Tein pari päivää sitten videon, joka näyttää Killer Networks NIC omistajille mistä on kyse. Asia jota Killer on mainostanut jo vuosia, ja joita lukemattomat YT videot ovat dissanneet, no, tässä mun aamuinen esimerkki.
INTEL ostanut Killerin, oliko se uhka?
Käytän videossani, kuten aina pelatessa ulkoista softaa joka näyttää latenssin serveriin. Näkyy videossani koko ajan keltaisella, PING.
Pingini on asetettu mittaamaan FLL.FI yhteisön HLL serverin aikaa Saksaan, jonne on matkaa ~2500km.
Videoni alussa, ajassa 0.01-1.48 ollessani pelin Main Menussa, näet että pingini on 43-69ms, koko ajan hyppien ja ollessan täysin epävakaa. Olisko keskimääräinen ping, ehkä 55ms?
Sitten, menen FLL.FI HLL serverille ja Killer Networksin Priorisointi aktivoituu. Olen serverillä videoni ajassa 1.55-4.40.
Muutamat samat herras miehet ovat siellä Siidaamassa, mutta katsoppa mun pingiä kun olen pelissä.
Pingini on täysin vakaa, melkein koko ajan 44-45ms!!! Muutamaa satunnaista, hikkaa, 50+ms lukuun ottamatta. Ajassa 3:08 käyn W10:ssä tarkistamassa että pelille priorisointini on 1 (Highest).
Siksi vain törmistelen videolla että saan uutta ping dataa, mutta ei se enää loiki tyyliin 50-68ms...... Se vaan on pääasiassa ~45ms.
Sitten, videon ajassa 4.42 jätän serverin ja palaan Main menuun jossa olen videon aikaan 5.00 asti.
Ja heti huomaat että kun loikkasin pelistä pois on pingini sama kuin ennenkin, se on epävakaa ja loikkii 43-68ms välillä, koska Killer Control Center ei ole enää priorisoimassa liikennettä.