Myyty Intel Core i9-9900K + Asus Strix Z390-F GAMING + Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz (Tampere)

Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
53
Tuote: Intel Core i9-9900K + Asus Strix Z390-F GAMING + Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz
Hinta: 300 € + postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's PC Store @ 29.11.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, muisteissa rajoitettu elinikäinen takuu.

Muuta huomioitavaa:
Nyt myynnissä aikanaan Jimm'siltä ostettu upgrade bundle. Myydään kokonaisena pakettina, niin ei jää yksittäismyyntiin tuotteita.
Mukaan saa myös Noctuan NH-D15 kiinnitysraudat, jos tarvetta (viimeinen kuvapari). Itse tuuletin siirtyi uuteen bundleen, kiitos Noctuan aspalle ilmaisista uusista kiinnitysraudoista :) Mainitse jos et halua noita rautoja mukaan, niin heitän metallinkierrätykseen.
Kuitin saa muisteille foorumin YV-kautta kauppojen synnyttyä.

Prossu: Intel® Core™ i9-9900K Processor (16M Cache, up to 5.00 GHz) Product Specifications
  • Itse prosessori kuvan mukaisessa laatikossa
  • Ohjekirjanen

Emo: ROG STRIX Z390-F GAMING | Motherboards | ROG Finland
  • Emossa valmiiksi viimeisin BIOS mitä Asukselta löytyy.
  • Alkuperäinen laatikko
  • Kuvassa näkyvät kaapelit, ekstrana vanhemmasta muutama lisäkaapeli/kilke
  • Manuaali ja CD
Muistit:
  • Linkkiä ei nopealla googlettelulla löytynyt, mutta kuvien perusteella voi itse etsiä.
  • Itse muistit kuvanmukaisessa laatikossa

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto / Postitus
Maksutapa: Siirto / Pivo / MobilePay

Kuvat:
Emolevysetti.jpgEmolevykanta.jpg
Prossu edestä.jpgProssu takaa.jpg
Muistit edestä.jpgMuistit takaa.jpg
NH-D15 raudat edestä.jpgNH-D15 raudat takaa.jpg

Edit;
Myyty käyttäjälle YFX hintapyynnillä.
 
Viimeksi muokattu:

YFX

Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
23
Kiitos tarjouksesta, sen verran uusi ilmo et katsellaan muutama viikko jos olisi muita kiinnostuneita. Laitoin jo valmiiksi suht. edullisen hinnan omasta mielestä.
Aina pitää tingata ;) Sen verran tarve painaa ja tulee sopivaan rakoon että jos tällä viikolla voipi noutaa niin tarjoan nyt sitten sen hp:n. Eihän prossua ole korkkailtu kuitenkaan?
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
53
Aina pitää tingata ;) Sen verran tarve painaa ja tulee sopivaan rakoon että jos tällä viikolla voipi noutaa niin tarjoan nyt sitten sen hp:n. Eihän prossua ole korkkailtu kuitenkaan?
Heh aina saa yrittää :D Tehdään kaupat hp noudolla. Jatketaan YV puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: YFX
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 526
Viestejä
4 213 882
Jäsenet
71 077
Uusin jäsen
Kesiz

Hinta.fi

Ylös Bottom