Ilmaistuotteita

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 344
Nyt on yleismaailmallisempi "ilmaistuotteita", joka oli mainittu jo tuossa avausviestissäkin. Tuote voi olla tavara, ohjelmistoa tai palvelu.
Voisiko olla parempi laittaa tämä topikki kiinni ja muuttaa se "YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit" ketju siellä "hyvät tarjoukset" alueella kattamaan ilmaistuotteet ja alennuskoodit?

EDIT: Esim. "YLEINEN: Alennus- ja ilmaiskoodit ja tuotteet"?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Voisiko olla parempi laittaa tämä topikki kiinni ja muuttaa se "YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit" ketju siellä "hyvät tarjoukset" alueella kattamaan ilmaistuotteet ja alennuskoodit?

EDIT: Esim. "YLEINEN: Alennus- ja ilmaiskoodit ja tuotteet"?
Itse kannatan erottamista jatkossakin täysin ilmaisten ja ei-ilmaisten juttujen välillä.

Sen sijaan ketjun löydettävyyden kannalta ehdottaisin, että myös tämä ketju siirrettäisiin muiden tavoin tarjousalueelle.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Lahjoitetaan yksi Ruutu+:n mainoksellinen( 6,95 €/ kk) kahden kuukauden Varta-koodisillä koodia ei voi käyttää aktiivisena olevaan tilauksen jatkeeksi. Koska Giganttiruutu näyttää olevan voimissaan, laitan viestin spoileriin. Käyttäjä voisi kuitata koodin käytetyksi tykkäämällä tästä tekstistä

4EJRKB4E
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
356
Lahjoitetaan yksi Ruutu+:n mainoksellinen( 6,95 €/ kk) kahden kuukauden Varta-koodi ensimmäiselle tätä tykänneelle( jos ne tulevat oikeassa järjestyksessä tähän näkyviin) sillä koodia ei voi käyttää aktiivisena olevaan tilauksen jatkeeksi. Laitan privana koodin
Kiitos!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
18
Tuo Vartan koodi näytti toimivan ainakin itsellä kokeilulla. Ilmeisesti ei ole kertakäyttöinen, mutta kiitän kuitenkin.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Tuo Vartan koodi näytti toimivan ainakin itsellä kokeilulla. Ilmeisesti ei ole kertakäyttöinen, mutta kiitän kuitenkin.
Eipä mitään. Hyvä, että toimivat.

Harmittaa vain kun tuli nuo paristot ostettua tuon koodin vuoksi( ollakseni semirehellinen ilmaistilaaja) ja sitten sitä en päässytkään käyttämään - paristot olen sentään ottanut hyötykäyttöön :) . Ruutu ei kuulu sellaisiin paketteihin, kuten ei Discovery+:kaan, jonka saa eurolla kuukaudeksi, josta olen valmis maksamaan. Näiden mainoksellisten tulisi olla ilmaisia ja maksullisina mainoksettomia( itse vastasin heidän kyselyyn jo aikaa sitten missä kysyivät tästä hinnoittelupolitiikasta - ennen kun tämä eroteltu politiikka tuli - ja siitä kävi selväksi asenteellinen suuntaus ottaa palvelu käyttöön tässä nykyisessä muodossaan mutta halusivat saada kiiltoa omaan strategiaansa kysymällä siitä 'jälkikäteen')
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 006
Ruutu ei omalla kohdalla noita Vartan koodeja hyväksynyt, syynä saattaa olla se, että käytin jo yhden 2kk Varta-koodin aiemmin tai täällä vinkatut koodit eivät enää toimi. Sen sijaan 1kk lisää sain käyttööni ystävältämme Gigantilta, eli mainoksellinen Ruutu tulee tällä koodilla:

GIGANTTIRUUTU22

Ilmeisesti tämän kuun loppuun asti toimii.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
90
Ruutu ei omalla kohdalla noita Vartan koodeja hyväksynyt, syynä saattaa olla se, että käytin jo yhden 2kk Varta-koodin aiemmin tai täällä vinkatut koodit eivät enää toimi. Sen sijaan 1kk lisää sain käyttööni ystävältämme Gigantilta, eli mainoksellinen Ruutu tulee tällä koodilla:

GIGANTTIRUUTU22

Ilmeisesti tämän kuun loppuun asti toimii.
Itsellä oli sama ongelma varta koodin kanssa, suuri kiitos!!
 

rsk

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12
Ruutu ei omalla kohdalla noita Vartan koodeja hyväksynyt, syynä saattaa olla se, että käytin jo yhden 2kk Varta-koodin aiemmin tai täällä vinkatut koodit eivät enää toimi. Sen sijaan 1kk lisää sain käyttööni ystävältämme Gigantilta, eli mainoksellinen Ruutu tulee tällä koodilla:

GIGANTTIRUUTU22

Ilmeisesti tämän kuun loppuun asti toimii.
Bonuksena mainittakoon että kun tilaamisen jälkeen irtisanoi (Ruutu+), tarjosi palvelu 1kk maksutonta Paramount+lisäpalvelua. Tartuin täkyyn ja peruin sillä kertaa irtisanomisen - peruutin myöhemmin koko kombon.
 
Liittynyt
22.06.2019
Viestejä
12
Niin, sinun tilauksesi on voimassa tuonne asti? :)
Kyllä on :). Aiemmin kun olen käyttänyt koodeja, niin muistaakseni ne ovat olleet tuohon suluissa mainittuun hetkeen voimassa mutta voin olla hyvinkin väärässä ja jos muualla on maininta koodin aktivoinnin päättymis pvm, niin uskoisin sitä kyllä.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
348
Kyllä on :). Aiemmin kun olen käyttänyt koodeja, niin muistaakseni ne ovat olleet tuohon suluissa mainittuun hetkeen voimassa mutta voin olla hyvinkin väärässä ja jos muualla on maininta koodin aktivoinnin päättymis pvm, niin uskoisin sitä kyllä.
Joo, suluissa on se päivämäärä milloin SINUN ilmaistilaus päättyy.

Alennuskoodi on voimassa (eli sen voi aktivoida) 3.4. saakka. Jos MINÄ aktivoisin sen alennuskoodin 3.4., niin silloin suluissa lukisi MINUN kohdallani kuukautta myöhemmin, 3.5., jolloin ilmaistilaus päättyisi.

Ei tuo nyt rakettitiedettä ole
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
C More 1kk ilmaiseksi. Koodi on aktivoitavissa 3. huhtikuuta asti. En ole varma koskeeko vain uusia asiakkaita, koska itse poistan tilin aina kokeilujakson jälkeen.

Koodilla: HYMYA
Linkki: C More | Koukussa draamaan
Kiitos koodista.
Ja kaikille jotka eivät jo tiedä niin tuon tilauksen voi peruuttaa heti tilauksen jälkeen ja silti jää se kuukausi katseluaikaa. Ettei käy niin että unohtaa peruuttaa tuon tilauksen ja sitten luottokortilta menee se 12,95€ kuukauden päästä. Kerran kävi kirjoittaneelle niin ruutu+ tilauksen kanssa viime syksynä :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
498
Maista Lavazza erikoiskahvia!
Paikkakunnat, jotka kampanjassa mukana: Helsinki, Espoo, Vantaa, Turku, Tampere, Seinäjoki ja Jyväskylä.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
164
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
231
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
Nyt oli niin täydellinen ajoitus kuin vain olla voi. Katoin just Areenasta Shetlandsaarten murhat -sarjan kuutoskauden loppuun ja tuli halu nähdä aiemmatkin kaudet. Ne on Ruutu+:ssa. :geek:

Kiitos! :thumbsup:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 528
Niille, jotka missasivat Ruutu+:n Varta-koodit: VÄRE21 ja INSINÖÖRILIITTORUUTU22 vaikuttaisivat toimivan myös vanhaan tiliin, mutta ei olemassa olevaan tilaukseen. Molemmilla 1kk/0€ mainoksellista Ruutu+:a. Ei ole tietoa, ovatko kertakäyttöisiä, en ole muistaakseni käyttänyt aiemmin noista kumpaakaan.

Itse testasin VÄRE21-koodia vanhaan tiliin, kun Varta-koodit meni ohi. Eikä Giganttiruutukaan enää toimi :(
väre21 toimi ensimmäinen kerran jo viime vuoden joulukuussa, mutta välillä ei ole toiminut. insinööriliittoruutu22 on taas uusi koodi mikä on toiminnassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 620
Viestejä
4 186 388
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom