Myyty Intel i5 6500

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
62
Myytävä tuote: Intel i5 6500 (kaupanpäälle Cooler Master Hyper 212 EVO jäähy)
Hinta: 100e

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 7.4.2016, kuitti löytyy sähköisenä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Prossulla takuuta 7.4.2019 asti

Muuta huomioitavaa: prossu koneessa kiinni toimivana, pakettia ei tallessa joten en mielelläni postittele


Sijainti: Pori
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
74
Moi, voisin ostaa nuo muistit mutta ei kyllä Poriin päin ole asiaa. Olen valmis hyväksymään postituksen riskit jos suostut vaan lähettämään.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
575
Postittaisin, mutta en oikeen tiedä miten prosessorin pakkaat ilman noita alkuperäisiä paketteja niin, ettei tuu vaurioita?
onko coolerin lootikko tallessa?. Pakkaat prosessorin kahden pahvipalasen väliin, palaset vähä isommat ku itse prossu niin hienosti tulee coolerin kotelossa. Jos ei oo coolerin lootikkoa niin vähä isompi pahvilaatikko vaan ja sinne pehmikettä hyvästi ja hilut sekaan :D. Jsut tuli G4400 pehmustetussa kirjeessä, originellissä pikkusessa sen omassa muovikotelossa jas vähä poksumuovia ympärillä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
62
onko coolerin lootikko tallessa?. Pakkaat prosessorin kahden pahvipalasen väliin, palaset vähä isommat ku itse prossu niin hienosti tulee coolerin kotelossa. Jos ei oo coolerin lootikkoa niin vähä isompi pahvilaatikko vaan ja sinne pehmikettä hyvästi ja hilut sekaan :D. Jsut tuli G4400 pehmustetussa kirjeessä, originellissä pikkusessa sen omassa muovikotelossa jas vähä poksumuovia ympärillä :D
Katson huomenna löytyykö sopivaa laatikkoa, tänään menee myöhään ennen kuin olen kotosalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 456
Viestejä
4 284 470
Jäsenet
71 669
Uusin jäsen
dormer666

Hinta.fi

Ylös Bottom