Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä toi maksu toimii parhaiten AliPaylla kannattaa testataOn kyllä z2u aivan perseestä tällä hetkellä, kun ei onnistu Google Payt, Apple tai edes Revolut kortilla makselut.. on se vaan vaikeeta välillä.
Ruutu+ mutta peli meni jo.Mistä näkeepi N1 Suomen U21 pelin jos mistään?
Niin näemmä joo. Huomasin sen jälkeen ku olin lähettänyt. Löytyykö N1 :seltä Ruutu+ kanavia ollenkaan? En ainakaan itse löytänyt.Ruutu+ mutta peli meni jo.
Siellä ne on Ruutu Events FI alla.Niin näemmä joo. Huomasin sen jälkeen ku olin lähettänyt. Löytyykö N1 :seltä Ruutu+ kanavia ollenkaan? En ainakaan itse löytänyt.
Ja pitää päivittää kanavalista että näkyy oikein.Siellä ne on Ruutu Events FI alla.
Pari vuotta livego toiminut ”pätkimättä” mutta viimeisen viikon ollut hirveetä jökkimistä. Pääsääntöisesti tullut katsottua lätkää ja futista. Liigapelitkin näkee useammalta ”kanavalta” mutta jokaisessa sama pätkiminen. On tää kyllä sellaista herran haltuun-meinkiä. Täältä paljon lukenut muiden ongelmista ja myhäillyt tyytyväisenä että eipä ole ongelmia täällä. Näin se kääntyy![]()
Minulla formulat pätkivät melkein koko kisan. Loppupuolella helpotti.Itselläkin tv-katselussa LiveGo toiminut suht hienosti eri kellonaikoihin, mutta nyt just tänään Formula 1:stä katsoessa aika tarkkaan klo 22 paikkeilla alkoi satunnaiset pätkimiset. Eikös joku muukin aiemmin maininnut, että hänellä myös joskus pätki klo 22 aikoihin?
Mulla tää kesti jotain puolituntii ja sitten vähän laantui ja loppuillan oli enää jotain satunnaisia muutaman sekunnin katkoksia.
Formulat alkoikin sentään jo klo 21 ettei luulisi edes siitä johtuvaa käyttäjäryntäystä palveluun olevan, eli ehkä Livellä vaan jotain erikoista bugailuu joskus aina tuohon aikaan, ei voi tietää... ?
En nyt N1 kautta tätä katsonut, mutta nuo Ruudun lähetykset ovat kyllä aikamoista kuraa, pätkimistä ja kuvanlaatu sellaista suttua. Siirryin kymmenen minuutin katsomisen jälkeen Norjan Viaplayn kautta katsomaan ja aivan erilainen kokemus, sai jopa pelaajien numeroista selvää. Selostus toki aikamoista mongerrusta, mutta minua se nyt ei haitannut.Mistä näkeepi N1 Suomen U21 pelin jos mistään?
Ei näy ei, ainakaan Ruudun kautta. Itse sain pelin näkymään Ruotsin Viaplaylta.ei taida juniorien pelit näkyä livegossa? Pesiksiä vain
Itselläni sekä livego että N1. N1 kautta näkyi ko peli ilman mitään ongelmia ruutu eventsin alta.ei taida juniorien pelit näkyä livegossa? Pesiksiä vain