Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Paypalilla meistä moni muukin asian hoitaa. Ja lähtökohtaisesti N1 on se parempi ja laajempi Suomeen ja muihin Pohjoismaihin keskittyneistä palveluista, vaikka testiaikaa onkin lyhyt. Voihan sitä toki myös tilata ensin vain kuukauden tai kolme kuukautta rahalla. Ja päättää sitten ottaako vuoden kerrallaan sen jälkeen vai ei.Smartiuse.com Michelle otti itse yhteyttä kun revolutit ei menny läpi. Sanoi että pankki blockkaa iptv korttimaksuja. Ehdotti kokeilua ja paypalia. Mutta ankea on tuo kokeiluaika. Yksi tunti.
Millä alustalla. Androidilla ja Appletv:llä sekä iPadilla Iptv Smarters Pro:lla ainakin menee ihan oletusasetuksilla oikeaan järjestykseen silloin, kun jaksot on nimetty oikein.Kysyn vielä uudestaan kun en saanut vastausta. Eli miten iptv Smartersista saa sarjojen jaksot näkyviin? Esimerkiksi sarjasta aivan tavallinen perhe on nyt muutama jakso nähtävillä mutta ensimmäisenä oleva ei vaikuta olevan ensimmäinen jakso.
Otinkin heti vuodeksi. Myi eiliseen hintaan. Kympin halavempi tms.Paypalilla meistä moni muukin asian hoitaa. Ja lähtökohtaisesti N1 on se parempi ja laajempi Suomeen ja muihin Pohjoismaihin keskittyneistä palveluista, vaikka testiaikaa onkin lyhyt. Voihan sitä toki myös tilata ensin vain kuukauden tai kolme kuukautta rahalla. Ja päättää sitten ottaako vuoden kerrallaan sen jälkeen vai ei.
SFvip playerillä oon sarjat&leffat katellut, smartesilla urheilut.Alkoi jo vituttaa tuo chromecastin hidas naputtelu tivimaten free versiossa. Onhan mulla tietokonekin kiinni tuossa. Mitkä ne ois parraat windows free softat?
Otinkin heti vuodeksi. Myi eiliseen hintaan. Kympin halavempi tms.
Muistaakseni kielen tai sijainnin vaihto auttoi tuohon että löysi sen, sitten asennuksen jälkeen vaihdat takaisin.Tuli uus LG C2 tölsy ja nyt ei löydy Smarters iptvtä storesta, vanhassa C9 kyllä löytyy mutta täältä ei. Mikäköhän vikana, joillain ulkomailla kanssa samaa probleemaa.
Vaihtelin tuossa LG-palveluiden maata mutta ei vaikutusta asiaan.Muistaakseni kielen tai sijainnin vaihto auttoi tuohon että löysi sen, sitten asennuksen jälkeen vaihdat takaisin.
Muuten ei ole väliä, mutta epäilyttää onkohan tuo nordiconeiptv.com edes sama palvelu.Onko mitään merkitystä mistä palvelun ottaa?
Eli onko sama tilaanko N1:n smartiusesta tai nordiconeiptv.comista? (Paitsi pieni hintaero)
Toimiiko muilla smartiusen kautta ostettu N1 tällä hetkellä? Itselläni ei toimi VLC:n eikä iptvsmarters pro:n kautta.
Tähän asti toiminut moitteetta muutaman kuukauden.
Ei toimi ei. Meni nopeesti poikki kun katto star wars kanavaa. Eikä löydy kanavalistaa enää.Toimiiko muilla smartiusen kautta ostettu N1 tällä hetkellä? Itselläni ei toimi VLC:n eikä iptvsmarters pro:n kautta.
Toimiiko muilla smartiusen kautta ostettu N1 tällä hetkellä? Itselläni ei toimi VLC:n eikä iptvsmarters pro:n kautta.
Androidilla. Sarjan kuvakkeessa lukee vain osa tekstiä sarjan nimestä, joistakin pystyy päättelemään kauden (esim season 01) mutta siinä kaikki.Millä alustalla. Androidilla ja Appletv:llä sekä iPadilla Iptv Smarters Pro:lla ainakin menee ihan oletusasetuksilla oikeaan järjestykseen silloin, kun jaksot on nimetty oikein.
Ei toimi.Toimiiko muilla smartiusen kautta ostettu N1 tällä hetkellä? Itselläni ei toimi VLC:n eikä iptvsmarters pro:n kautta.
Mitkä ne kaikki vaihtoehdot ovat, että voisi testata?Tällä hetkellä osa N1 kirjautumispalvelinosoitteista on alhaalla, mutta osa näyttää toimivan.
Kilpailija eli LiveGo toimii normaalisti.
huoltovalikossa nää ainakin välillä päivystää.Mulle ei oo myyjä antanut kuin yhden osoitteen, mistä nuo muut löytyy? Olikos näillä joku somen tuki-/tiedotuskanava?
Tällä hetkellä osa N1 kirjautumispalvelinosoitteista on alhaalla, mutta osa näyttää toimivan.
Kilpailija eli LiveGo toimii normaalisti.
Nyt meni ohi, siis missä valikossa?huoltovalikossa nää ainakin välillä päivystää.
Sitä toki jo yritetty, mutta ei taida olla linjoilla. Joku tiedotuskanava näillä oli, mut mistään en ole saanut selville että missä.Myyjään yhteyttä whatsappissa, telegrammissa tai mitä se käyttääkin.
Nyt meni ohi, siis missä valikossa?
Enää ei näytä toimivan mikään, eikä myöskään suora ip.osoite. Eli palvelu on nurin ihan kokonaan.Voisitko sanoa mikä toimii tällä hetkellä?
Ei ladannut playlistia minulla.Nyt toimii ainakin mulla taas
http://nordicone.eu:2095/get.php? Tuo mulla osoitteena alussa ja hyvin latas playlistin
fhd versiot streameista ei oikein kulje, mutta esim nfl suomi versioiden hdt näkyy…Iptvworld.xyz latasi itsellä ja toimii, mutta pätkii pahasti. Eiköhän tuo pikkuhiljaa taas palaudu
Muuten ei ole väliä, mutta epäilyttää onkohan tuo nordiconeiptv.com edes sama palvelu.
Käsittääkseni aito N1 ei tarjoa kuin tunnin ilmaista testimahdollisuutta, mutta tuolla tarjotaan 24h testiä. Että ainakaan ilman sitä testaamista en rahaa maksaisi.
NordicOneIPTV Testa oss helt gratis! – NordicOneIPTV.com
nordiconeiptv.com
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.