- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 500
Täällä joskus ennenkin asiasta maininnut (ja saanut paskaa niskaani "ettei muka ole mahdollista"), sanoma oyj laskutti minua suoraan kun syötin toimimattoman "synttärilahjakoodin" tilausta tehdessäni. Koodi oli jostain netistä kaivettu. Missään nimessä ei ollut tarkoitus ottaa palvelua maksullisena. Ei vahvistuksia, ei mitään. Ovat kyllä korjanneet asian jo aikapäiviä sitten. En olisi edes tajunnut, ellen olisi käynyt vielä samana päivänä tiliotetta läpi jonkun muun asian tiimoilta. Korttitietoni heillä oli jo valmiiksi jonkun vanhemman tilauksen ajoilta.
e. sitkeästi kieltäytyivät perumasta maksua, kunnes sitten KKV:n yhteydenoton jälkeen peruivat salamana ja pahoittelivat aiheutunutta mielipahaa. Tähän päätökseen toki saattoi vaikuttaa sekin että pystyin todistamaan että en ollut käyttänyt palvelua sekuntiakaan missään vaiheessa.
Olisi hyödyllistä selventää, mistä palvelusta tässä oli kyse.