IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Voi olla, että ko. aikana ajetaan päivityksiä. Mutta varmistan, että onhan sulla vaihdettuna tiedostotyyppi: HLS eli m3u8.
Noh, eilen taas alkoi pätkiminen n.22.30 , N1 ja Televizo.

Mistä tuon tiedostotyypin voi tarkistaa kun en äkkiseltään löytänyt sellaista kohtaa Televizo sovelluksesta. Vai pitääköhän olla täys versio

Näkyykö mistään IPTV palvelusta Noita TV5 Max urheilun studiolähetyksiä? Esim nyt naisten mm kisat ja/tai myös nuo EHT miesten skabat.

Yritin etsiä täältä, mutta sopivilla hakusanoilla en itse löytänyt niin pahoittelen etukäteen jos tämä kysymys oli kielletty :D

EDIT: Itsellä on LiveGo & N1

Näkyykö mistään IPTV palvelusta Noita TV5 Max urheilun studiolähetyksiä? Esim nyt naisten mm kisat ja/tai myös nuo EHT miesten skabat.

Yritin etsiä täältä, mutta sopivilla hakusanoilla en itse löytänyt niin pahoittelen etukäteen jos tämä kysymys oli kielletty :D

EDIT: Itsellä on LiveGo & N1
N1 ja Max Sports FI ?

Google tv 4k
Tivimate
N1
Jos leffaan ei löydy tekstejä/väärin ajastettu niin ennen sen sai avattua VLC:ssä. Nyt ei.

Miten olette ongelman ratkaisseet?

Ei saa avattua VLC koska bugi kyseessä jota eivät ilmeisesti saa korjattua kun on ollu jo pitkään.
Tämä bugi on ollut jo yli vuoden, koska olen jo yli vuoden veivannut IPTV:n kanssa.

Asennettua saa, muttei todistettua. Joutuu käyttämään MX-playeriä, joka taas ei osaa välttämättä toistaa jotain tiettyä ääni lähdettä, kodekkia tai jotain. Mutta sillä saa tekstit ladattua manuaalisesti

Statistiikka

Viestiketjuista
274 501
Jäsenet
77 188
Uusin jäsen
Nam10046

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom