IO-TECH Geforce NOW testi/video?

Liittynyt
15.01.2022
Viestejä
3
Moro! Tais Sampsa jossain kohtaa mainita että tätä vois testata. Hiukan kiinnostais jätkien subjektiivinen näkemys tosta RTX 3080 jäsenyystasosta. Ei sit mitään yhteistyö videota nvidian kanssa, tai menee koko idea videosta. Koska kerkeette tän pariin? Aihe olis aika ajankohtainen, kun on tää osa pula => öky kalliit komponentit.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 300
Palvelu on käytännössä kuollut kun suurinosa pelitaloista on vetänyt pelinsä sieltä pois.

EDIT: Tässä oma videoni palvelun nykytilasta viime elokuulta:
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 813
Palvelu on käytännössä kuollut kun suurinosa pelitaloista on vetänyt pelinsä sieltä pois.
Aika vahva kannanotto tuo kuolleeksi väittäminen. Näyttää tuolla pari peliä vielä olevan ja ehkä toi epic apple sota sataa myös nvidian laariin.


 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 300
Aika vahva kannanotto tuo kuolleeksi väittäminen. Näyttää tuolla pari peliä vielä olevan ja ehkä toi epic apple sota sataa myös nvidian laariin.


Palvelusta pitäisi maksaa 9,99€/kk ja esim. omasta Steamin 300 pelin katalogista pelattavia on 60kpl (Epicin puolella tilanne ei ollut sen ruusuisempi) . Niin kyllä se vaan aika kuollut on.

Itse olen tässä ajattelut kokeilla Xcloudia lähiaikoina, kun sen pitäisi olla oikeasti hyvä.
 
Liittynyt
15.01.2022
Viestejä
3
No toi on tietty yks kulma että mitä siel on pelattavissa ja tietty tärkee onkin. Lähinnä tää kiinnostaa että 16,67€/kk sais yhtäkovan suorituskyvyn kun ostamalla 3300€ pc kaupasta. Vai saako sitä? Nvidia sivuilla sanotaan 120fps/1440p. Kävin nopeesti kattoo tota xcloud beta:a, en huomannut mitä siellä olis luvattu grafiikkojen olevan. Jos siel on 12,99€/kk 1080p/60fps xbox pelejä (en tiedä) niin se painii hiukan erilaisissa kategorioissa.
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
659
Itse palveluun liittyvä keskustelu mieluusti tästä eteenpäin tuonne, niin on kaikki samassa paikassa: GeForce NOW

Kiinnostaisi kyllä video, jossa kunnon verkolla kokeltaisiin tuota kalleinta tasoa ja tarkasteltaisiin, miten hyvin tuo 120fps/1440p lupaus toteutuu. Ei oikein tunnu nyt youtubesta löytyvyn sellaista hyvin tehtyä benchmark-videota.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 129
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom