Myydään Intel prossu LGA1155 pöytäkone-emolevyyn, Seinäjoki

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Myytävä tuote: Intel i5-3570
Hinta: 15e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
-pelkälle prossulle etsisin ostajaa, mulla on kyllä 1155 emolevyjä ja monta kantaan sopivaa prossua mut jos pääsis yhdestä prossusta eroon ihan vaan pelkän prossun myymällä niin hyvä
-se on siis taatusti toimiva kyllä että sen suhteen ei ongelmaa, jos tarvii jotain prossutestejä ajaa ja nähdä niistä jotain tulosta ennenku ostaa, niin onnistuu
-ei oo korkattu tai mitään, mahtaako siitä edes olla hyötyä, ei tää kellotusprossu ole?

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: käteinen, tilisiirto


Kuva:
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
5€ ja nakkaat postikorttiin parin pahvin väliin.

Kai tuossa kerrointa sai laskettua biossissa?
Mun mielestä sai kerrointa laskettua, sitä vaan ei saa nostettua kun kerroinlukko lukitsee ylärajan.
Mut ei sitä laskettuakaan saa ihan älyttömän alas, onkohan joku n. 2GHz minimit? Toki prossut menee toisinaan alle 2GHz virransäästöominaisuuksien johdosta mutta alle ton ei silti saa kertoimien kautta. Tai ehkä saakin jollain tietyillä emolevyillä?

Mut ei tää 5 eurolla vielä lähe.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
598
Mun mielestä sai kerrointa laskettua, sitä vaan ei saa nostettua kun kerroinlukko lukitsee ylärajan.
Mut ei sitä laskettuakaan saa ihan älyttömän alas, onkohan joku n. 2GHz minimit? Toki prossut menee toisinaan alle 2GHz virransäästöominaisuuksien johdosta mutta alle ton ei silti saa kertoimien kautta. Tai ehkä saakin jollain tietyillä emolevyillä?

Mut ei tää 5 eurolla vielä lähe.
miten olisi 6,66 euroa + postit?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 501
Viestejä
4 239 480
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom