Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kun kokeili siihen jotain.Etukoodi pitää olla 12 tai 13 merkkiä pitkä
Itse kans ehdin tilata 7.8 asti Aku Ankkoja eli 11 lehteä.Itsekki taisin tilailla aku ankkaa elokuulle asti yksittäisillä ilmaistilauksilla.. sorii. Mut kerta antoivat samalle tunnarille samoilla tiedoilla, nii otin.
Tämä toimii taas ja nyt saa myös Kodin Kuvalehden elokuun, Suuren Käsityön elokuun, Tiede ja Luonto heinäkuun lehdet joita ei ollut julkaisuhetkenä tilattavissa. Sukunimen jos typottaa joka tilaukseen vähän erilaiseksi niin ei tule valitusta että voisi tilata vain yhden lehden.Etsimääsi sivua ei löydy tai tarjous on jo päättynyt
tilaa.sanoma.fi
Jälleen lehdet tilaukseen sanomalta
Täh. Minulla valittaa joka lehdestä ja typotetuillakin nimillä että olet jo käyttänyt edun.Tämä toimii taas ja nyt saa myös Kodin Kuvalehden elokuun, Suuren Käsityön elokuun, Tiede ja Luonto heinäkuun lehdet joita ei ollut julkaisuhetkenä tilattavissa. Sukunimen jos typottaa joka tilaukseen vähän erilaiseksi niin ei tule valitusta että voisi tilata vain yhden lehden.
Meneekö noille kaikki nimet läpi? Lähinnä kun aiemmin tullut kotiin esim nimellä "Jeesus Kristus-(oma sukunimi)" ja ties mitä. Varmaan postinjakajalla hauskaa katsella noita
Jostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.varsinkaan puh.nro. jos et välttis halua saada "only for you" -tarjouksia
Jostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.
Aina oon blokannut myös. Näitä blokattuja numeroita alkaa olla kymmeniä jo listalla, aina tulee uusia. =/Blokkasin numerot niin eipä ole sen jälkeen lähestyneet hyvillä tarjouksilla.
Pystyykös tonne ilmottamaan minkä tahansa sivun? Äkkiäkös sitä pyöräyttää kasan sivuja jossa on ko. menu...Mäkkärin sovelluksella saa taas ilmaisia Big Mac -hampurilaisia, kun syöttää osoitteen, josta löytyy hampurilaisvalikko.
Toi tuntui nirsommalta tällä kertaa. Syötin autodesk.com:in, josta löytyy lähdekoodista hamburger-icon.
Tuonne vaikuttaa kelpaavan lähes mikä tahansa sivu mitä ei ole kampanjan aikana sinne vielä lisätty. Ei taida siis maksaa vaivaa.Pystyykös tonne ilmottamaan minkä tahansa sivun? Äkkiäkös sitä pyöräyttää kasan sivuja jossa on ko. menu...
ISO kiitos tästä! Näitä yrittää itsekin kyttäillä - ohi menee. Parempi olisi vain tarkkailla tätä ketjua .
Tuleekos näytetilauksista laskua perässä?
Kaikki tai yksittäisiä tietoja Sanoman järjestelmistä saa poistettua lataamalla tämän Tietopyyntölomakkeen ja lähettämällä sen täytettynä osoitteeseen tietosuojapyynnot@sanoma.fiJostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.
Toimiiko teillä nämä? Linkit kyllä avautuvat mutta painike jää vain latausspinneriin.Olin aktivoimassa uutta 3kk:n ilmaisjaksoa Apple TV+:aan käyttäen tällä kertaa Norjan Gigantti-klubin koodia, kun huomasin, että täällä aiemmin jaetut linkit eivät enää toimikaan. No tässäpä pienen salapoliisityön jälkeen uudet toimivat linkit, jos jollain on vielä nämä kokeilujaksot käyttämättä:
Voimassa linkkien sivujen mukaan 10.11.2023 saakka.
Nyt jälkikäteen ajateltuna unohtui testata ovatko noi varsinaiset koodit uudistuneet, eli pystyykö uudella Suomen koodilla lunastamaan ilmaisjakson, jos vanhalla koodilla on sellaisen jo käyttänyt. Tuli siis nyt käytettyä eri maan koodi mitä aiemmin olen käyttänyt. Joku voinee kommentoida, jos onnistuu.
Toimiiko teillä nämä? Linkit kyllä avautuvat mutta painike jää vain latausspinneriin.
Toimiiko teillä nämä? Linkit kyllä avautuvat mutta painike jää vain latausspinneriin.
Täällä käy ihan samoin.
Mtv Katsomo+ mainoksilla kuukaudeksi koodilla VIIHDE1KK (uusille asiakkaille), voimassa 26.6. saakka.
Kesätarjous | MTV Katsomo+
www.mtv.fi
Ilmainen on tietysti ilmainen ja siten tervetullut. Harmillisesti samalla taisi alkaa kesäuusintojen aika, jolloin tämän tilauksen ero Katsomon normiversioon ei suuren suuri ole.Mtv Katsomo+ mainoksilla kuukaudeksi koodilla VIIHDE1KK (uusille asiakkaille), voimassa 26.6. saakka.
Nyt taas toimii!Toimiiko teillä nämä? Linkit kyllä avautuvat mutta painike jää vain latausspinneriin.
Tämä oli hetken poissa käytöstä mutta nyt taas toiminnassa.Sanomalta alkanut myös perinteinen Kesälahja-kampanja "tilaajille". Valikoima tosin supistunut edellisvuosista.
Sanoma kesälahja 31.7.2024 asti.
Tuolta muutamia lehtiä vielä lisää mammuttimarkkinoiden lisäksi. Muun muassa Me Naiset, Aku Ankka ja Urheilulehti, joita ei mammuttikampanjassa ole tarjolla.
Mtv Katsomo+ ilmaiseksi heinäkuun loppuun saakka elisan asiakkaille.
Mtv Katsomo+ ilmaiseksi heinäkuun loppuun saakka elisan asiakkaille.
Taitaa olla kuukauden irtisanomisaika kuten yleensä elisalla, joten kannattanee tosiaan irtisanoa hyvissä ajoin.Kiitoksia!
Sellainenkin huomautus tästä, että optimaalisesti tilaus kannattanee irtisanoa (Elisa Viihteen kautta) vasta kuukautta ennen tarjousjakson loppua, suunnilleen 30.6. Itse nimittäin peruin äsken, niin lopputulos oli, että palvelu on käytettävissä vain 15.7. asti (tuota ei kerrottu etukäteen). Minua tuo ei sureta, mutta tiedoksi jos joku haluaa maksimoida hyödyn.
Kiitoksia!Mtv Katsomo+ ilmaiseksi heinäkuun loppuun saakka elisan asiakkaille.
Sellainenkin huomautus tästä, että optimaalisesti tilaus kannattanee irtisanoa (Elisa Viihteen kautta) vasta kuukautta ennen tarjousjakson loppua, suunnilleen 30.6. Itse nimittäin peruin äsken, niin lopputulos oli, että palvelu on käytettävissä vain 15.7. asti (tuota ei kerrottu etukäteen). Minua tuo ei sureta, mutta tiedoksi jos joku haluaa maksimoida hyödyn.
Viaplayn leffapaketti kuukaudeksi koodilla LIDL4V. Voimassa 10.7.2024 asti ja sääntöjen mukaan tarjous on vain uusille asiakkaille mutta koodi näytti toimivan silti vanhalla tunnuksella jolla on käytetty ennenkin näitä ilmaiskoodeja.
Account
account.viaplay.fi
Pitääkin ottaa talteen kun 7.7. päättyy edellinen ilmaisjakso
Tulee tuo, kun yrittää tilata ja sen jälkeen sanoo, että koodi jo käytetty. En siis ole syöttänyt mitään koodia. En pysty siis tilaamaan tuota Viaplayn leffat & sarjat -pakettia edes rahalla.Viaplayssa taitaa olla aina sama juttu sitä tilaillessa..
Multa loppui juuri Apple TV ja testasin näitä koodeja, toimi edelleen
Tanskan koodilla meni itsellä läpi, näköjään fi ja se käytetty jo kun niistä herjasi maksimimäärää.
Kokeilin kaikki ja on nyt maximit käytetty (eli ei saanu enää ilmaisjaksoa). Eli pitää sitten ruveta maksamaan kohan tuo Slow Horsesin uusi kausi saapuu Apple TV+:aan.Ruotsin koodilla meni, kiitos
Jos sattuu taloudessa olemaan useampi AppleID niin perhejaolla onnistuu jatkamaan aktivoimalla tilaus toiselle tunnukselle.Kokeilin kaikki ja on nyt maximit käytetty (eli ei saanu enää ilmaisjaksoa). Eli pitää sitten ruveta maksamaan kohan tuo Slow Horsesin uusi kausi saapuu Apple TV+:aan.
Viaplayta 2kk koodilla QY3YH7DN. Voimassa 31.12.2024 asti. Tarjous koskee vain uusia Viaplay asiakkaita. En tiedä toimiiko myös vanhoille palaaville asiakkaille.
Account
account.viaplay.fi
Viaplayta 2kk koodilla QY3YH7DN. Voimassa 31.12.2024 asti. Tarjous koskee vain uusia Viaplay asiakkaita. En tiedä toimiiko myös vanhoille palaaville asiakkaille.
Account
account.viaplay.fi
Tämä olikin mutkikkaampi kuvio kuin luulin. Peruminen kannattaakin tehdä 16.7. tai 17.7., jotta päättyy heinäkuun loppupäiville.
Opin tämän Elisa Viihteen asiakaspalvelijalta. Kyse on siitä, että irtisanominen ensimmäisen tilauskuukauden aikana katkaisee tilauksen kyseisen kuukausijakson loppuun, mutta muuten irtisanomisissa on aina 2 viikon irtisanomisaika. Eli peruuttamalla 17.7. tilauksen pitäis päättyä 31.7.
Tilaus päättyy 31.7.2024.
Voit katsoa sisältöjä siihen asti normaalisti.