Ilmaistuotteita

Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Kokeilin äsken tuon linkin kautta, niin tuli ilmoitus "Arvokoodia ei löydy. Tarkista, kirjoititko sen oikein. "

Kokeilin vielä varoiksi toistakin kautta, eli normaali tilausta ja kun sinne syötti koodin, niin tuli ilmoitus " Tämä arvokoodi on vanhentunut. "
Sama ongelma täälläkin, lähetin heidän asiakaspalveluun viestin, että pystyisivätkö he lisäämään tuon tilauksen tililleni tai uuden koodin.
 
Liittynyt
28.11.2018
Viestejä
105
Tein nyt saman.
Sama ongelma täälläkin, lähetin heidän asiakaspalveluun viestin, että pystyisivätkö he lisäämään tuon tilauksen tililleni tai uuden koodin.
En jaksanut eilen enää kirjautua tänne, mutta tein teidän innoittamana saman operaation.. Onko teille vielä vastattu mitään / onnistuitteko saamaan tyydyttävän lopputuloksen?

Itselle tuli sähköpostiviesti tänään, jossa pyydettiin vahvistamaan, että olen tilin haltija, ennen kuin pystytään "auttamaan asiassa jne.". Odottelen nyt mitä vastaavat ja miten asia etenee, jos etenee.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 233
En jaksanut eilen enää kirjautua tänne, mutta tein teidän innoittamana saman operaation.. Onko teille vielä vastattu mitään / onnistuitteko saamaan tyydyttävän lopputuloksen?

Itselle tuli sähköpostiviesti tänään, jossa pyydettiin vahvistamaan, että olen tilin haltija, ennen kuin pystytään "auttamaan asiassa jne.". Odottelen nyt mitä vastaavat ja miten asia etenee, jos etenee.
Ei oo mitään tullut vielä.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
En jaksanut eilen enää kirjautua tänne, mutta tein teidän innoittamana saman operaation.. Onko teille vielä vastattu mitään / onnistuitteko saamaan tyydyttävän lopputuloksen?

Itselle tuli sähköpostiviesti tänään, jossa pyydettiin vahvistamaan, että olen tilin haltija, ennen kuin pystytään "auttamaan asiassa jne.". Odottelen nyt mitä vastaavat ja miten asia etenee, jos etenee.
Minulle tuli sama viesti, johon piti vastata, jotta he pystyvät vahvistamaan, että olen käyttäjätilin haltija. Kirjoitin vaan, että olen tilin haltija ja haluaisin tuon kampanjan lisättävän tililleni tai uuden koodin, jos se on mahdollista.

Edit. tulipa nopeasti vastaus:
"Voin lisätä tuon tarjouksen sinulle jälkikäteen. Eli jos tilaat "leffat&Sarjat"-paketin niin ilmoita sen jälkeen tilauksesta tänne meille niin hyvitämme ensimmäisen summan ja laitamme seuraavan kuukauden maksuksi nollan.

Palaathan asiaan kun olet tilauksen tehnyt niin hoidamme tämän sinulle."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 885
Minulle taas vastattiin Viaplaylta että hän näkee koodin olleen tarkoitettu uusille asiakkaille, olenkohan kenties joskus ollut jo asiakas.

Kenties uusi vuosi on huono aika tehdä sisäisiä tiedotteita tunnetuista ongelmista, mutta tuo on ala-arvoinen vastaus. Koodihan ei yksinkertaisesti toiminut ilmoitetun ajan loppuun.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Minulle taas aspa vastasi näin tuohon koodiin liittyen:


Itse kun kokeilin 31.12.2023 tuo ei toiminut mutta nyt tosiaan toimii taas. Tilauksen voi perua heti ja katseluoikeus säilyy 2kk loppuun asti.
Ja kiitoksia voimassaoloaika-infosta. Laitankin muistutuksen kokeilla vielä maaliskuussa josko sen voisi käyttää uudestaan eri tilille.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 540
Huomenna loppuu oma katseluaika. Voisi kokeilla toimiiko tuo koodi uudestaan samalla tilillä vai ei kerta tuota voimassaoloaikaa on pidennetty.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Huomenna loppuu oma katseluaika. Voisi kokeilla toimiiko tuo koodi uudestaan samalla tilillä vai ei kerta tuota voimassaoloaikaa on pidennetty.
Toimii, mun ilmanen aika loppui tänään, 10 minuuttia sit tuli maili ett mun viaplay-paketti on irtisanottu, juur kokeilin tolla samalla koodilla ni taas on 2kk ilmasta.. Ja sama tili toki, ei toi viaplay niin paljon kiinnosta ett jaksaisin ruveta niitä useita veivaamaan.

1704228406274.png
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 540
Toimii, mun ilmanen aika loppui tänään, 10 minuuttia sit tuli maili ett mun viaplay-paketti on irtisanottu, juur kokeilin tolla samalla koodilla ni taas on 2kk ilmasta.. Ja sama tili toki, ei toi viaplay niin paljon kiinnosta ett jaksaisin ruveta niitä useita veivaamaan.

Okei. Pitää se varmaan itsekin ottaa kun ilmaseks saa. Mitään ei tule varmaan 2kk aikana katseltua, mutta onpahan palvelu ainakin jos jotain löytäisi katseltavaksi :rofl:
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
350
Foodora Pron saa näköjään veloituksetta tammi-helmikuulle. (Sisältää mm. ilmaiset kuljetukset 5€ asti ja -50% Hesburgerin koko menusta.)
Hankin tuon, mutta maksun jälkeen luki että tilaus voimassa 3. helmikuuta asti ja emailiin tulevassa tilausvahvistuksessa luki "foodora pro 1 kk"

Lieköhän veloitus normaali 3. helmikuuta, vai onko vielä 0e silloin...
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Hankin tuon, mutta maksun jälkeen luki että tilaus voimassa 3. helmikuuta asti ja emailiin tulevassa tilausvahvistuksessa luki "foodora pro 1 kk"

Lieköhän veloitus normaali 3. helmikuuta, vai onko vielä 0e silloin...
Mulla sama.. En tosin mennyt sen sähköpostilinkin kautta vaan sieltä sovelluksesta, ehkä mokasin siinä.. Noh, ajattelin muutenkin laihduttaa..
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Yritin tota Viaplayn koodia ottaa käyttöön kun itsellä loppui juuri tilaus, näyttää muuten hyväksyvän sen kyllä, mutta mulla oli mennyt joulukuussa tallennettu maksukortti vanhaksi ja nyt se ei suostu päivittämään sitä maksukorttia tilille vaikka kokeilin päivittää sen vanhan kortin voimassaolevaksi ja kokonaan eri kortin.

Saas nähdä korjaantuuko tuo jossain vaiheessa vai kerkeääkö koodi hapantua ennen sitä ja meikäläinen jää ilman ilmaista Viaplaytä...

edit: S-pankin kortti ei kelvannut vieläkään mutta nyt hyväksyi Morrowin kortin ja ilmaiskuukaudet aktivoitu :comp2:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
604
Hankin tuon, mutta maksun jälkeen luki että tilaus voimassa 3. helmikuuta asti ja emailiin tulevassa tilausvahvistuksessa luki "foodora pro 1 kk"

Lieköhän veloitus normaali 3. helmikuuta, vai onko vielä 0e silloin...
Mulla autto kun meni apissa sinne Pro osioon ja valitsi päivitä tilausjakso, sieltä valitsi sit sen 0€ ja sen jälkeen muuttu et seuraava veloitus 3.3.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mulla autto kun meni apissa sinne Pro osioon ja valitsi päivitä tilausjakso, sieltä valitsi sit sen 0€ ja sen jälkeen muuttu et seuraava veloitus 3.3.
Laitetaan nyt tännekin kun täällä on osaajia. :) Voiko tuon jotenkin katkaista siten ettei tarvi sit muistaa helmikuun lopulla vai katkeaako Pro itsestään? :) Kuulostais pätevältä kyllä!

Ja pääseekö tuosta Prosta miten eroon? En löytänyt sille omaa valikkoa appin puolelta niin missä hitossa se siellä on? :D

PS. Nälkä kyllä olis.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
967
Tuonne tarjouspuolelle luotu ketju tästä foodora pro tarjouksesta:
Varmaan herättää enemmänkin keskustelua niin uskoisin sen olevan luontevampi paikka keskustelulle niin ei mee tämä lanka ihan foodoraksi.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Tuonne tarjouspuolelle luotu ketju tästä foodora pro tarjouksesta:
Varmaan herättää enemmänkin keskustelua niin uskoisin sen olevan luontevampi paikka keskustelulle niin ei mee tämä lanka ihan foodoraksi.
Ainaki eilen täällä päin tilaukset räjähti käsiin eikä hesellä riittäny volyymi tehä kaikkia tilauksia :D Näyttäis sama jatkuvan tänään
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 410
Ainaki eilen täällä päin tilaukset räjähti käsiin eikä hesellä riittäny volyymi tehä kaikkia tilauksia :D Näyttäis sama jatkuvan tänään
Sama juttu kävi joskus aiemminkin jonkun vastaavan Wolt- tai Foodora-tarjouskamppiksen kanssa, seuraavaan pariin viikkoon ei oikein kapasiteetti kamppisravintoloissa riittänyt ja kuljetuksissakin kesti ikuisuus. En muista kumman kamppis oli ja minkä ravintolan tuotteista oli joku älytön alennus mutta tehokkaasti tukki koko järjestelmän.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
657
Viaplay 2kk/0e (yleiskoodi)
Koodi:
VGD9V7IG
https://account.viaplay.fi/redeem

Etu on voimassa 31.12.2023 asti, ja tarjous koskee vain uusia Viaplay -asiakkaita. Ilmaisen kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu normaaliin hintaan 12,99 €/kk, voit irtisanoa milloin haluat.

Tuosta huolimatta ei ilmeisesti vaadikaan uutta asiakasta (tiliä), mutta en voinut kokeilla itse kun on vielä aiempi koodi voimassa.
Koodi toimi edelleen. Meni hetki sitten (10 minuuttia) vanha ilmaisjakso katkolle. Ja kokeilin pituuttani tuota koodia ja aktivoituivat oikein nätisti

Screenshot_2024-01-04-17-19-54-69_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 839
Toisessa ketjussa oli myös uutta tietoa, että koodin pitäis nyt olla voimassa 31.3. asti, joten saattaa voida hyödyntää toistamiseenkin (eri tilillä jos ei muuten).
Ihmeitä pitäisi sattua, että koko Viaplay Group olisi edes pystyssä maaliskuun lopussa.
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
Ihmeitä pitäisi sattua, että koko Viaplay Group olisi edes pystyssä maaliskuun lopussa.
Eiköhän tuo firma ole ns. "puntarinvarsi perseessä" eli konkka tulossa...
No "kostin" heille sen, ettei F1:a ole tehnyt mieli hankkia heidän riistohinnoillaan pariin vuoteen enää, ottamalla taas kerran 2 kk ilmaista katseltavaa.

Ahneuksissaan nuo Viaplay- poloiset halusivat hankkia "kaiken urheilun" ja kuvittelivat, että sillä lailla sitä lompsansa turpoaa.

No miten meni niinku omasta mielestänne? :poop:

P.S. Pistäkää viime töiksenne se Total vaikka 99 e/kk, siinä tosi fanit erotellaan aloittelijoista :thumbsup:
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 017
Vuoden 2024 ilmaistarjonnan lehtien osalta aloittaa Cittari-ketju, josta on saatavilla Kodin Kuvalehti, ET-lehti, Aku Ankka, Aku Ankka Klassikko, Urheilulehti sekä Tiede-lehti.

Lehtiä voi tilailla tästä linkistä:
K-Citymarket

Arjen säästöjä on saatavilla 11.1-21.1.2024 tässä kampanjassa. Muistakaa laittaa tilaukset esim. Aku Ankan suhteen kahden eri viikon suhteen, toisen viikon lehden laitan vanhalla osoitteella tulemaan itselleni, niin Postin osoitepalvelun kautta pyörähtää lopulta kotiini. Olisi kyllä ihana asua kulmatalossa, jossa on kaksi eri osoitetta (esim. Viides linja ja Porthaninkatu).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Ei tosiaan tarvitse osoitetta vaihtaa. (Joskus aiemmin valitti asiasta mutta silloinkin oikeasti riitti vain etunimen muuttaminen, mutta enää siis sitäkään ei tarvitse.)
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 149
Vuoden 2024 ilmaistarjonnan lehtien osalta aloittaa Cittari-ketju, josta on saatavilla Kodin Kuvalehti, ET-lehti, Aku Ankka, Aku Ankka Klassikko, Urheilulehti sekä Tiede-lehti.

Lehtiä voi tilailla tästä linkistä:
K-Citymarket

Arjen säästöjä on saatavilla 11.1-21.1.2024 tässä kampanjassa. Muistakaa laittaa tilaukset esim. Aku Ankan suhteen kahden eri viikon suhteen, toisen viikon lehden laitan vanhalla osoitteella tulemaan itselleni, niin Postin osoitepalvelun kautta pyörähtää lopulta kotiini. Olisi kyllä ihana asua kulmatalossa, jossa on kaksi eri osoitetta (esim. Viides linja ja Porthaninkatu).
Kiitos tarjouksesta, 12 tilausvahvistusta pärähti sähköpostiin kun kaikki lehdet tilasi :)
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
24
Tuli ostettua tuossa uusi ohjain pc:lle ja laatikossa oli koodi 1kk Xbox Game Pass Ultimateen. Itselle ei ole käyttöä, joten nopeat syö hitaat tai jotain:

3P737-6D9HM-T2QYK-CFJWW-K334Z

Edit: Mennyt jo.
 
Viimeksi muokattu:

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 146
Täällä kannattaa laittaa koodit yv:llä tai kirjoittaa osa numeroista kirjaimina, yms, ettei botit napaa niitä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Hei, viaplaysta meni maksu vaikka en ns. tilaa sitä maksullisena? Onko joku muutos tullut? Käytin koodia?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 769
Hei, viaplaysta meni maksu vaikka en ns. tilaa sitä maksullisena? Onko joku muutos tullut? Käytin koodia?
Et muistanut perua? Viaplay ei tarjoa määräaikaisia ilmaisia, vaan niissä on 2-3kk ilmaista ja sen jälkeen tilaus jatkuu maksullisena jos et sitä peru erikseen.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Et muistanut perua? Viaplay ei tarjoa määräaikaisia ilmaisia, vaan niissä on 2-3kk ilmaista ja sen jälkeen tilaus jatkuu maksullisena jos et sitä peru erikseen.
EIku muistelen täältä lukeneeni, että jotain jos vanha kortti tallennettu, niin saattaavat periä maksua kun ennenkin ottanut testiin? Et sitä mietin, että onko jo "käytetty kortti" ja tili.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 967
EIku muistelen täältä lukeneeni, että jotain jos vanha kortti tallennettu, niin saattaavat periä maksua kun ennenkin ottanut testiin? Et sitä mietin, että onko jo "käytetty kortti" ja tili.
Se pieni tarkistus maksu on mutta se tarkistaa vain että kortti on voimassa. Palautuu myös heti.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
EIku muistelen täältä lukeneeni, että jotain jos vanha kortti tallennettu, niin saattaavat periä maksua kun ennenkin ottanut testiin? Et sitä mietin, että onko jo "käytetty kortti" ja tili.
Ennen maksun hyväksymistä pitäis näkyä summa mitä veloitetaan. Eivät väitä ilmaiseksi ja sit ilman lupaasi veloitakkin muuta.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
322
Mikä on Viaplayn veloituksen suuruus ja päivämäärä? Osuuko edes yksiin minkään tilausvaihtoehdon kanssa ja onko sama päivämäärä jolloin teit tilauksesi?

On mahdollista että joku tietää tunnuksesi ja salasanasi ja on vaikkapa vuokrannut/ostannut jonkun elokuvan Viaplaystä. Näistä kyllä tulee kuitti sähköpostiin, mutta kyseisellä henkilöllä saattaa olla pääsy myös siihen.

Enemmän yksityiskohtia peliin niin eiköhän asia selviä.

Todennäköisintä kuitenkin että muistelet koodin olleen 2kk-koodi vaikka se oli vain 1kk-koodi. Molempia oli liikkeellä loppuvuodesta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 540
Tätä asiaa voisi varmaan jatkaa Viaplayn omassa ketjussa niin ei tarvitsisi kokoajan tulla tähän ketjuun ilmoituksien takia.

 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 869
Viaplay 2kk/0e (yleiskoodi)
Koodi:
VGD9V7IG
https://account.viaplay.fi/redeem

Etu on voimassa 31.12.2023 asti, ja tarjous koskee vain uusia Viaplay -asiakkaita. Ilmaisen kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu normaaliin hintaan 12,99 €/kk, voit irtisanoa milloin haluat.

Tuosta huolimatta ei ilmeisesti vaadikaan uutta asiakasta (tiliä), mutta en voinut kokeilla itse kun on vielä aiempi koodi voimassa.
Kiitos. Tämä toimi edelleen
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 558
Viestejä
4 203 959
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom