Myydään Intel Core 2 Quad Q9400/ASUS P5K-E/8 GB DDR2 (Lahti)

Jaba

Tukijäsen
Tuote: Intel Core 2 Quad Q9400/ASUS P5K-E/8 GB DDR2
Hinta: 20e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Vanhemman liiton high-endiä, sopii hyvin retroiluun tai miksei ihan perus nettikoneen pohjaksikin. Tarkempaa inspektiota en ole tehnyt kaikesta toiminnasta, mutta prosessorin lämpötahnat vaihdoin sekä uuden BIOS-pariston ja boottasin onnistuneesti Windowsin työpöydälle, tarkemmat tiedot löytyy kuvista. IO-peltiä ei valitettavasti löydy (esteettinen seikka)

Tekniset tiedot:

Prosessori: Intel Core 2 Quad Q9400 2.66 GHz 4-ydin
Prosessorijäähdytin: Nexus II/VIII Heat Pipe Performance tornijäähdytin
Emolevy: ASUS P5K-E
Muisti: 8 GB DDR2 (4 x 2 GB)

Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: nouto/posti
Maksutapa: MobilePay/tilisiirto/käteinen

1.jpg
2.jpg

hwinfo_q9400.jpg
speccy_q9400.jpg

mä voisin ostaa tän, voi olla kiva kikkailla tolla, eli hp + postit
ja tarjosit aiemmin paria kovalevyä niin tehääs niistä kaupat samaan pakettiin, viimeksi en ottanut kovalevyjä heti kun aattelin että kahden läppärikovalevyn postitus (eikä mitään muuta) on niiden arvoon nähden ehkä liiankin hyvi bisnes postille eikä niinkään muille

(jäähy varmaanm kannattaa irrottaa postihommia varten ja pakata siihen emolevyn viereen jotenkin järkevästi, ja mulla on kyllä itselläkin lämpötahnaa)

mä voisin ostaa tän, voi olla kiva kikkailla tolla, eli hp + postit
ja tarjosit aiemmin paria kovalevyä niin tehääs niistä kaupat samaan pakettiin, viimeksi en ottanut kovalevyjä heti kun aattelin että kahden läppärikovalevyn postitus (eikä mitään muuta) on niiden arvoon nähden ehkä liiankin hyvi bisnes postille eikä niinkään muille

(jäähy varmaanm kannattaa irrottaa postihommia varten ja pakata siihen emolevyn viereen jotenkin järkevästi, ja mulla on kyllä itselläkin lämpötahnaa)
Laittelen yv:tä.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 727
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom