Hei!
Pitäisi ostaa reilu 50 neliöiseen kaksiooni perinteinen pölynimuri. Itsehän en näistä ymmärrä sitten yhtään mitään, joten tänne kysymään apua.
Minulla ei ole lemmikkejä, lattiamateriaalina vinyylilankku. Melu ei haittaa, ja kun olen aikaisemmin käyttänyt niin huonoja imureita, haluaisin jonkin vaihtoehdon mahdollisimman hyvällä imuteholla. Erikoistoiveena olisi, että sillä olisi hyvä ja helppo imuroida verhoiltua sohvaa ja jenkkisänkyä, esimerkiksi hiuksista.
Arvostan monipuolisia tai hyviä suulakkeita, ja oikeastaan näistäkin kuulisin mielelläni vinkkejä, mitä kannattaisi olla.
Budjetiksi olen ajatellut noin 200e, mutta hyvin perustein olen valmis joustamaan hinnassa ylöspäin (tai siinä tilanteessa, että kuvaukseen sopivaa hyvää vaihtoehtoa ei tuolla hinnalla ole mahdollista saada).
Kuulisin mielelläni suosituksia! Powerista minulle tarjottiin tätä Mielen imuria tuohon 200 euron hintaan:
Miele Guard M1 -pölynimuri
Imuri on ulkomuodolta mieleeni ja vaikutti tehokkaalta, mutta suulakkeiden monipuolisuus mietitytti. Onko suositella parempia vaihtoehtoja 200 euron hintaluokassa tai perusteiden kanssa hieman arvokkaampia malleja?
Onko muuten jotain merkitystä, onko imuri pölypussiton vai pussillinen? Itselle sinänsä käy molemmat.