• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka iPhone 14 Plus 128GB 589€, Dustinhome

En tiedä ajatteliko aspa mitä kirjoittaessaan viestiä ja tietääkö edes huhu-tasolla mikä tilanne, mutta tuo "tietoa puhelimien toimituksesta" on lupaavamman kuuloinen kuin "tietoa puhelimien tilauksen tilanteesta" tai vastaava.
Niinpä, eipä näistä oikein etukäteen täysin tiedä, mitä syitä tullaan esittämään, jos tuotetta ei toimiteta. Itsellä ainakin on tallennettuna varuuksi Dustinin oma toinen ilmoitus 512Gb versiosta ja toisenkin kaupan ilmoitus 512Gb muistiversiosta. Niiden suhteelliset hinnat ainakin oli hyvin synkassa. Isompi muisti oli applemaisen verran kalliimpi. Näiden hintojen perusteella 128Gb mallin suhteen ei oikein mitenkään voisi vedota hinnoitteluvirheeseen.

Ja onpas tuo 512Gb muistiversio toki edelleenkin tuolla tietokonekaupassa alennettuun hintaan (998e), toki vain punaisena:

Apple iPhone 14 Plus Red 512GB
 
Olemme yhteydessä teihin, koska olet tilannut meiltä APPLE IPHONE 14 PLUS 128GB PURPLE-puhelimen.

Tehdessäsi tilausta hinnoittelussa oli käynyt olennainen ja selkeä hintavirhe.

Näin ollen emme voi hyväksyä tilaustasi, mutta hyvityksenä haluamme tarjota kyseisen tuotteen 25% alennuksella hintaan 824€.

Tuotteen normaalihinta on 1099€.

Olemme todella pahoillamme tapahtuneesta ja toivomme, että tästä ei aiheutunut harmia.



Ystävällisin terveisin

Dustin

Joo o...
 
Samaa viestiä tuli tännekkin.

Edit: Dustinilla on kyllä hutasten tehty viesti, koska tuotteen normaali hinta Apple Storessa on tällä hetkellä 989,00 euroa eikä 1099 euroa.
 

Liitteet

  • IMG_3417.jpeg
    IMG_3417.jpeg
    161,7 KB · Luettu: 68
Viimeksi muokattu:
Mikä tästä tekee mielestäsi hintavirheen, kun samaan hintaan on myyty muuallakin? Pysytään nyt oikeissa termeissä pliis. Sitova sopimus on sitova sopimus ja vaikka joku yrittäisikin jälkikäteen pestä mustaa valkeaksi.

Oma tilaus on edelleen voimassa ja ilman muuta tulen vaatimaan toimitusta, sillä en tilannut sitä kilpailijoilta missä hinta oli sama tai lähes sama.
Onnea tässä taistossa. Muista päivitellä tilannetta tekkiin jos jaksaa.

Tässä ok case johon rinnaistaa: Hintavirhe tietokonekomponenttien tarjouskampanjassa - Kuluttajariitalautakunta
 
Viimeksi muokattu:
Tietokonekauppa.fi:stä tuli ainakin viestiä 512gb version 873e + 7e postit hintaisesta, että lähetetty postiin. Menee kyllä palautukseen tai naisystävälle, jos dustini toimittaa 863 hinnalla. Imo noissa ainakaan selvää hintavirhettä (kute -50%) mut saa nähdä mitä laittelee

Oliko kyseessä 14 plus malli? Tätä voi käyttää referenssinä Dustinin ilmoittamaan viestiin varmasti.
 
Laitettu kkv:lle asiasta viestiä. Saas nähdä kuinka monta vuotta tässä hommassa menee. Kannattaako tuonne dustinille laittaa esimerkiksi tuo ylläoleva asia vielä vai annanko kkv hoitaa asian?
 
Samaa viestiä tuli tännekkin.

Edit: Dustinilla on kyllä hutasten tehty viesti, koska tuotteen normaali hinta Apple Storessa on tällä hetkellä 989,00 euroa eikä 1099 euroa.
Viikon miettivät, miten pääsevät luikertelemaan tilanteesta ja onnistuivat senkin kusemaan :D
 
Laitettu kkv:lle asiasta viestiä. Saas nähdä kuinka monta vuotta tässä hommassa menee. Kannattaako tuonne dustinille laittaa esimerkiksi tuo ylläoleva asia vielä vai annanko kkv hoitaa asian?
Mun mielestä jossain kkv:n ohjeissa oli, et ensin reklamoidaan myyjälle, ettei suostu heidän ehdotukseen tms. Jos myyjä ei tästäkään huolimatta suostu tuotetta toimittamaan sovittuun hintaan, niin sitten asia kkv:lle.
 
Kkv:lle lähti viestiä. Katsotaan miten pitkään joutuu vänkäämään.
Kannattaisi varmaan lukea ne KKV:n ohjeet, ennen kuin hätähousuilee. Kysyvät heti alkuun, että oletko reklamoinut yritystä, mikä pitäisi tehdä ennen yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan. Ihan turhaa kuormitusta heille, kyseinen laitos on muutenkin vähän väliä tukossa. Ei tuossa nyt päivä kiirettä varmaan ole, kun puhelimen saa luultavasti 1+ vuoden päästä ostettua:rofl2:
 
Kannattaisi varmaan lukea ne KKV:n ohjeet, ennen kuin hätähousuilee. Kysyvät heti alkuun, että oletko reklamoinut yritystä, mikä pitäisi tehdä ennen yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan. Ihan turhaa kuormitusta heille, kyseinen laitos on muutenkin vähän väliä tukossa. Ei tuossa nyt päivä kiirettä varmaan ole, kun puhelimen saa luultavasti 1+ vuoden päästä ostettua:rofl2:

Luuletko tosiaan että ekaa kertaa tälläisessä tilanteessa. Dustinille otettu yhteyttä heti kun sain tuon peruutus sähköpostin. Aivan sama vaikka menisi vuosi, nämä pitävät sen verran hyvin hintansa.

spede-pasanen-spede.gif
 
Luuletko tosiaan että ekaa kertaa tälläisessä tilanteessa. Dustinille otettu yhteyttä heti kun sain tuon peruutus sähköpostin. Aivan sama vaikka menisi vuosi, nämä pitävät sen verran hyvin hintansa.

spede-pasanen-spede.gif
Ilmeisesti olet. Et varmasti saanut Dustinilta vastausta reklamaatioosi, ennen kuin lähestyit KKV:ta, joten toimit KKV:n ohjeistuksen vastaisesti.
 
Elisa ja DNA ainakin myyjät tätä 14 Plus 128Gb mallia tällä hetkellä hintaan 949e. Tuosta hinnasta laskettuna 589e hinnalla alennusta olisi tullut 360e eli 38%. Ja jos tämän lisäksi tiedetään, että esim. Tietokonekauppa.fi on myynyt 14 Plus 512Gb mallia hintaan 880e, niin ei tässä olla lähelläkään olennaista ja selkeää hintavirhettä.
 
Elisa ja DNA ainakin myyjät tätä 14 Plus 128Gb mallia tällä hetkellä hintaan 949e. Tuosta hinnasta laskettuna 589e hinnalla alennusta olisi tullut 360e eli 38%. Ja jos tämän lisäksi tiedetään, että esim. Tietokonekauppa.fi on myynyt 14 Plus 512Gb mallia hintaan 880e, niin ei tässä olla lähelläkään olennaista ja selkeää hintavirhettä.
Juuri tällaisen perustelun ihmettelin vastaukseksi, että mitenkä muka selkeä (kun heillähän sama 512gb oli myös samaa luokkaa hinta ja useamman kerran 860-880), ja toivon heidän toimittavan tuotteen ilman, että joudun kuluttajaneuvontaan ottamaan yhteyttä.

Referoin myös tuota 2021 tapausta, minkä möösi mainitsi.
 
Kyllähän tässä näkee, että yrittävät pestä mustaa valkoiseksi. Vaikka pärjäisin ilman laitettakin, katson tuon sikäli niin röyhkeäksi toiminnaksi että vien asian tarvittaesa eteenpäin.

En ihan noin sanoisi.

Uskooko joku todella että tämä ei ole virhe heidän järjestelmässään ja että he tarkoituksella laittoivat hinnan alhaiseksi jotta voisivat ärsyttää asiakkaitaan kieltäytymällä toimituksesta?

Se on eriasia pitäisikö heidän toimittaa tällä hinnalla kun virhe on heidän mutta en kyllä sanoisi että "mustaa yritetään pestä valkoiseksi" vaan paremminkin yritetään selvitä mahdollisimman halvalla omasta virheestä.
 
Vastaus tuli neuvonnasta. Lopputulema on tämä: Ottaen huomioon kuluttajariitalautakunnan ratkaisukäytäntö, niin mielestäni tapauksessa hintavirhe ei ole ollut niin merkittävä, että ostaja olisi voinut ymmärtää hinnan olevan virheellinen, joten mielestäni voitte vaatia myyjää toimittamaan tuotteen sovittuun hintaan.
 
Uskooko joku todella että tämä ei ole virhe heidän järjestelmässään ja että he tarkoituksella laittoivat hinnan alhaiseksi jotta voisivat ärsyttää asiakkaitaan kieltäytymällä toimituksesta?

Se on eriasia pitäisikö heidän toimittaa tällä hinnalla kun virhe on heidän mutta en kyllä sanoisi että "mustaa yritetään pestä valkoiseksi" vaan paremminkin yritetään selvitä mahdollisimman halvalla omasta virheestä.

Järjestelmävirhe ja hintavirhe eivät ole synonyymeja vaikka ensimmäinen voi aiheuttaa jälkimmäisen. Lähtökohtaisesti verkkokauppiaan on huolehdittava siitä että hinnat on järjestelmässä oikein. Ja nyt kyse ei ole mistään pilkku virheestä tms. Selkeästä hintavirheestä
 
Äsken tuli viesti

”Hei,

Kiitos viestistäsi.

Tilaustasi ei ole peruutettu, vaan olemme ilmoittaneet ettemme hyväksy sitä sellaisenaan.

Välitän viestisi eteenpäin asiaa käsittelevälle taholle. Ilmoitan heille, että haluat puhelimen toimitettavan alkuperäisen tilauksen hinnalle, etkä hyväksy tarjousta.

Tähän viestiin ei tarvitse vastata. Palaamme asiaan viimeistään perjantaihin 20.10.2023 mennessä.
Ystävällisin terveisin,”
 
Miten tässä jaksaa perjantaihin asti odottaa

:sworried:
 
Äsken tuli viesti

”Hei,

Kiitos viestistäsi.

Tilaustasi ei ole peruutettu, vaan olemme ilmoittaneet ettemme hyväksy sitä sellaisenaan.

Välitän viestisi eteenpäin asiaa käsittelevälle taholle. Ilmoitan heille, että haluat puhelimen toimitettavan alkuperäisen tilauksen hinnalle, etkä hyväksy tarjousta.

Tähän viestiin ei tarvitse vastata. Palaamme asiaan viimeistään perjantaihin 20.10.2023 mennessä.
Ystävällisin terveisin,”
Täsmälleen sama viesti tänne.
 
Äsken tuli viesti

”Hei,

Kiitos viestistäsi.

Tilaustasi ei ole peruutettu, vaan olemme ilmoittaneet ettemme hyväksy sitä sellaisenaan.

Välitän viestisi eteenpäin asiaa käsittelevälle taholle. Ilmoitan heille, että haluat puhelimen toimitettavan alkuperäisen tilauksen hinnalle, etkä hyväksy tarjousta.

Tähän viestiin ei tarvitse vastata. Palaamme asiaan viimeistään perjantaihin 20.10.2023 mennessä.
Ystävällisin terveisin,”
Saman tapainen tuli itsellenikin. Kumman erilaista vastausta saatiin kuin eräs käyttäjä tässä ketjussa jo viime viikolla. :think: Meillä asiaa käsitellään vielä monta päivää ja hänelle sanottiin, että ei lähetetä koska hintavirhe.
 
Sain myös, että ilmoittavat eteenpäin, että asiakas haluaa sen tarjoushinnalla eikä suostu dustinin hinnan alennukseen minkä tarjosi. Sama toi että perjantaihin mennessä palaavat asiaan. Pistin myös samalla, että ei tuota tarjoushintaa miellä selkeästi räikeeksi hinnoitteluvirheeksi kun heillä on vastaavanlaisia tarjouksia nytkin käynnissä. Tässä esimerkki:
 
Sain myös, että ilmoittavat eteenpäin, että asiakas haluaa sen tarjoushinnalla eikä suostu dustinin hinnan alennukseen minkä tarjosi. Sama toi että perjantaihin mennessä palaavat asiaan. Pistin myös samalla, että ei tuota tarjoushintaa miellä selkeästi räikeeksi hinnoitteluvirheeksi kun heillä on vastaavanlaisia tarjouksia nytkin käynnissä. Tässä esimerkki:
 
Saman tapainen tuli itsellenikin. Kumman erilaista vastausta saatiin kuin eräs käyttäjä tässä ketjussa jo viime viikolla. :think: Meillä asiaa käsitellään vielä monta päivää ja hänelle sanottiin, että ei lähetetä koska hintavirhe.
Hyvä vaan, että meillä on edelläkävijä, joka ehti paitsi saada dustinilta viestin monta päivää muita aiemmin, ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kaiken päälle vielä KKV:lle. Joillakin se homma vaan luonnistuu varjoakin nopeammin, toisin kuin meillä hitureilla.;)
 
Samaa viestiä tuli tännekkin.

Edit: Dustinilla on kyllä hutasten tehty viesti, koska tuotteen normaali hinta Apple Storessa on tällä hetkellä 989,00 euroa eikä 1099 euroa.
Mitä Apple storen hinnalla on tekemistä tämän kanssa? Liike on Dustin home. Siellä hinta on ollut 1099€ pitkän aikaa ennen hinta virhettä.
 
Tilasin 5.10. ja vieläkään ei Dustinilta mitään yhteydenottoa asian suhteen.
 
Eiköhän tästäkin saada iltapäivälehtiin masinoitua erinomaiset artikkelit, jos Dustin ei suostu puhelimia toimittamaan. Kannattaisi suosiolla vaan toimittaa luurit ASAP niin välttyy sen suuremmalta brändihaitalta. Mitä nyt näissä iltapaskojen kommenteissa ja erilaisissa fb-ryhmissä liikkuu niin kyllä sitä pienemmistäkin mokista on verkkokauppoja "cancelöity".
 
Eiköhän tästäkin saada iltapäivälehtiin masinoitua erinomaiset artikkelit, jos Dustin ei suostu puhelimia toimittamaan. Kannattaisi suosiolla vaan toimittaa luurit ASAP niin välttyy sen suuremmalta brändihaitalta. Mitä nyt näissä iltapaskojen kommenteissa ja erilaisissa fb-ryhmissä liikkuu niin kyllä sitä pienemmistäkin mokista on verkkokauppoja "cancelöity".

En kyllä luottaisin tähän.

Kun joku pistää tähän keskusteluun linkin niin sympatiat menevät äkkiä Dustinin puolelle. Jo keskustelun avaus on " Kommentti tarjouksesta: Hintavirhe mahdollisesti." Hyvin äkkiä tulee kuva että täällä organisoidusti yritetään käyttää hyväkseen kaupan inhimillistä virhettä.

Lisäksi tämä on täynnä epätoivoisia vertauksia appelsiinien ja Omenien välillä. Kaikille tarjouksia seuranneille on hyvin selvää että Applen hinnat käyttäytyvät erilailla kuin muiden tuotteiden. Valtavia 80% alennuksia ei ole vaan hinnat hiljalleen laskevat tasaisesti.

Tämän ketjun ulkopuolella saattaa olla joku joka uskoi että hinta on oikea mutta sanoisin että 100% tämän ketjun perusteella tilanneista tiesi että kyseessä on hintavrihe vaikka nyt yrittävätkin esittää muuta.
 
Lisäksi tämä on täynnä epätoivoisia vertauksia appelsiinien ja Omenien välillä. Kaikille tarjouksia seuranneille on hyvin selvää että Applen hinnat käyttäytyvät erilailla kuin muiden tuotteiden. Valtavia 80% alennuksia ei ole vaan hinnat hiljalleen laskevat tasaisesti.

Tämän ketjun ulkopuolella saattaa olla joku joka uskoi että hinta on oikea mutta sanoisin että 100% tämän ketjun perusteella tilanneista tiesi että kyseessä on hintavrihe vaikka nyt yrittävätkin esittää muuta.

Eihän tässä ole siitä mitä tämä ketjun tai tämän foorumin lukijat asiasta ajattelevat vaan yleisesti siitä mitä keskimääräisen kuluttaja kuuluisi ymmärtää ja mikä on verkkokauppiaiden vastuu. Koska jos isossa kuvassa ei ole sovittuja pelisääntöjä, ja toisaalta mekanismeja saada näpeilleen niin kuluttajíen asema tulee olemaan huono.

Jos kyseessä olisi oikeasti ollut merkittävä kämmi niin tämä oltaisiin rollbackatty alle 24h
 
Eihän tässä ole siitä mitä tämä ketjun tai tämän foorumin lukijat asiasta ajattelevat vaan yleisesti siitä mitä keskimääräisen kuluttaja kuuluisi ymmärtää ja mikä on verkkokauppiaiden vastuu. Koska jos isossa kuvassa ei ole sovittuja pelisääntöjä, ja toisaalta mekanismeja saada näpeilleen niin kuluttajíen asema tulee olemaan huono.

Jos kyseessä olisi oikeasti ollut merkittävä kämmi niin tämä oltaisiin rollbackatty alle 24h

Jos yritetään somesympatioita kerätä ja cancelöidä Dustinia kuten aikaisemmin ehdotettiin niin kyllä tämä foorumin keskustelu liittyy siihen olennaisesti.

Siihen mitä KVV päättää tämä keskustelu taas ei liity mitenkään.
 
Täällä ainakin kaikki tietää että kysymyksessä on hintavirhe. Ihan turha vertailla applen hinnoitteluja muihin merkkeihin. Ja he myös ovat sanoneet että se on hintavirhe ja korjanneet virheen. Thats it. Olisihan niitä varmasti muuallakin ollut samaan hintaan tarjolla jos ei olisi virhe. Aivan turhaa venkuilua. Toivottavasti eivät toimita tuohon hintaan ja onneksi kkv antaa vain suosituksia ja toivon että eivät sitä noudata jos suosittelevat että pitää toimittaa tuohon hintaan.
 
Täällä ainakin kaikki tietää että kysymyksessä on hintavirhe. Ihan turha vertailla applen hinnoitteluja muihin merkkeihin. Ja he myös ovat sanoneet että se on hintavirhe ja korjanneet virheen. Thats it. Olisihan niitä varmasti muuallakin ollut samaan hintaan tarjolla jos ei olisi virhe. Aivan turhaa venkuilua. Toivottavasti eivät toimita tuohon hintaan ja onneksi kkv antaa vain suosituksia ja toivon että eivät sitä noudata jos suosittelevat että pitää toimittaa tuohon hintaan.

Ainahan nämä on kaupan mielestä hintavirheitä. Ja edelleenkään virheellinen hinta ei ole sama asia kuin kuluttajasuojalain määrittelemä HINTAVIRHE. Muutenkin tuntuu että dustinilla näitä keissejä on melkein joka toinen päivä ja siitä sietääkin dustinia rangaista. Ei noita lakeja ja säädöksiä turhaan rustailla.
 
Täällä ainakin kaikki tietää että kysymyksessä on hintavirhe. Ihan turha vertailla applen hinnoitteluja muihin merkkeihin. Ja he myös ovat sanoneet että se on hintavirhe ja korjanneet virheen. Thats it. Olisihan niitä varmasti muuallakin ollut samaan hintaan tarjolla jos ei olisi virhe. Aivan turhaa venkuilua. Toivottavasti eivät toimita tuohon hintaan ja onneksi kkv antaa vain suosituksia ja toivon että eivät sitä noudata jos suosittelevat että pitää toimittaa tuohon hintaan.
Kyseessä voisi ihan hyvin olla myös tarjoushinta, olkoonkin Apple. Mun mielestä on käsittämätöntä, että niin monet yritykset kompastuu jatkuvasti näihin verkkokauppojensa "hinnoitteluvirheisiin". Ihan sama vaikka sulla on kaupassa kymmeniätuhansia tuotteita niin sitä suuremmalla syyllä hinnoittelualgoritmit on oltava viimeisen päälle kunnossa. Ei ole kuluttajan vastuulla nämä. Itsekin jos teet elämässä virheitä niin niistä voi joutua maksamaan, sama koskee yrityksiä. Fiksut ihmiset/yritykset oppii virheistään ja jatkaa eteenpäin. Evoluutio hoitaa heikommat pois pelistä.
 
Ainahan nämä on kaupan mielestä hintavirheitä. Ja edelleenkään virheellinen hinta ei ole sama asia kuin kuluttajasuojalain määrittelemä HINTAVIRHE. Muutenkin tuntuu että dustinilla näitä keissejä on melkein joka toinen päivä ja siitä sietääkin dustinia rangaista. Ei noita lakeja ja säädöksiä turhaan rustailla.
Myös minun mielestäni tämä on hintavirhe kun tietää applen tuotteiden tarjoukset yleensä. Voihan sitä tyhmää leikkiä jos ei muuta tekemistä ole, mutta jokainen liike olisi varmasti sanonut saman kuin dustin. On vaan tiettyjä ihmisiä jotka oikein hakemalla hakevat tämmösiä juttuja että pääsevät valittamaan vaikka olisivat itsekin sitä mieltä että onhan tämä hintavirhe selkeästi.
 
Myös minun mielestäni tämä on hintavirhe kun tietää applen tuotteiden tarjoukset yleensä. Voihan sitä tyhmää leikkiä jos ei muuta tekemistä ole, mutta jokainen liike olisi varmasti sanonut saman kuin dustin. On vaan tiettyjä ihmisiä jotka oikein hakemalla hakevat tämmösiä juttuja että pääsevät valittamaan vaikka olisivat itsekin sitä mieltä että onhan tämä hintavirhe selkeästi.

Ja sinun mielipiteelläsi on mitä merkitystä tämän asian kanssa? Saati sitten dustinin. Tai minunkaan. Kyse on vain ja ainoastaan siitä pitääkö keskimääräisen kuluttajan voida ymmärtää tämän olevan hintavirhe ja jos yhtään mietit niin tiedät itsekin että ei pidä. Vain sillä on merkitystä kun näitä asioita tarkastellaan. Myyjäliikkeellä nyt vain on tietty vastuu näissä asioissa joista tulee pitää kiinni. Mielestäni dustinin toiminta tässä on kaksinverroin typerämpää kuin kenenkään joka "yrittää hyötyä ja päästä itkemään" tilanteesta. Dustinhan voi toki tehdä kuten parhaaksi näkee mutta olisiko aika kasvattaa sielläkin päässä pallit ja a) hoitaa ne tilaukset lakien mukaisesti ja b) hoitaa se järjestelmä sellaiseen kuntoon että näitä "hintavirheitä" ei tule joka viikko niin ei tarvi itkeä kun pitääkin laitella näyttiksiä ja omenoita postiin niillä "virheellisillä hinnoilla"
 
Kyseessä voisi ihan hyvin olla myös tarjoushinta, olkoonkin Apple. Mun mielestä on käsittämätöntä, että niin monet yritykset kompastuu jatkuvasti näihin verkkokauppojensa "hinnoitteluvirheisiin". Ihan sama vaikka sulla on kaupassa kymmeniätuhansia tuotteita niin sitä suuremmalla syyllä hinnoittelualgoritmit on oltava viimeisen päälle kunnossa. Ei ole kuluttajan vastuulla nämä. Itsekin jos teet elämässä virheitä niin niistä voi joutua maksamaan, sama koskee yrityksiä. Fiksut ihmiset/yritykset oppii virheistään ja jatkaa eteenpäin. Evoluutio hoitaa heikommat pois pelistä.
No mikäs se virhe elämässä on minkä voisi tähän tapaukseen rinnastaa?
 
Myös minun mielestäni tämä on hintavirhe kun tietää applen tuotteiden tarjoukset yleensä. Voihan sitä tyhmää leikkiä jos ei muuta tekemistä ole, mutta jokainen liike olisi varmasti sanonut saman kuin dustin. On vaan tiettyjä ihmisiä jotka oikein hakemalla hakevat tämmösiä juttuja että pääsevät valittamaan vaikka olisivat itsekin sitä mieltä että onhan tämä hintavirhe selkeästi.

Kannattaa myös muistaa, että tämäkin dustinilla oli jonkin aikaakin esillä. Sekään monien mielestä ei ole oikein eikä pitäisikään olla, että liikkeet saavat jättää loppuunmyydyt tarjoukset tai mahd. hintavirheet pidemmäksi aikaa esille ilman seuraamuksia saadakseen trafiikkia sivuillensa. Se, onko tietoista vai ei voi olla montaa mieltä, mutta pitäisi kuitenkin nopeammin saada tällaiset korjattua. Lisäksi tämä ei kuitenkaan selkeä hintavirhe, perusteluja voit löytää lukemalla lankaa.
 
Ja sinun mielipiteelläsi on mitä merkitystä tämän asian kanssa? Saati sitten dustinin. Tai minunkaan. Kyse on vain ja ainoastaan siitä pitääkö keskimääräisen kuluttajan voida ymmärtää tämän olevan hintavirhe ja jos yhtään mietit niin tiedät itsekin että ei pidä. Vain sillä on merkitystä kun näitä asioita tarkastellaan. Myyjäliikkeellä nyt vain on tietty vastuu näissä asioissa joista tulee pitää kiinni. Mielestäni dustinin toiminta tässä on kaksinverroin typerämpää kuin kenenkään joka "yrittää hyötyä ja päästä itkemään" tilanteesta.
Ei tietenkään ole mielipiteillä merkitystä, mutta toivon että kkv ratkaisee tämän dustinin hyväksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 744
Viestejä
4 497 470
Jäsenet
74 278
Uusin jäsen
Mikat89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom