Iphone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max keskustelu

Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
12
Tolkuttoman huono akunkesto 15 prossa. Always on pois päältä.
2vuotta vanhassa 13 prossa kestää paremmin akku kuin tuossa. Aika outoa kun akku jo lähtiään pienempi ja sitten vielä kulahtanut käytössä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 850
Maxissa on parempi akun kesto.
Olisiko omaasi sattunut vielä vähän huono yksilö? Katsoitko paljonko akun maksimikapasiteetti ja minkä valmistajan akku on sisällä? Softa joka näyttää akun kunnon kertoo yleensä myös sarjiksen josta näkee sen valmistajan (kolme ekaa merkkiä).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
948
Tolkuttoman huono akunkesto 15 prossa. Always on pois päältä.
2vuotta vanhassa 13 prossa kestää paremmin akku kuin tuossa. Aika outoa kun akku jo lähtiään pienempi ja sitten vielä kulahtanut käytössä.
Ootko bootannut laitteen? Itsellä oli jonkun päivityksen jälkeen surkea akun kesto, joka korjaantui erillisellä bootilla. Kyllä se 15 Pro saman kestää kuin 13 Prokin. Molemmat omistaneena sanon.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
12
Ootko bootannut laitteen? Itsellä oli jonkun päivityksen jälkeen surkea akun kesto, joka korjaantui erillisellä bootilla. Kyllä se 15 Pro saman kestää kuin 13 Prokin. Molemmat omistaneena sanon.
Pitääpä kokeilla. Syklejä ei ole takana kuin 13. Apple tukeen olin yhteydessä ja sieltä tehtiin joku etä tarkistus ja sen mukaan ok kaikinpuolin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 033
Tolkuttoman huono akunkesto 15 prossa. Always on pois päältä.
2vuotta vanhassa 13 prossa kestää paremmin akku kuin tuossa. Aika outoa kun akku jo lähtiään pienempi ja sitten vielä kulahtanut käytössä.
Mulla kyllä 15 pro:ssa omasta mielestä tosi hyvä akun kesto.

Oletko buutannut luuria tai tehdasresetoinut.

Paljonko tulee SOT:ia ja mitkä softat sitä akkua kuluttavat kun katsot akku valikosta?

Tyypillisestä akusta kuluu 30-50% vuorokaudessa vähän käytöstä riippuen, tyyliin 4h näyttö päällä ja tuossa kulunut juuri 50% akullisesta. En lataa ~ikinä yli 80%:in, koska sekin riittää helposti koko päiväksi ja jollain lyhyellä pikalatauksella saa kahvitauon aikana usb-c:stä niin paljon, että riittää taas vaikka kuinka ja pitkään.
 

Liitteet

Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
12
Mulla kyllä 15 pro:ssa omasta mielestä tosi hyvä akun kesto.

Oletko buutannut luuria tai tehdasresetoinut.

Paljonko tulee SOT:ia ja mitkä softat sitä akkua kuluttavat kun katsot akku valikosta?

Tyypillisestä akusta kuluu 30-50% vuorokaudessa vähän käytöstä riippuen, tyyliin 4h näyttö päällä ja tuossa kulunut juuri 50% akullisesta. En lataa ~ikinä yli 80%:in, koska sekin riittää helposti koko päiväksi ja jollain lyhyellä pikalatauksella saa kahvitauon aikana usb-c:stä niin paljon, että riittää taas vaikka kuinka ja pitkään.
Mä aloitin käytön vanhasta varmuuskopiosta. Täytyy nyt nollata kokonaan ja aloittaa uusiksi. Sot on yleensä 4-5h ja akku 10% luokkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 033
Mä aloitin käytön vanhasta varmuuskopiosta. Täytyy nyt nollata kokonaan ja aloittaa uusiksi. Sot on yleensä 4-5h ja akku 10% luokkaa.
Kyllä mäkin vanhasta backupista aloittaisin - mutta ainakin tekisin ensin yhden rebootin ja / tai resetin ja backup recoveryn.

Itselläni SOC on yleensä 4h käytöllä ~30% päivän päätteeksi, mutta aloitankin päivän 80% akulla. Toki jos tuohon 4h käyttöön kuuluisi pelaamista, niin sitten akku kyllä kuluisi huomattavasti nopeammin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 516
Viestejä
4 202 023
Jäsenet
70 918
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom