Ostetaan Indiana Jones and the Great Circle -Steam-koodi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igoo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Indiana Jones and the Great Circle -Steam-koodi
Hinta: 35
Muuta huomioitavaa:
Oma 4000-sarjalainen on käyttänyt jo lunastuksen toiseen peliin, joten nyt olisi hakusessa suoraan Steam-koodi tai vaihtoehtoisesti pelin rekisteröinti minun tilille Teamviewerin tms avulla.

Toimitustapa: viesti / sähköposti
Maksutapa: Mobilepay, Siirto

Viimeksi muokattu:
Nostetaas tarjousta 35 euroon. Rekisteröinti kaiketi pitää tehdä sillä koneella, jossa näyttis on kiinni. Voimme käyttää esim TeamVieweriä tai vastaavaa tilille kirjautumiseen ja pelin rekisteröimiseen.

Nostetaas tarjousta 35 euroon. Rekisteröinti kaiketi pitää tehdä sillä koneella, jossa näyttis on kiinni. Voimme käyttää esim TeamVieweriä tai vastaavaa tilille kirjautumiseen ja pelin rekisteröimiseen.
Mulla on 4000 sarjalainen jolla en oo tuota lunastanut. Onko se kaikillanäyttiksillä? Jos on niin voidaan kauppaa tehdä

Joskus pelikoodi tulee lappuna näyttisen mukana tai vaihtoehtoisesti jotenkin sähköpostilla oston jälkeen. Nyt en osaa sanoa, miten Indyn koodi tulee.

Esim tuo starfield tuli sillen että menin pelin sivuille lataamaan ohjelman, joka tunnisti mun näyttiksen. Ja antoi sitä kautta spostiin koodin jolla pelin sai ladatam testaan jos saan koodin jotain kautta niin myyn sen tottakai!

Statistiikka

Viestiketjuista
263 506
Jäsenet
75 210
Uusin jäsen
JRY

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom