Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksaako tunnukset jotain?Ei tarvita purkkia. Lataa vaan sovelluksen ja palveluntarjoajalta saa tunnukset. Itse otin Valoo TVn. Kyllä parani hurjasti kuvanlaatu verrattuna antennilähetyksiin, mutta tietyin rajoituksin. Esim jääkiekkoa ei viitsi IPTVn kautta katsoa, sen verran nykivä on kuva.
Täällä Valoon sivuilla hinnastoMaksaako tunnukset jotain?
Ok, no ehkä tuon S paketin voisi ostaa. Ellei sitten löydy suomikanavia ilmaiseksi jollain toisella sovelluksella?
Ainaki tuo valoo TV 6,90kk osana valokuitusopparia. On varmasti edullisempiakin.Maksaako tunnukset jotain?
Eikä tuolla liiga-kanavan kalpa pelissä ole selostustaLiiga ei näy taaskaan mtv eventseistä.
Näkyy
Finland, Liiga -kanavat 720p
TV4 play SE 720p
Discovery Sports SE (toinen peli)1080p

Ja Mtv urheilu 3Liiga ei näy taaskaan mtv eventseistä.
Näkyy
Finland, Liiga -kanavat 720p
TV4 play SE 720p
Discovery Sports SE (toinen peli)1080p
Se on sen verta paska kanava (hd 25 fps ja fhd ei näy) että ei kehtaa edes mainita.Ja Mtv urheilu 3
On se noinkin, lähes tulkoon EI NÄY tilanneSe on sen verta paska kanava (hd 25 fps ja fhd ei näy) että ei kehtaa edes mainita.
Nordiciin tullu vissiin liikaa tilaajia kun taas mestarien liiga jumissa.
Näkyyhän nuo Finland listan mtv urheilu 1 ja 2 alta. Lastu on 720p 50fps ja 25fps toisessa.Nordiciin tullu vissiin liikaa tilaajia kun taas mestarien liiga jumissa.
Pätkii livegoussakinNordiciin tullu vissiin liikaa tilaajia kun taas mestarien liiga jumissa.
joo. ei hyvältä näytä. liikaa käyttäjiä ja liian vähän suomistriimien kaappaajia.Minulla saa olla näiden palveluiden tilaus. Ei tarvitse viranomaisten sulkea näitä IPTV-palveluita vaan palveluntarjoajat tekevät sen ihan itse kun itse kukin asiakas kyllästyy katsomaan ympyrän pyörimistä ruudulla. Niin heikko on palvelun laatu että paskasta kannata maksaa sitäkään vähää. Tuskin edes valokuituyhteys muuttaisi mitään.
Onko millään ohjelmalla mahdollista saada kännykkä/Chromecast yhdistelmällä tekstitys näkyviin? Samsungissa oleva sovellus ei näytä lähellekään kaikkiin elokuviin tekstejä vrt kännykässä olevaan Xtreme IPTV (Android) . Mutta Chromecastin kautta toistettaessa ei näy tekstit. Vai pitääkö ostaa joku halpa Android boxi, näkysköhän sillä samat tekstit mitä kännykässä oleva ohjelma näyttää?
Kyllä.Tervehdys, oliko tuon smartiusen kautta ja sieltä nordic one juurikin se "oikea" N1 josta täällä puhuttu? Ja on edullisin että näkis liigaa, jne suomikanavia?![]()
Mikä playeri käytössä?Mul on toiminut N1 Mtv urheilu events kansiosta futislähetys ilman pätkimisiä koko lähetyksen ajan
Tivimate ja asetuksissa large bufferMikä playeri käytössä?![]()
Tänään ei toimi ollenkaan N1.Itse käytin Televizon ilmaisversiota töllössä ja siinä ei voi bufferin kokoa muuttaa. Tökki eiliset pelit joka suomi kanavalta.
Vaihdoin sitten kesken Spark sovellukseen ja tökkimiset loppuivat siihen. Saas nähdä miten tänään toimii.
Tuntuu taas tökkivän.Tänään ei toimi ollenkaan N1.
Kyllä mulla toimii, ei edes pätki yhtäänTänään ei toimi ollenkaan N1.
In correct file/url herjaa. Velipojalle sama.Kyllä mulla toimii, ei edes pätki yhtään
Mitä domainia käytät osoitteessa? Itellä http://nordicone.eu:2095/ ja on täysin käyttökelvoton ollu ny pari päivää.Kyllä mulla toimii, ei edes pätki yhtään
Mikä playlistin osoite? Mulla on aabb.is ja toimii kyllä hienosti.In correct file/url herjaa. Velipojalle sama.
Iptv Smarters ja N1.
Sama käytössä.Mikä playlistin osoite? Mulla on aabb.is ja toimii kyllä hienosti.
Lienee sitten playerin ongelma. Ite oon käyttänyt pelkästään Tivimatea.Sama käytössä.
Vaihdoin ite kans ton aabb.is -domainin nykyisen tilalle ja Televizo kaverina. n.5min testis ei enää pätkimistä. Aikaisemmin pysty kattoon sarjaa sen 30s kerrallaan, mikä on varmaan bufferin koko ja sit taas kateltiin donitsia about sama aika.Lienee sitten playerin ongelma. Ite oon käyttänyt pelkästään Tivimatea.
Miten tota playlistin urlia pääsee muokkaamaan kirjautumisen jälkeen kun en löydä sitä iptv smartersista mistään. Oisin kokeillut Tivimate/Televizio-sovelluksia.Vaihdoin ite kans ton aabb.is -domainin nykyisen tilalle ja Televizo kaverina. n.5min testis ei enää pätkimistä. Aikaisemmin pysty kattoon sarjaa sen 30s kerrallaan, mikä on varmaan bufferin koko ja sit taas kateltiin donitsia about sama aika.
Tee uusi käyttäjä eri osoitteella.Miten tota playlistin urlia pääsee muokkaamaan kirjautumisen jälkeen kun en löydä sitä iptv smartersista mistään. Oisin kokeillut Tivimate/Televizio-sovelluksia.
Joo, mutta kun en muista miten se urli meni eikä ole tunnareitaan tallessa.Tee uusi käyttäjä eri osoitteella.
Näin voit myös ongelman ilmettyä kokeilla toimiiko toinen url paremmin.
Ehkä se file sieltä sovelluksen kansiosta jostain löytyy jos ei vaan ole tallennettu salattuna.Joo, mutta kun en muista miten se urli meni eikä ole tunnareitaan tallessa.
Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.Mikä noista Play-kaupan Tivimate-softista on "oikea"? Lisäksi mistään viralliselta taholta ei löydy tuon lifetime-lisenssin hintaa eli paljonko kertalisenssi maksaa? Sparkle toiminut ihan mukavasti (paitsi MTV Urheilun osalta) mutta voisi testata myös Tivimaten mikäli hinta on kohtuullinen.
Mitä hyötyä tuosta premiumista on?Tivimate iptv player, tekijänä Armobsoft FZE. Eipä tuolla muita tivimate nimisiä softia olekaa. Puhelimellehan tuota ei ole lainkaan, ainostaan Google TV laitteille.
Premiumin voi ostaa sitten sovelluksen sisällä. Itse kun alkuvuodesta sen ostin, niin oli 34e/lifetime viidelle laitteelle.
Tivimaten ilmaisversio on niin rampautettu, että sitä ei kyllä viitsi käyttää lainkaan. Maksullinen versio taas sitten paras player mitä löytyy.Mitä hyötyä tuosta premiumista on?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.