Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
(vaikka joku oli tehnyt yksityskohtaisen viestin esim. siiitä mitä yhteneväisyyksisä Dome/Muropaketin ja Hifi/Mikrobiten välillä oli ja missämäärin ne seuraa toistensa kehityskulkua ja mihin Dome/Muropaketti päätyy jos tilannetta ei korjata ajoissa)
Täällä iotechin puolella nyt hetken pyöriessäni voisin ihmetellä, että mistä se teeman vaihto löytyy?Minulla on tulla Io-tech puolella tumma teeema ja täällä BBS puolella vaalea teema ja kun olen kokeillut toisinpäin niin kummankin luettavuus on huonontunut niin että se onko teema vaalea vai tumma ei tee toista tai toista vaihtoehtoa yksiselitteisesti paremmaksi vaan kokonaisuus ratkaisee.Io-techin käyttäjistä suurin osa pitää todennäköisesti tummasta teemasta (kuten minä) mutta peruskäyttäjistä vaalea varmaankin tuntuu tutunmalta. Suurin osa sivuistoista on kuitenkin oletuksena vaaleita (Google hakukone jne.).
Vasen alakulma.Täällä iotechin puolella nyt hetken pyöriessäni voisin ihmetellä, että mistä se teeman vaihto löytyy?
Ei tietenkään löydy kun se oli suora yksityinen viesti sille päätoimittajalle, jollakin avoimella foorumilla keuhkoaminen on turhaa jos jotain tosissaan haluaa kertoa ja sen menevän perille asianosaiselle (tietenkään minä en ole vastuussa siitä jos päätoimittaja ei lue omia yksitysviestejään tai jos lukee ja siitähuolimatta jääräpäisesti jättää huomiotta vaaranmerkit se viesti oli kyllä lähetetty ennen kuin sirkus MuroBBS puolella alkoi joten siinävaiheessa ei päätoimittajalla olisi pitänyt olla mitään motivaatiota jättää huomiotta viestiä ts viesti lähti sille päätoimittajalle ennen kun oli hiiskaustakaan kuviteltu minkään iotech/iobbs:sän syntymisestä).Mistäs tämän jutun voi lukea? En löytänyt haulla mitään.
Löytyy vain forumin puolelta...Ei mulla vaan
Minulla on tulla Io-tech puolella tumma teeema ja täällä BBS puolella vaalea teema
Löytyy vain forumin puolelta...
En tiedä. Lisää tuolla ketjussa.Mitä tuo @IcePen sitten tarkoitti tuolla?
Juu, seuraava postaus tuosta linkistä on omani. Ajattelin että se olisi hiljaisesti julkaistu ja en ollut huomannut.En tiedä. Lisää tuolla ketjussa.
Palautetta io-tech.fi-sivustosta (uutiset ja artikkelit) v0.1
Juu, seuraava postaus tuosta linkistä on omani. Ajattelin että se olisi hiljaisesti julkaistu ja en ollut huomannut.
Vastasin äänestykseen tumma, mut veikkaan, että suurelle yleisölle vaalea on kotoisampi. Tummat sivustot on lähtökohtaisesti hieman luontaantyöntäviä. Ehdotukseni (joka luultavasti on jo mainittu) olisi, että käyttäjä saisi itse muokata sivuston värimaailman, kuten amppareissa. Muutenkin mahdollisimman paljon muokattavuutta rekisteröityneille käyttäjille. Rbotin pitää kuitenkin olla se aloitussivu, joka on mahdollisimman kotoisa.
Jos siitä aloitussivua meinaa niin kai sinne joku hakukoneen (itse päätettävissä minkä hakukoneen) hakupalkki tulee?Rbotin pitää kuitenkin olla se aloitussivu, joka on mahdollisimman kotoisa.
Jos siitä aloitussivua meinaa niin kai sinne joku hakukoneen (itse päätettävissä minkä hakukoneen) hakupalkki tulee?
Siinämielessä se on aika huvittavaa että sama konserni joka korjaa Sanomien töppäyksiä toisaalla tekee juuri samat töppäykset "uudesssa" sähköisessä mediassa.Vai on Mikrobitti nykyään Talentum, eikös se ole sitten Alma Media ja sitä kautta Otava Media, korjatkaa jos olen väärässä
Juu muistin väärin tuon, mutta olen kaivannut sitä tummaa tuonne Io-tech puolelle siihen teemaan missä ei ole ylimääräistä sivupalkkia.Mitä tuo @IcePen sitten tarkoitti tuolla?
Jos siitä aloitussivua meinaa niin kai sinne joku hakukoneen (itse päätettävissä minkä hakukoneen) hakupalkki tulee?
Toi on sellanen ominaisuus että suurin osa ei varmaan edes tiedä sen olemassaolosta.Eikö se haku ole kuitenkin nopeinta hoitaa selaimen osoitekenttää käyttämällä?
Teemana ehdottomasti valkoinen. Androidion teemana ollut vaalea jo monta vuotta, eikä takaisin ole enää paluuta ainakaan itselläni. Todella luotaantyöntäviä itselleni tummat teemat nettivisuilla. Ei todellakaan haittaa että vaihtoehtoja myös tarjotaan.
En ole huomannut mitään keskustelua aiheesta mahdollinen puhelinsofta, ja sen vaatimat oikeudet. Nykyään olen todella skeptinen miksi ohjelmat vaativat oikeastaan mitään oikeuksia. Mainoksia voi ilmeisesti kohdentaa ainakin tietämällä laitteen sijainnin, mutta onko se sitten tarpeellista. Harvalla ohjelmalla on tarvetta tutkia yhteystietoja, mutta silti ne haluavat pääsyn sinne. Ehdoton ei tulee jos ohjelmat vaativat oikeudet soittaa puheluita. Androidissa voi estää tiettyjen oikeuksien antamista, mutta mielestäni on väärä tapa pyytää tuurilla kaikki oikeudet ja katsoa mihin käyttäjä antaa oikeudet.
Jos jotain oikeuksia puhelimelta tarvitaan niin mielellään mainitaan softan tiedoissa heti mitä oikeuksia tarvitaan, ja minkä takia. High.fi tekee näin Play-kaupan tiedoissa, Ampparit ei.
Jos jotain oikeuksia puhelimelta tarvitaan niin mielellään mainitaan softan tiedoissa heti mitä oikeuksia tarvitaan, ja minkä takia. High.fi tekee näin Play-kaupan tiedoissa, Ampparit ei.
No se taas ei ole rbot.fi:n tai minkään muun sivun syy että ihmiset ei vaivaudu edes kokeileman joten miksi jokaisen sivun pitäisi tunkea itsensä täyteen hakukenttiä idiootien palvelun takia.Toi on sellanen ominaisuus että suurin osa ei varmaan edes tiedä sen olemassaolosta.
No se taas ei ole rbot.fi:n tai minkään muun sivun syy että ihmiset ei vaivaudu edes kokeileman joten miksi jokaisen sivun pitäisi tunkea itsensä täyteen hakukenttiä idiootien palvelun takia.
No minä olen ainakin opettanun sen mammani tajuaman ;-PKoska ne idiootit on se isoin käyttäjäryhmä jos homma rupee toimimaan, ne "idiootit" kun on niitä ihan perus 50v mammoja yms jotka ei takuulla tajua koneistaan yhtään mitään.
No kun se on kallis ja naapurin nokia-insinööri varoitti kaikenlaisesta mitä nyt en muista mutta se varoitti ja se räjähtää jos tökkään sitä väärällä tavalla ja nekauheethakkeritvieminuneläkkeetja...mutta kun kysessä on tietokone niin mitään ei uskalleta yrittää kokeilla vaikka niin vartasten kehotetaan tekemään.
No kun se on kallis ja naapurin nokia-insinööri varoitti kaikenlaisesta mitä nyt en muista mutta se varoitti ja se räjähtää jos tökkään sitä väärällä tavalla ja nekauheethakkeritvieminuneläkkeetja...
Sittenhan sinulla on vain 999999 opetuslasta jaljella niiin miljoona tulee tayteen.No minä olen ainakin opettanun sen mammani tajuaman ;-P
Kyllä minä olen ihan ihminen niin että kun kysessä on suvullinen jatkuminen niin ei ole kuin se yksi mamma.Sittenhan sinulla on vain 999999 opetuslasta jaljella niiin miljoona tulee tayteen.
Tässä näin HIGH.FI'n taholta kommentoin yleisesti, että Google voisi helpottaa sovelluskehittäjien elämää hyvin pienellä muutoksella - kun uudemmissa Androideissa lupia kysellään niitä tarvittaessa, olisi hiton kätevää jos tuohon yhteyteen voisi sovelluskehittäjä kertoa tekstimuodossa, että miksi tuota tarvitaan.
Iltapulu riittää kun ei ole koskaan ollut maksukanavia.ampparit.com/tv-opas on paljon parempi kanavaselaukseen, yläreunan comboboxin Peruskanava1/2/../MTV Kanavapaketti/jne ryhmittelyn takia. Helpompi selata ja hypätä suoraan esimerkiksi CMoren kanaviin. Käyttökelpoinen ilman rekisteröintiä ei tarvitse kustomoida mitään.
Elä nyt juhlapyhänä kiusaaEikös nyt ole se toukokuu..
Nykyihmiset ei minkäänlaista impulssikontrolliaElä nyt juhlapyhänä kiusaa
Heheh. Se olisikin loistava ominaisuus, että foorumi osaa himmentää itsensä kellonaikojen ja kausien mukaan! Sitten foorumi valehtelee olevansa aamuvuorossa, kun auringon säde osuu ruutuun...Teema-keskusteluun sellainen ehdotus, että jos profiilista saisi määriteltyä käytettävän teeman kellon mukaan. Iltaisin ja varhain aamulla mieluusti lukisi uutiset tummalla teemalla, päiväsaikaan sitten vaalealla, kun parhaassa tapauksessa aurinkokin paistaa (heh) suoraan ruutuun.
Mites napapiirin pohjoispuolella?Eli olisiko se sitten, että mahdollistetaan sivustolla teeman valinta auringon nousu/lasku ajankohtiin? Tietysti jotta tämä toteutuu oikeaoppisesti, niin silloin pitää käyttäjän sijainti olla jollain tarkkuudella tiedossa sitten.
Mites napapiirin pohjoispuolella?