iPhone akun vaihtaminen

Vaihdatin iPhoneen alkuperäisen akun, mutta kapasiteetti näytti edelleen 80%, mikä se oli ennen vaihtoa.

Asentaja ei osannut sanoa miksi iPhone ei tunnista uutta akkua. Selitti, että ei saanut jotain yhteyttä muodostettua tms.

Valehdeltiinko minulle vai voiko vanhan akun tiedot ”kummitella” puhelimessa uudesta akusta huolimatta?
Eikö uuden akun kapasiteetin pitäisi näyttää automaattisesti 100%?

Missä tämän uuden akun vaihdatit?
niin pieni kylä, etten viitsi mainita sitä ennen kuin tiedän varmasti onko minua huijattu vai ei.

Maksoinko siis sata euroa akusta, jota ei edes vaihdettu?

Tarkistin puhelimen vasta maksun jälkeen.
Asentaja ei jostain syystä viitsinyt sanoa, että puhelimen akku näyttää edelleen 80%, mikä oli siis lähtötilanne.
Kuuluuko tämä asiaan, että uusi (alkuperäinen)akun kapasiteetti näyttää samoja lukemia kuin edellinen akku?

Onko alkuperäisen akun vaihtaminen vaikeampaa kuin tarvike akun?

En hyväksynyt tuota 80% kapasiteettia ”uudesta” akusta, joten asentaja päätyi vaihtamaan tarvikeakun, joka näytti heti 100%.

Mutta en ole tyytyväinen, koska halusin alkuperäisen akun.

niin pieni kylä, etten viitsi mainita sitä ennen kuin tiedän varmasti onko minua huijattu vai ei.

Maksoinko siis sata euroa akusta, jota ei edes vaihdettu?

Tarkistin puhelimen vasta maksun jälkeen.
Asentaja ei jostain syystä viitsinyt sanoa, että puhelimen akku näyttää edelleen 80%, mikä oli siis lähtötilanne.
Kuuluuko tämä asiaan, että uusi (alkuperäinen)akun kapasiteetti näyttää samoja lukemia kuin edellinen akku?
Jos se ei ole Apple valtuutettu huolto niin silloin siellä ei ole todennäköisesti vaihdettu alkuperäistä akkua tilalle.

Mikä iPhone malli tässä edes on kyseessä?

Jos se ei ole Apple valtuutettu huolto niin silloin siellä ei ole todennäköisesti vaihdettu alkuperäistä akkua tilalle.

Mikä iPhone malli tässä edes on kyseessä?
Minulle luvattiin vaihtaa alkuperäinen akku. 👹

Olin pari viikkoa aikaisemmin käynyt kysymässä löytyykö alkuperäisiä. Ja niitä ei silloin ollut, mutta hän lupasi tilata.

Ja nyt kun menin vaihtamaan akkua, niin oli selvää, että alkuperäistä oli tarkoitus laittaa.
Kuitissakin lukee, että ap akku on vaihdettu tilalle.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
272 347
Jäsenet
76 885
Uusin jäsen
Leiksa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom