Itse tilailin eilen 15Pron vanhan 12 Minin seuraajaksi. Sinällään olen pärjännyt minilläkin hyvin, eikä ollut aikomus vaihtaa, mutta..
- Minin akkukesto (kunto 84%) on vähän nihkeä
- Kameroille kaipaan upgradea, kun erillisistä kameroista olen luopunut (3x tele on iso lisä vs. 1x), varsinkin kun pidempiä reissuja tiedossa
- USB-C
- Ensi vuonna huhutusti pykälää suuremmat puhelimet
- Fonum/Elisa hyvittävät ministä n. 300-340€, mikä erinomainen hinta
Vaikka talous ei ole puhelimen hankinnasta millään tavalla kiinni, niin tarkan markan miehenä mietityttää saako silti vastinetta. Eniten tietysti mietityttää koko; omaan käteen mini on täydellinen. Tuo Pro paksuine kamerasaarekkeineen arveluttaa. Edellinen puhelin oli ensimmäisen sukupolven SE, joten pieniin on totuttu ja muutenkin oma päivityssykli on 4-5v luokkaa. Nyt 3v jälkeen vaihtaminen tuntuu turhamaisuudelta
Elisalta 256GB version hankin, ja olisi tuosta prosessista paljon sanomista, mutta eiköhän se tuolta tänään tai huomenna tule. Eipä toimita Budbee 0-1pv:ssä, vaikka näin toimitusta valittaessa ilmoitettiinkin..
Lisää saisi vielä maksaa, jos ei heidän ensin tarjoama aikaikkuna sovi.
Jos nyt päädyn tuon ottamaan käyttöön, niin tultiinko yksimielisyyteen hyvästä kotelosta? DECODED ilmeisesti ok, eikä Applen omakaan suurempia risuja täällä tainnut saada? Normaalisti olen mennyt halvimmalla kiinakotelolla, mutta jos nyt laittaisi kunnollisen. Panssarilasia en taida laittaa tähänkään, en sellaista pitänyt koskaan 12:ssakaan ja lasin kunto hyvä.