Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytännössä joo. Laadukkaampi valikoima kanavia, vod valikoima, vähemmän ongelmia, toimiva epg jne. Minusta tässä asiassa ei kannata mennä sieltä mistä aita on matalin.N1 on ilmeisesti noin tuplahintainen. Onko sen ero käytännössä siis laadukkaampi kuva, striimi ei pätki? (Pätkiikö halvemmat?)
Mitä hyötyjä vielä?
Omien kokemusten perusteella paremman aspan ja tuen kuin vaikkapa N1+Smartiuse combo. Lisäksi olisi kampanja -10% vuoden tilaukseen.Mitä erityistä tuo Peoples tv tarjoaa?
Bitrate ja kuvan laatuhan noissa on vaan ihan eri. Varsinkin isolta näytöltä katsoessa eron huomaa. Vaikka livegogo ei pätkisi ja toimisi muuten hyvin niin laatu on aina huonompi kuin n1.Miten sait loppujen lopuks ostettua tuon peoples tv? Kävikö paypal vai miten?
Ja ihan mielenkiinnosta oli päivän kokeilu jostain suomiptv.com palvelusta joka on sit ilmeisesti vain kalliimpi livego palvelu?
Sekin mielestäni toimi kuitenkin hyvin, en keksinyt mitään moitittavaa. Onko tuo vain liian lyhyt aika todeta esim pätkimistä vai voiko tuokin toimia hyvin?
Kierrä vaan kaukaa kaikki palvelut joissa on mainittu sana "Suomi". Sillä yritetään vaan nyhtää tyhmiltä enemmän rahaa.Ja ihan mielenkiinnosta oli päivän kokeilu jostain suomiptv.com palvelusta joka on sit ilmeisesti vain kalliimpi livego palvelu?
Ota chatilla yhteyttä ja kerro haluavasi maksaa paypalilla tai luottokortilla, niin se hoituu myös PeoplesTV:n kanssa.PeoplesTV kiinnostaisi kovasti hommata syksyllä kun entisiä tilauksia loppuu. Kokeilin ostaa 10pv testin mutta tuo maksu on tehty meikäläiselle aika mahdottomaksi. Kun valitsee korttimaksun niin ohjataan eri sivustolle ostamaan bitcoineja. Bitcoin vaihtoehdossa olisi qr-koodi mutta crypto.com apissa ei pysty aukaisemaan kuvankaappauksella otettua qr-koodia. Apissa mulla on virtuaalinen Visa mutta mitäpä sillä tekee kun ohjataan ostamaan lisää coineja.
Maksu vain bitcoin tai kortit. Just kysyin PayPal maksun mahdollisuutta.Ota chatilla yhteyttä ja kerro haluavasi maksaa paypalilla tai luottokortilla, niin se hoituu myös PeoplesTV:n kanssa.
All right. Eipä tuo itseä haittaa ja taidan ehkä tuota smartiusea lähteä kokeilemaan kun on hieman edullisempi. Onko noissa muuten peoplestv tai smartiusessa mahdollisuutta katsoa tallenteena matseja?Maksu vain bitcoin tai kortit. Just kysyin PayPal maksun mahdollisuutta.
![]()
Olen siinä mielessä eri mieltä, että periaatteessa bulvaani voisi auttaa hankintaa, etenkin jos se mahdollistaa sellaisen maksuvälineen käytön mitä suoratilaus ei mahdollista. Tosin, taitaa mennä laittomuuden puolelle myydä Suomesta käsin suomalaisille iptv-palvelua.Kierrä vaan kaukaa kaikki palvelut joissa on mainittu sana "Suomi". Sillä yritetään vaan nyhtää tyhmiltä enemmän rahaa.
Ok. Silloin kun itsellä viimeksi oli, niin onnistui vielä. Nyt mulla on ehkä kolme vuotta ollut smartiusen tilaus.Maksu vain bitcoin tai kortit. Just kysyin PayPal maksun mahdollisuutta.
![]()
Itse olen käyttänyt Open TVMikäs olisi helppokäyttöinen ja ilmainen äppi kun tietokoneella katsoo? TV:llä pyörii Hotiptv ja toimii loistavasti.
En itse ole huomannut mitään eroa kuvanlaadussa Livegon ja N1 välillä livekanavien osalta (joitain eroja tietysti voi olla yksittäisissä kanavissa suuntaan tai toiseen). Viime kaudella katsoin melkein poikkeuksetta Liigaa Livegon kautta, koska se toimi varmemmin kuin N1.Bitrate ja kuvan laatuhan noissa on vaan ihan eri. Varsinkin isolta näytöltä katsoessa eron huomaa. Vaikka livegogo ei pätkisi ja toimisi muuten hyvin niin laatu on aina huonompi kuin n1.
Lähestulkoon poikkeuksetta N1:n bittivirta on noin tuplat LiveGo:n vastaavaan lähetykseen verrattuna. Ihan silminnähden laadukkaampaa kuvaa.En itse ole huomannut mitään eroa kuvanlaadussa Livegon ja N1 välillä livekanavien osalta
En itse huomannut ainakaan mitään eroa edellisen Liiga-kauden ekalla puoliskolla ja tuon takia en uusinutkaan N1 tilausta vaan jatkoin Livegolla. En sitten tiedä onko tilanne muuttunut viime kuukausien aikana.Lähestulkoon poikkeuksetta N1:n bittivirta on noin tuplat LiveGo:n vastaavaan lähetykseen verrattuna. Ihan silminnähden laadukkaampaa kuvaa.
Hyvinä esimerkkeinä vaikka Veikkausliigan ja SM-liigan lähetykset kun ne laittaa vierekkäin pyörimään.
Formulat ja jotkut valioliigan matsit tulee 4K virallisesta lähteestä. Livego tuskin sitä tarjoaa.Juurikin katselen Livegon kautta Englannin Championshipin avausottelua ja kun vertaan Suomen Viasport -kanavaa ja Sky Sports 1 UHD -kanavaa 65-tuumaiselta katsottuna, ero on aivan merkittävä. Suomessa ei taida olla aitoa UHD -lähdettä juuri millään tarjoajalla (vai oliko Telian Liiga -kanavista joku yksittäinen?). Viasportin 720p -lähde nyt on ihan vitsi, sillä ei tee yhtään mitään.
Mulla menee tämä Livego umpeen ensi kuussa, pitää varmaan kokeilla tuota N1 vaihtoehtoakin.
ei virallisesta, mutta kyllä 4k on tarjolla viaplayn ja esim. sky sportin kanavilta.Formulat ja jotkut valioliigan matsit tulee 4K virallisesta lähteestä. Livego tuskin sitä tarjoaa.
Maksu vain bitcoin tai kortit. Just kysyin PayPal maksun mahdollisuutta.
![]()
Noita virtuaalikorttipalveluita monella ihan ilmasia, esim. Skrill ja Revolut itsellä käytössä ja raha liikkuu instana molempiin suuntiinItse käytän näihin prepaid kortteja, muistaakseni 5-20€ kortti, siihen max. lataus 150e.
voi jakaa tunnarit vaikka minne eikä niillä tee paljoa vahinkoa.
Mjooh, eipäs olekaan kovinkaan kätevä.
![]()
Sky-kanavat ovat jees, Sky Premieriltä tulee uutuus-leffoja jotka tulleet jenkkien elokuvateattereissa![]()
Noita virtuaalikorttipalveluita monella ihan ilmasia, esim. Skrill ja Revolut itsellä käytössä ja raha liikkuu instana molempiin suuntiinGeneroi siis jokaiselle maksulle uudet numerot "korttiin"
Saaneeko udella että onko 2426 -loppuinen numero tällä?Tuli taas otettua vuosi lisää N1 kun Whatsappin kautta lähestyivät että kohta tulee vuoden tilaus täyteen, Paypalin kautta maksoin jälleen ja nyt oli hinta hieman noussut, viimeksi 100 USD ja nyt pyysi 100€. Nyt ollut melkein 2 vuotta yhtämittaisessa käytössä N1 ja ei mitään valittamista, eläkeläisvanhemmat katsovat Suomen kanavia ja isä urheilua/rallia, ilmainen Televizo ja Homatics Box R 4K Plus yhdistelmä toimii erittäin hyvin.
2416-loppuinen ja "Michelle", ei ainakaan vielä ole mitään linkkejä tyrkyttänyt.Saaneeko udella että onko 2426 -loppuinen numero tällä?
Tännekin tuli whatsapp -viesti että olis umpeutumassa. Tällä kertaa ei paypal-maksua vaan linkki ostamaan Stainless steal oil filter pot hintaan 110 dollaria. Vissiin vähän jemmaillaan bisneksiä.![]()
Juu, sama tyyppi siis kysessä. Maksuvaihtoehtona käydä nyt siis ostamassa teepannu jos haluaa vuoden diilin luottokortilla. Verkkokaupassa 4 eri hintaista tuotetta jotka lienee eri pituisten jaksojen hinnat. Noh, vuosi lisäaikaa taas jokatapauksessa.2416-loppuinen ja "Michelle", ei ainakaan vielä ole mitään linkkejä tyrkyttänyt.
Aika erikoista, tällaiset vaihtoehdot ainakin itselle tarjosi:Juu, sama tyyppi siis kysessä. Maksuvaihtoehtona käydä nyt siis ostamassa teepannu jos haluaa vuoden diilin luottokortilla. Verkkokaupassa 4 eri hintaista tuotetta jotka lienee eri pituisten jaksojen hinnat. Noh, vuosi lisäaikaa taas jokatapauksessa.
Mulle ei edes tarjonnut paypalia vaikka aiempina vuosina sillä olen maksanut.
Tarkoitatko YLE Areenan kuvanlaatua? Se on maksimissaan 1080p. Mitä tulee Apple TV:n asetuksiin, minulla on asetettu 4K Dolby Vision, koska televisio nyt tukee sitä. Seuraavana listalla sitten olisi 4K HDR. Kaapelien tulee olla myös astetta parempia. Tsekkaa alkuun nuo.
Se on "ominaisuus" jonka kanssa pitää vaan oppia elämään kun sitä ei saa mitenkään muutettuakaan.Onko muilla N1:sen käyttäjillä (tämä ongelma ainakin Hot IPTV:llä) väärä aika liveurheilueventtien kohdalla? Itsellä heittää tunnilla nuo ajat jotka lukee eventsien kohdalla. Tunnin ovat jäljessä eli jos event alkaa klo 18.00 niin ohjelmatiedossa lukee klo 17.00.
EPG:n aikavyöhykkeen muuttaminen ei tähän ongelmaan tehnyt muutosta.
Edit. Tuli vahingossa kolmesti, en pysty poistamaan kahta seuraavaa viestiä...
Se on N1:n ominaisuus. Eventtien ajat on Ruotsin aikaa eli aina Suomessa lisättävä +1h. Nopeasti siihen tottuu.Onko muilla N1:sen käyttäjillä (tämä ongelma ainakin Hot IPTV:llä) väärä aika liveurheilueventtien kohdalla? Itsellä heittää tunnilla nuo ajat jotka lukee eventsien kohdalla. Tunnin ovat jäljessä eli jos event alkaa klo 18.00 niin ohjelmatiedossa lukee klo 17.00.
EPG:n aikavyöhykkeen muuttaminen ei tähän ongelmaan tehnyt muutosta.
Joka kerta tuolla sivulla on kalliimpi tai selvästi kalliimpi. Paypalilla Michellen kanssa aina halvempi.Smartiusen sivuilta onnistui viimeksi niin PayPal, että ApplePay ja tietysti käytin
AP:ta.
ihan vitun laitonta, ei siis kuulu tähän ketjuun.nauhoitus?
Olen tästä pyytänyt aiemminkin faktaa esittään (lakipykälä ois kiva juttu), turhaan toki. Löytyisikö sinulta tähän linkki?ihan vitun laitonta, ei siis kuulu tähän ketjuun.
Ihan ohuet perustelut olisi kiva saada. Tätä jaksetaan kerrasta toiseen toitottaa mutta kukaan ei osaa antaa perusteita.ihan vitun laitonta, ei siis kuulu tähän ketjuun.
Onko jotain playeriä jolla onnistuu lähetyksen, esim jääkiekkopelin nauhoitus? Käytössä LG:n TV ja maksettu Hotplayer, josta en löytänyt nauhoitusmahdollisuutta. Myös PC:llä mahdollisuus, jos löytyisi halpa ohjelmisto tähän tarkoitukseen.
Elämänlaatu paranisi huomattavasti
ihan vitun laitonta, ei siis kuulu tähän ketjuun.
Näin chatgpt vastasi:
"Luvattoman IPTV-lähteen (piraatti-IPTV) nauhoituskielto perustuu Suomessa tekijänoikeuslakiin ja sen siihen sisältyviin rajoituksiin yksityisestä kopioinnista.
1.
Suomen tekijänoikeuslain (404/1961) 11 § sallii tehdä teoksesta muutaman kappaleen yksityiseen käyttöön, mutta vain laillisesta lähteestä.
- Tämä rajoitus tuli selkeästi voimaan EU:n Infosoc-direktiivin (2001/29/EY) myötä, ja Suomen lakiin lisättiin tarkennus, että yksityinen kopiointi ei ole sallittua laittomasta lähteestä.
- Eli jos sisältö on hankittu tai vastaanotettu ilman tekijänoikeuden haltijan lupaa (esim. piraatti-IPTV, warez-lataus), sitä ei saa edes tallentaa omaan käyttöön.
2.
Tekijänoikeuslain 2 § antaa oikeudenhaltijalle yksinoikeuden määrätä teoksen kopioinnista ja yleisölle välittämisestä.
- Nauhoitus piraatti-IPTV:stä on “kopion valmistamista” ilman lupaa → tekijänoikeuden loukkaus.
- Tällainen kopiointi voi olla tekijänoikeusrikos (rikoslaki 49 luku) tai vähintään tekijänoikeusrikkomus.
3.
EU-tuomioistuimen ratkaisut, kuten C-435/12 (ACI Adam), ovat linjanneet, että jäsenvaltiot eivät saa sallia yksityistä kopiointia laittomista lähteistä, koska se loukkaisi oikeudenhaltijoiden etuja ja kiertäisi tekijänoikeusjärjestelmän."
Joskus olen häneltä pyytänyt hinnan ja joskus ottanut sivulta. Muutaman euron eroja, eikä muuta kulutuskäyttäytymistä.Joka kerta tuolla sivulla on kalliimpi tai selvästi kalliimpi. Paypalilla Michellen kanssa aina halvempi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.