Ilmaistuotteita

Tallennus maksutta Elisan asiakkaille!
Tarjoamme Elisan asiakkaille Elisa Viihde Minin kuukaudeksi maksutta ilman sitoumuksia!

Elisa Viihde Minin avulla pääset katsomaan MTV:n kanavien ohjelmia tallentamalla ne.

Tilaus on täysin maksuton ja se päättyy automaattisesti kuukauden jälkeen. Etusi arvo 10,99 €.

Tarjous koskee uusia Elisa Viihde -asiakkaita!

Tallennus maksutta Elisan asiakkaille!
Tarjoamme Elisan asiakkaille Elisa Viihde Minin kuukaudeksi maksutta ilman sitoumuksia!

Elisa Viihde Minin avulla pääset katsomaan MTV:n kanavien ohjelmia tallentamalla ne.

Tilaus on täysin maksuton ja se päättyy automaattisesti kuukauden jälkeen. Etusi arvo 10,99 €.

Tarjous koskee uusia Elisa Viihde -asiakkaita!
Klikinsäästö: Koskee Elisan kaapelitv-asiakkaita, ei kaikkia Elisan asiakkaita.

Niin näyttää sivulla lukevan. Itse olen Elisan (matkapuhelinliittymä) asiakas mutta en ole heidän kaapeli-tv asiakas, ja tilauksen antaa viedä loppuun. Eli ainakin minulla toimi tilaus ilman kaapeli-tv asiakkuutta.

Kiitos tilauksestasi!​

Olemme lähettäneet tilausvahvistuksen sähköpostiisi xxxx

Taloyhtiöissä taloyhtiö on se Elisan asiakas ja asunnoissa asuvat vain sitä kautta. Elisalla ei taida olla mitään tietoa kuka asuu missäkin taloyhtiökohteessa. Osoitteen voisi toki tarkastaa väestörekisteristä, mutta sehän voi olla kakkosasunto ja kirjat ihan muualla ei Elisan kaapelikohteessa.

Eli ei oikein toimivaa keinua varmistaa onko tilaaja Elisan kaapelissa vai ei.

Eipäs höpötetä. Koskee kaikkia Elisan asiakkaita, eikä liity mitenkään kaapelitv asiakkuuteen.
Kyllä tuo selkeästi on tarkoitettu KaapeliTV asiakkaille. Jos osoitteesta poistaa lopusta "-ktv" niin tulee se perustarjous "2 viikkoa maksutta, peru kun haluat" tai hakeutuu Elisan sivuilla navigoimalla tuonne niin tarjous on 2 viikkoa ja itse perutaan ja jos tämä ei riitä niin se lukee tuolla tarjoussivulla ihan selkeästi että
Tallennus maksutta Elisan kaapeli-TV-asiakkaille
Tarjoamme Elisan kaapeli-TV-asiakkaille Elisa Viihde Minin kuukaudeksi maksutta ilman sitoumuksia!

Se, että tilaus menee läpi kaikille ktv asiakkaille suunnatulta sivulta ei suinkaan tee tuosta viestistä höpötystä vaan ihan validin maininnan.
Ei mulla muuta, jatkakaa :) huvittavaa myös että olet tuon kopioinut viestiisi ilman mainintaa kaapelitelevisiosta eli vaivautunut muokkaamaan tuota mainostekstiä :lol:

Kyllä tuo selkeästi on tarkoitettu KaapeliTV asiakkaille. Jos osoitteesta poistaa lopusta "-ktv" niin tulee se perustarjous "2 viikkoa maksutta, peru kun haluat" tai hakeutuu Elisan sivuilla navigoimalla tuonne niin tarjous on 2 viikkoa ja itse perutaan ja jos tämä ei riitä niin se lukee tuolla tarjoussivulla ihan selkeästi että

Se, että tilaus menee läpi kaikille ktv asiakkaille suunnatulta sivulta ei suinkaan tee tuosta viestistä höpötystä vaan ihan validin maininnan.
Ei mulla muuta, jatkakaa :) huvittavaa myös että olet tuon kopioinut viestiisi ilman mainintaa kaapelitelevisiosta eli vaivautunut muokkaamaan tuota mainostekstiä :lol:
Tarjous on kyllä kaikille Elisan asiakkaille. Olisit voinut itse selvittää tämän asiakaspalvelusta etkä sotkea lankaa useilla turhilla viesteillä.

Tarjous on kyllä kaikille Elisan asiakkaille. Olisit voinut itse selvittää tämän asiakaspalvelusta etkä sotkea lankaa useilla turhilla viesteillä.
Haha eli kun mainossivulla sanotaan yhtä ja random foorumikäyttäjä muokkaa sivun tekstistä toista, pitäisi tämän foorumikäyttäjän viesti lähteä kierrättämään asiakaspalvelun kautta eikä saisi oikaista oikeaan muotoon?

Olethan jo ilmoittanut asiakaspalveluun että tuolla sivulla ja linkissä on selkeä virhe ja pyytänyt pikaista korjausta? :rofl:

Pahoittelut yhdestä off-topic -lisäviestistä, mutta en pidä valehtelijoista. Tarjous on siis tarkoitettu Elisan kaapeli-TV:n asiakkaille korvauksena MTV:n kanavien katkeamisesta. Toisin kuin DinocideFIN valehtelee niin kaapeli-TV:n asiakkuus liittyy tähän erittäin keskeisesti. Ja pitää paikkansa että tähän on itse tästä tietoisena poistanut jokaisen maininnan kaapeli-TV:stä, kopioiden kaiken muun saatetekstin paitsi molemmat "kaapeli-TV"-sanat. Linkistä ei ole sentään onnistunut poistaa mainintaa kaapeli-TV:stä.

Jokainen käyttää koodia oman omantuntonsa mukaan. Pyörii noita monenlaisia Sanoman tilaajalahjojakin.

Pahoittelut yhdestä off-topic -lisäviestistä, mutta en pidä valehtelijoista. Tarjous on siis tarkoitettu Elisan kaapeli-TV:n asiakkaille korvauksena MTV:n kanavien katkeamisesta. Toisin kuin DinocideFIN valehtelee niin kaapeli-TV:n asiakkuus liittyy tähän erittäin keskeisesti. Ja pitää paikkansa että tähän on itse tästä tietoisena poistanut jokaisen maininnan kaapeli-TV:stä, kopioiden kaiken muun saatetekstin paitsi molemmat "kaapeli-TV"-sanat. Linkistä ei ole sentään onnistunut poistaa mainintaa kaapeli-TV:stä.

Jokainen käyttää koodia oman omantuntonsa mukaan. Pyörii noita monenlaisia Sanoman tilaajalahjojakin.
Elisa on itse Facebookissa kommenteissaan sallinut linkin käytön laajemmin.

Statistiikka

Viestiketjuista
307 241
Jäsenet
83 031
Uusin jäsen
Petteri456

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom