Myyty Intel Arc B580 Limited Edition: 260€ + pk [LPR]

Tuote: Intel Arc B580 Limited Edition
Hinta: 260€ + pk / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Joulukuu 2024 @ Caseking.de
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä + Kyllä
Muuta huomioitavaa:

Myydään koska vaihdoin tehokkaampaa tilalle. Osittain tulee leikittyä myös Linuxilla ja siellä AMD:n kortti on melko ehdoton.

Pakko tästä ei ole eroon päästä, mutta tarjouksia toki kuunnellaan.

Toimitustapa: Postitus, nouto
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto

20250411_232558251.JPG

Osittain tulee leikittyä myös Linuxilla ja siellä AMD:n kortti on melko ehdoton.
Saitko jekkiksen kanssa hierottua kaupat? Sekä kysymys ennen kuin tarjoan mitään, niin minkälaisia ongelmia on Linuxin kanssa ilmennyt? Tässä nyt on vähän kahden vaiheilla, hommaanko AMD:ltä jotain vai tämmöisen Intelin vaihtoehdon. Ja Linuxilla mennään omassa koneessa.

Saitko jekkiksen kanssa hierottua kaupat? Sekä kysymys ennen kuin tarjoan mitään, niin minkälaisia ongelmia on Linuxin kanssa ilmennyt? Tässä nyt on vähän kahden vaiheilla, hommaanko AMD:ltä jotain vai tämmöisen Intelin vaihtoehdon. Ja Linuxilla mennään omassa koneessa.

Moi. Kyllähän tuo kortti Linuxissa pääsääntöisesti toimii ihan OK, mutta suorituskyky on selvästi heikompaa peleissä vs. Windows-ympäristö. AC Shadowsia en myöskään saanut käynnistymään tällä kortilla, vaan herjaa ajureista vaikka mulla on uusimmat Mesat käytössä.

Tämä sopii, jatketaan YV.

Tarkoitin tuolla kympillä lisää tosiaan 240€ + pk, en ollut ihan varma sisältikö tuo sun jatkotarjous postit vai ei.

Moi. Kyllähän tuo kortti Linuxissa pääsääntöisesti toimii ihan OK, mutta suorituskyky on selvästi heikompaa peleissä vs. Windows-ympäristö. AC Shadowsia en myöskään saanut käynnistymään tällä kortilla, vaan herjaa ajureista vaikka mulla on uusimmat Mesat käytössä.

Tarkoitin tuolla kympillä lisää tosiaan 240€ + pk, en ollut ihan varma sisältikö tuo sun jatkotarjous postit vai ei.

Joo, toi on ihan ok. Laittele mulle maksutiedot YV.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 039
Jäsenet
77 260
Uusin jäsen
Stupa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom