut löytyy myös Finland-kategoriasta, kannattaa katsoa sitä kautta.Löytyvät (kuulemma tilapäisesti) Telia Play Events FI -kansiosta.
Ei sieltä löydy sen enempää kuin ennenkään. Eli Viaplay Urheilu -kanavilta tulevat ohjelmat. Joskus ei niitäkään. Joskus ruotsinkielisinä. Joskus loppuvat kesken. Ne Viaplay Urheilut löytyy myös Finland-kategoriasta, kannattaa katsoa sitä kautta.
Pelkät Viaplaysta näkyvät todennäköisesti löytyy muiden maiden Viaplay eventseistä, mutta ilman mahdollista suomenkielistä selostusta. Harvassahan ne kuitenkin on, paitsi todella vilkkaina urheilupäivinä. Eli käytännössä kaikki näkyy muualtakin, joten eihän sitä välttämättä tarvitse. Mutta olisihan se nyt kätevä olla.
Liigapelit on pätkinyt ja telia playn kanavat ei auennut ollenkaan. Bay-Spo-futis taas pyörii hyvin.Jopas on Livego ollut iltapäivästä asti pätkivää ja esim. Kutoseen (se Suomi-kanava) ei saa edes yhteyttä. Mites muilla?
Oon testannu nyt puhelimen 300M netillä joka antaa speedtestillä aika lailla täydet ja puhelimella gigasen kuidun perässä olevaan wifiin ja samaan wifiin tietokoneella ja android-boksilla. Kokeilin huvikseni myös eri firman 100M mobiililaajakaistalla ja kaikilla sama homma.Eihän vika ole omassa WIFIssä?. Tämä ollut ns. "foorumitotuus". Onhan tuo selvää että vika on lähtöpäässä, kun yksi kanava ei nouse.
tämä lähes aina. laitan aina hakuun vaan joukkueen nimen ja sieltä klikkailemaan. tänään etsimälleni matsille oli 8x striimiä joista ruotsin selkeästi ripein, ja siis TV4.Liigan matsit kannattaa katsoa Ruotsin puolelta, TV4 Play Events. Samoja lähetyksiä kuin maikkarilta ja ihan suomalaisella huutamisella varustettuna. Eivät pätki läheskään niin paljoa, kuin Suomen liiga-lähetykset.
UHF molemmille. Paras mitä olen käyttänyt, IPTVX myös ihan hyvä'Mikäs appi olis hyvä iphonelle? Käyttäny pitkän aikaa Smarters Player Lite ja se on melko paska. Ja mitä väki suosittelee appleTV:eelle?
HotPlayer on ainakin yksi, jota kannattaa kokeilla molempiin. Kuukauden ilmainen koeaika, eikä ole senkään jälkeen pahan hintainen. Muistaakseni tukee vain yhtä playlistiä, kunnes softasta on maksettu.Mikäs appi olis hyvä iphonelle? Käyttäny pitkän aikaa Smarters Player Lite ja se on melko paska. Ja mitä väki suosittelee appleTV:eelle?
Kokeilin tuota VLC:tä ja muutamalla ongelma jaksolla kokeilin ja ei sen enempää löytänyt ainakaan äänivalintoja kuin itse Tivimatella. Tekstityksiä en testannut.itekki huomasin tän saman n1:ssä mut suuri osa korjaantu ku vaihto alkuperäisen soittime pois ja alko käyttää VLC. Jotenki kummasti se oma playeri ei tunnista 90% tekstitiedostoja sieltä mkv-tiedostosta jote vlc löys neki sit. Silti kyllä vaikka mitepaljo näitä mis ei vaa löydy mitää mut kantsii vlc kokeilla jos auttais.
PC:llä on käytössä IPTV Player (GitHub - Youri666/Xtream-m3u_plus-IPTV-Player) ja MPC-BE. Nordic 1 toimii todella hyvin kyseisellä kombolla. Nyt olisi tarvetta suosituksille softaksi iPhonelle, maksullinen käy. Käyttö 90% mobiiliverkossa, jos sillä on vaikutusta.
Tällä hetkellä N1:stä löytyy ainakin Abu Dhabista useampikin tallenne. Livegosta ei.Löytyykö iptv:stä Formula 1 urheilua kattavasti että esimerkiksi pystyy katsomaan kisoja jälkikäteen?
Max 24h.Kuinka pitkään teillä on mennyt että evybuy . com kautta on tullut tunnukset? Maksoin ihan Google paylla mut tätä ketjua kun luin niin olisi vissiin kannattanut paypal?
Kokeiles Ranskan puolelta, Canal+ Live 14KuPSn europelin striimit meni poikki vajaa 30 min kohdalla Nordicissa
Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.KuPSn europelin striimit meni poikki vajaa 30 min kohdalla Nordicissa
Minä olen kyllä katsonut sitä koko ajan. Telia Play Events FI.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.