Ilotulitus

Taloudessa yksi hieman ääniarka koira mutta sekin hoituu kellarin man cave komennuksella minne ei kuulu ääni eikä välky valot jotka tuntuvat häiritsevän sitä enemmän kun pauke. Itse kyllä olen sitä mieltä että kyllä kerran pari vuodessa saa paukutella, vaikka itse en niin innoissaan näistä nyt olekkaan.

Hui mikä määrä raketteja! :D tuliko miten kalliiksi nuo?
Hyvin sanottu yllä.
Toisina vuosina mennään pienemmillä ja toisella isommin. Tänä vuonna oli isomman setin vuoro.
Kaverin kanssa nämä paukuteltiin lähes kaikki. Jotain jäi ensi vuodelle pohjiksi.
Sälä boxi (ilmapommia, savua yms) kuvan ulkopuolella.

Kaikista compeista jäi positiivinen kuva.
Batsho ja atomipadat lunasti odotukset.
Paljon hyvää. Oikeastaan mikään itselle uusi ei pettänyt...paitsi
Yksi thermonuclear jäi kakkoslangan varaan ja devil shot ilmapommit petti koska vain n. Puolet toimi kuten kuuluu.

Edit.
Laitetaan nyt vielä lisäkommenttina että nämä säilyi eripaikoissa lukkojen takana asianmukaisesti ennen ammuntapaikalle siirtoa. Säilytyspaikkana ei ollut tämä varasto.
IMG-20240101-155649.jpg

Onko täällä ehditty jo tutustumaan rakettitarjontaan? Ja kysymys kohdentuu siis ihmisille jotka ovat ostoaikeissa ja tykkäävät ammuskella :) Moraalisaarnat saa jättää puolestani väliin.

Mutta asiaan. Kävin itse tarjontaa läpi ja jos oikein tulkitsen, viime vuotta vastaavien patojen hinnat ovat kauttaaltaan 30€ kalliimmat tänä vuonna. Joku voi nyt korjata minua, jos olen tehnyt väärää tulkintaa. Esim. Uranium maksoi viime vuonna jo huikeat 69€. Tänä vuonna Uraniumia ei näytä olevan missään enää myynnissä, mutta pienitehoisemmat ja pienillä putkilla varustetut padat maksavat jos helposti 70€ ja 1000g rajoilla liikkuvat maksavat päälle 100€. Tähänkö on menty? Jätänkö raketit jatkossa ostamatta, ja ostan koiran?

Onko täällä ehditty jo tutustumaan rakettitarjontaan? Ja kysymys kohdentuu siis ihmisille jotka ovat ostoaikeissa ja tykkäävät ammuskella :) Moraalisaarnat saa jättää puolestani väliin.

Mutta asiaan. Kävin itse tarjontaa läpi ja jos oikein tulkitsen, viime vuotta vastaavien patojen hinnat ovat kauttaaltaan 30€ kalliimmat tänä vuonna. Joku voi nyt korjata minua, jos olen tehnyt väärää tulkintaa. Esim. Uranium maksoi viime vuonna jo huikeat 69€. Tänä vuonna Uraniumia ei näytä olevan missään enää myynnissä, mutta pienitehoisemmat ja pienillä putkilla varustetut padat maksavat jos helposti 70€ ja 1000g rajoilla liikkuvat maksavat päälle 100€. Tähänkö on menty? Jätänkö raketit jatkossa ostamatta, ja ostan koiran?
Väärässä ketjussa olet. Tämä on juurikin se ilotulituksesta höpöttämiseen tarkoitettu ketju.

Tänne keskustelemaan itse ilotulitteista.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 917
Jäsenet
81 005
Uusin jäsen
veikko123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom