Ilmaistuotteita

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 610
Itsekki taisin tilailla aku ankkaa elokuulle asti yksittäisillä ilmaistilauksilla.. sorii. Mut kerta antoivat samalle tunnarille samoilla tiedoilla, nii otin.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 931
Mammuttimarkkinat alkaa parin päivän päästä, joten tilaussivu voi aueta kaikille kunhan Citymarket aloittaa markkinansa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 439
Etukoodi pitää olla 12 tai 13 merkkiä pitkä
kun kokeili siihen jotain.

Ratkaisu kai se on tuokin, mutta luulisi että olisi järkevämpää laittaa lomakkeeseen nimi- ja osoitetarkistus.

Vielä joskus viime vuonna tuossa lomakemallissa oli se että tarkisti nimen mutta siitäkin vain etunimiosan ja uudeksi nimeksi riitti välilyönti viimeisenä merkkinä.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 610
Ihan vaa mainintana, että aku ankka mobiiliohjelmassa on kuukausittain 1-2 uutta ilmaista (random) akua luettavissa ja ainaki tällä hetkellä 8kpl yhteensä. Ei hääppönen, mut jonkin verran vessalukemista.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Tämä toimii taas ja nyt saa myös Kodin Kuvalehden elokuun, Suuren Käsityön elokuun, Tiede ja Luonto heinäkuun lehdet joita ei ollut julkaisuhetkenä tilattavissa. Sukunimen jos typottaa joka tilaukseen vähän erilaiseksi niin ei tule valitusta että voisi tilata vain yhden lehden.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 553
Meneekö noille kaikki nimet läpi? Lähinnä kun aiemmin tullut kotiin esim nimellä "Jeesus Kristus-(oma sukunimi)" ja ties mitä. Varmaan postinjakajalla hauskaa katsella noita :p
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
247
Tämä toimii taas ja nyt saa myös Kodin Kuvalehden elokuun, Suuren Käsityön elokuun, Tiede ja Luonto heinäkuun lehdet joita ei ollut julkaisuhetkenä tilattavissa. Sukunimen jos typottaa joka tilaukseen vähän erilaiseksi niin ei tule valitusta että voisi tilata vain yhden lehden.
Täh. Minulla valittaa joka lehdestä ja typotetuillakin nimillä että olet jo käyttänyt edun.

Edit: Johtuikin siitä että koitin tilata lahjaksi. Itselle onnistui tilaus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 031
Meneekö noille kaikki nimet läpi? Lähinnä kun aiemmin tullut kotiin esim nimellä "Jeesus Kristus-(oma sukunimi)" ja ties mitä. Varmaan postinjakajalla hauskaa katsella noita :p
Menee. Ite tilasin paremmalle puoliskolle etunimellä ja sukunimeksi pusuja :D Toki ei kannata käyttää omaa spostia tai varsinkaan puh.nro. jos et välttis halua saada "only for you" -tarjouksia :lol:
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
247
varsinkaan puh.nro. jos et välttis halua saada "only for you" -tarjouksia
Jostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 031
Jostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.
Nyt kun aloin miettiin niin vastaavanlainen linkki oli täällä alkuvuodesta(?) ja tilasin silloinkin, mutta en laittanu omaa numeroa. Jostain syystä tuli sen jälkeen pari kertaa viikkoon myyntipuheluita. Blokkasin numerot niin eipä ole sen jälkeen lähestyneet hyvillä tarjouksilla.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Mulla kans kaivoivat vuosi sitten jostain oikean numeron vaikka näissä laitan aina typon kera. Laitoin sitten jollekin Sanoman pomolle viestiä että teidän myyjä häiriköi minua niin loppuivat eikä ole kertaakaan tullut puhelua sen jälkeen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 744
Mäkkärin sovelluksella saa taas ilmaisia Big Mac -hampurilaisia, kun syöttää osoitteen, josta löytyy hampurilaisvalikko.

Toi tuntui nirsommalta tällä kertaa. Syötin autodesk.com:in, josta löytyy lähdekoodista hamburger-icon.
Pystyykös tonne ilmottamaan minkä tahansa sivun? Äkkiäkös sitä pyöräyttää kasan sivuja jossa on ko. menu... :smoke:
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
88
Pystyykös tonne ilmottamaan minkä tahansa sivun? Äkkiäkös sitä pyöräyttää kasan sivuja jossa on ko. menu... :smoke:
Tuonne vaikuttaa kelpaavan lähes mikä tahansa sivu mitä ei ole kampanjan aikana sinne vielä lisätty. Ei taida siis maksaa vaivaa.

Ja sivuja on netti pullollaan. Googlaat esim. "Kotisiivous Oulu" ja löydät pilvin pimein paikallisia pikku yrityksiä mitä ei ole kukaan tuonne lisännyt.

Toisekseen kampanjaa ei taida voida hyödyntää kuin kerran.
 
Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
342
Jostain nämä on saanut sanomalle puhelinmyyjille mun oikean puhelinnumeron kun jatkuvasti soittelevat. Nuihin tilauksiin laitan aivan höpöhöpöä numeroksi ja numerokin on salainen... juuri etsin mistä löydän tuon mun puhelinnumeron sanoman tiedoista että muutan/poistan sen, mutta ei tunnu löytyvän.
Kaikki tai yksittäisiä tietoja Sanoman järjestelmistä saa poistettua lataamalla tämän Tietopyyntölomakkeen ja lähettämällä sen täytettynä osoitteeseen tietosuojapyynnot@sanoma.fi

Tässä vielä alkuperäinen sivu josta lomake löytyy ja sieltä kohta Oikeus tarkastaa omat henkilötiedot ja pyytää tietojen siirtoa tai poistamista -> Kuluttaja-asiakkaat
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 824
Viestejä
4 242 218
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom