Ilmaistuotteita

Siis tuliko tolla koodilla kuukauden määräaikainen tilaus - ei siis toistaiseksi voimassa oleva, jossa eka kuukausi on ilmainen? Ennen pitänyt käydä itse perumassa voimassaoleva tilaus, mutta eihän siellä sellaista ollutkaan :D
Kyllä. Niin siinä sanottiin kun koodia olit lunastamassa.
 
Joku on ilmeisesti kertonut Ruutu+ koodista Nelosen asiakastukeen ja nyt tilanne on palautunut normaaliksi, eli käyttöoikeus on enää voimassa 6.11.2021 saakka.

Eipä tuolla ole merkitystä, kun ei sieltä pahemmin löydy mitään katsomisen arvoista ohjelmaa.
 
Se oli Salesforcen business-seminaari ja pistin tämän linkin kaverille..


Kaveri täyttää ehdot (asuu Texasissa ja ei ole valtiolla/Salesforcella töissä). Tosin jos pitää olla joku potentiaalinen asiakas myyntitiimille, niin sitten voi jäädä Disney+ saamatta.
Jos hän nyt katsoo tuon seminaarin ja saa Disney+:n , niin voin laittaa viestiä, että tarjous toimi ainakin yhdelle henkilölle. Kattoo nyt, kun tuo on selvä markkinointitempaus ja sillä SF:n myyntitiimi tunkee jalkaa ovenraosta sisään.
Tää taitaa olla menetetty tapaus. Redditistä luin että Salesforce valehteli ja koodin saa vain jotkin käyttäjät jotka oli ajoissa sitä vaatimassa.
 
Tää taitaa olla menetetty tapaus. Redditistä luin että Salesforce valehteli ja koodin saa vain jotkin käyttäjät jotka oli ajoissa sitä vaatimassa.
Sain koodin ja taisi joku muukin tällä foorumilla ilmoittaa saaneensa, mutta ongelmana on ettei sitä voi aktivoida. Koitin tehdä itselle usa paypal-tilin johon siirtäisin rahaa ja käyttäisin sitä palvelussa maksuvaihtoehtona, mutta ei onnistunut sekään kun paypal merkkasi tilin heti epäilyttäväksi ja vaati henkilöllisyystodistusta. Toinen vaihtoehto olisi yhdysvaltalainen luottokortti (prepaid ei käy). Eli aika vähissä on mahdollisuudet saada tuota ilmaisjaksoa aktivoitua kun pitää kuitenkin ns. uusi tili olla. Jos joku haluaa kokeilla niin voin laittaa koodin yksityisviestillä eteenpäin (meni jo), kyllähän tuo ainakin toimii jos asuu jenkeissä tai joku tuttu asuu joka voi tilin tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Tää taitaa olla menetetty tapaus. Redditistä luin että Salesforce valehteli ja koodin saa vain jotkin käyttäjät jotka oli ajoissa sitä vaatimassa.

Kaverini sai tuon linkin minulta, mutta ei jaksanut nähdä vaivaa ja katsoa noita seminaareja. Häneltä löytyy yhdysvaltalainen luottokortti (ja jopa aselupa), mutta ei hän sitäkään halua antaa mihinkään käyttöön kenellekään muulle. Niissä on luottorajatkin ihan jotain muuta kuin täällä Suomessa.

Ja ennenkuin joku kysyy: ei hän tee tuota tiliä kenellekään muulle.

Voi vaikuttaa hirveältä negaamiselta, mutta nähtävästi tienaa sen verran töissään, ettei tarvitse koodien kanssa kikkailla ja kiusata työnantajaa Salesforcella.
 
Joku on ilmeisesti kertonut Ruutu+ koodista Nelosen asiakastukeen ja nyt tilanne on palautunut normaaliksi, eli käyttöoikeus on enää voimassa 6.11.2021 saakka.

Eipä tuolla ole merkitystä, kun ei sieltä pahemmin löydy mitään katsomisen arvoista ohjelmaa.
Heh. Et näe mahdollisena, että ovat ihan itse alkaneet ihmetellä, kun joillakin on pumpattu käyttöoikeudet vuosien päähän toisin kuin maksavilla asiakkailla? Kuten sanoin, räikeällä hyväksikäytöllä homma loppuu yleensä lyhyeen. Ole iloinen, ettei tarvitse sentään maksaa sinne vuosien päähän, sekin olisi käyttöehtojen perusteella ollut mahdollista.
 
Heh. Et näe mahdollisena, että ovat ihan itse alkaneet ihmetellä, kun joillakin on pumpattu käyttöoikeudet vuosien päähän toisin kuin maksavilla asiakkailla? Kuten sanoin, räikeällä hyväksikäytöllä homma loppuu yleensä lyhyeen. Ole iloinen, ettei tarvitse sentään maksaa sinne vuosien päähän, sekin olisi käyttöehtojen perusteella ollut mahdollista.
En tiedä käyttöehdoista mutta laillisesti ei ole mahdollista.
 
En tiedä käyttöehdoista mutta laillisesti ei ole mahdollista.
"Ruutu+ 1 kk -lahjakortti, sisältää Ruutu+ ja Ei-mainoksia -tuotteet. Päättyvä tilaus. Lisätilaukset maksullisia."

Jos noilla perusteilla klikkailee itselleen niitä lisäkuukausia, niin miksi ei olisi laillisesti mahdollista?
 
"Ruutu+ 1 kk -lahjakortti, sisältää Ruutu+ ja Ei-mainoksia -tuotteet. Päättyvä tilaus. Lisätilaukset maksullisia."

Jos noilla perusteilla klikkailee itselleen niitä lisäkuukausia, niin miksi ei olisi laillisesti mahdollista?

Nuo lisätilaukset ovat noita jooga, paramount yms. lisäpalveluita joita Ruudun lisäksi voi tilata saman palvelun kautta.
 
"Ruutu+ 1 kk -lahjakortti, sisältää Ruutu+ ja Ei-mainoksia -tuotteet. Päättyvä tilaus. Lisätilaukset maksullisia."

Jos noilla perusteilla klikkailee itselleen niitä lisäkuukausia, niin miksi ei olisi laillisesti mahdollista?
Ei tuossa sanota, että tämän lahjakortin saisi käyttää vain kerran per asiakas.
 
Nuo lisätilaukset ovat noita jooga, paramount yms. lisäpalveluita joita Ruudun lisäksi voi tilata saman palvelun kautta.
Totta kai ovat, koska koodia ei ole tarkoitettu voitavan käyttää pumppaukseen. En silti lähtisi noilla lähtökohdilla klikkailemaan useampia kuukausia "ostoskoriin", koska kertakuukauden ilmaisuus ja kaiken muun maksullisuus on mainittu selkeästi.

Ei tuossa sanota, että tämän lahjakortin saisi käyttää vain kerran per asiakas.
Lainasin olennaisen kohdan. Siellä lukee myös: "Vain yksi Nesteen lahjakortti asiakasta kohden."
 
"Ruutu+ 1 kk -lahjakortti, sisältää Ruutu+ ja Ei-mainoksia -tuotteet. Päättyvä tilaus. Lisätilaukset maksullisia."

Jos noilla perusteilla klikkailee itselleen niitä lisäkuukausia, niin miksi ei olisi laillisesti mahdollista?
Ruutu+ ei taida olla mikään Mafian tarjoama palvelu. Kun määräaikaisia sopimuksia tehdään, niin silloin pitää myös mainita että mitä se tarkalleen maksaa ja toisekseen määräaikaisia sopimuksia ei voi ketjuttaa.
 
Vielä selvennyksenä, että on tosijaan maksuton irtisanoa tuo Sweepbank tili, jos olet ottanut ilmaisen 20 euroa.
katso liitettä 697661

Vähän epäilytti nähdä vaivaa 20 euron vuoksi, mutta olihan tuo viesti niin selkeä, että avasin tilin, siirsin kaksikymppisen toiselle pankkitilille (siirto näkyi heti) ja lähetin kuvan mukaisen irtisanomisilmoituksen ko. pankille.
 
Lunasta maksuton kahden viikon (2 nroa) näytejakso Aku Ankkaa joko itsellesi tai lahjaksi!
Näytejakso päättyy automaattisesti eikä sido jatkotilauksiin.
Kampanja on voimassa 15.11.2021 saakka.
Kun tilaat maksuttoman näytetilauksen, Sanoma Media Finland Oy voi lähettää sinulle asiakkuuteen perustuvaa markkinointia kolmen kuukauden sisällä näytetilauksen päättymisestä. Näytetilausten määrä on rajoitettu yhteen näytetilaukseen 3 kk:n sisällä tilaajataloutta kohden. Etu koskee vain talouksia, joihin ei vielä tule näytetilaukseen valittua lehteä. Kampanja on voimassa 15.11.2021 saakka. Näytetilauksen voi tehdä vain kotimaan osoitteeseen.
 
Tänne postattu näköjään Frankin ym. koodia. HMWINTER antaa käsittääkseni pisimmän ilmaisen jakson ja toimii edelleen.
Jos joku ei ole vielä tätä koodia käyttänyt, niin Nextoryn HMWINTER toimii edelleen ja saa sen 65 päivän ilmaisen kokeilujakson (maksukortti vaihtui, niin oli hyvä laittaa uusi jakso vireille).
 
onkos porukalla tietoa että onkos tuo cmore muuttanut käytäntöä noissa ilmaisjaksoissa?
Saattaa olla, harvemmin enää löytynyt koodeja, jotka toimisi vanhoille tileille. Mielestäni muutoksia tullut aika paljon sen jälkeen, kun Telia osti Cmoren. Telian kautta sitten saa vivutettua melko helposti aina kolme kuukautta maksutta tätä Cmore TV:tä. Enää taitaa olla turha haaveillakaan esim. verkkiksen kolmen kuukauden ilmaisjaksoista.
 
Vaatii tietysti Telian asiakkuuden. Olen saanut nyt pari kertaa ilmaisen 3kk kun olen käynyt kysymässä uutta tarjousta puhelinlliittymästä, myyntitukka laittanut sitten sähköpostiin. Telian omilta sivuilta saa myös asiakkaana tilattua ainakin yhden kerran tuon saman 3kk kokeilun. Toimii samalle vanhalle tilille kaikki. Nyt ollut taas muutama kuukausi väliä, ettei itselläni ole ollut Cmorea, eipä siellä mitään maatamullistavaa katsottavaa ole.
 
OT jatkukoon :) Juuri eilen telkkarissa Telian iso johtaja kertoi että ovat oikein tyytyväisiä ollessaan Suomen toiseksi suosituin striimauspalvelu Netflixin jälkeen joten ei liene suurta tarvetta agressiiviseen ilmaiskampanjointiin.
 
hyvä vaan ettei C moressa pyöri vapaamatkustajia koodikikkailuineen. Terv. kk-maksuasiakas.
 
Tyttären suomi-liittymää säätäessä telia lykkäs vuoden c-moren kaupan päälle, meinasin joskus jtn sieltä katsoa, eka mainos kun tuli niin loppui siihen.
 
Tyttären suomi-liittymää säätäessä telia lykkäs vuoden c-moren kaupan päälle, meinasin joskus jtn sieltä katsoa, eka mainos kun tuli niin loppui siihen.

Mulla oli ilmaiskikkailuina vuoden ajan se mainoksellinen C More TV (loppui ihan vasta), ja yhtä ainutta mainosta en nähnyt Ublock Origin päällä. Joskus video ei käynnistynyt kertayrittämällä valittaen adblockerista, mutta F5 käynnisti sen saman tien. Näillä kokemuksilla mainosversio on sen arvoinen.

Käytin C Morea vain PC:llä.
 
SUPLASINULLE -koodilla saa kuukauden Supla+.

"Supla+ 35 päivää 0€ (etu 17,48 €), tilaus jatkuu normaalihintaisena 14,99 €/kk etukauden jälkeen. Tilauksen voi lopettaa milloin tahansa.

Huom! Tilauksen lopettaminen maksuttoman kokeilun aikana katkaisee tilauksen heti."
 
Käytin tätä koodia ja silti luottokortiltani veloitettuun kuukausimaksu. Laitoin tuosta aspaan viestiä kyllä.

Pari kertaa käynyt itselläkin näin. Aspa myönsi kummallakin kerralla virheen, kummastelivat ja pahoittelivat. Ei ole kiinnostanut ottaa sen jälkeen kun noita saa sitten itse aina kytätä ja varmistaa.

Monella muulla asiakkaalla ei varmasti ainakaan toivottavasti näin...
 
Ennen vahvistusta se hinta lukee siinä. Lukiko siinä 0 euroa hinnaksi ja seuraava maksullinen veloitus kuukauden päästä? Kyllä tuo ainakin täällä toimi.


Kyllä, juuri noin. Harmittaa ettei kuvankaappausta tullut otettua.

Edit aspa vastasi: "Tuo saamasi arvokoodi oli tarkoitettu uusille asiakkaille ja järjestelmämme tunnistaa mikäli jokin etukausi on aiemmin käytetty lähtee tällöin automaattisesti veloitus"


Ei tuo kyllä mene oikein, että järjestelmä ensin ilmoittaa hinnan (1 kuukautta ilmainen) -> hyväksyn -> onkin yllättäen korttia veloitettu.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, juuri noin. Harmittaa ettei kuvankaappausta tullut otettua.

Edit aspa vastasi: "Tuo saamasi arvokoodi oli tarkoitettu uusille asiakkaille ja järjestelmämme tunnistaa mikäli jokin etukausi on aiemmin käytetty lähtee tällöin automaattisesti veloitus"

No toi sama koodi toimi mulla ilman veloitusta ja systeemi löysi mun vanhan kortin, joka vanhenee tän kuun lopussa, numeronkin jostain mut kertoili ekan veloituksen olevan 13.12. Ja noita ilmaisia on tullu käyteltyä aina kun vastaan tulee. Ja nyt tulee lujaa kolme viestii päiväs ett "korttisi vanhenee, päivitä maksutiedot" :cool:
 
Kyllä, juuri noin. Harmittaa ettei kuvankaappausta tullut otettua.

Edit aspa vastasi: "Tuo saamasi arvokoodi oli tarkoitettu uusille asiakkaille ja järjestelmämme tunnistaa mikäli jokin etukausi on aiemmin käytetty lähtee tällöin automaattisesti veloitus"


Ei tuo kyllä mene oikein, että järjestelmä ensin ilmoittaa hinnan (1 kuukautta ilmainen) -> hyväksyn -> onkin yllättäen korttia veloitettu.

Samaa yritti aikanaa hbo asiakaspalvelija. Anto sitte ilmasen kuukauden, kun tuumasin, että tilatessa hyväksyin 0e 1kk ja en muuta, joten virheellinen veloitus jne... taisin myös mainita välissä minua palvelleelle henkilölle, että jos normaali asiakaspalvelu on liian haastavaa, niin kannattaa jotain muuta duunia yms.
 
Kyllä, juuri noin. Harmittaa ettei kuvankaappausta tullut otettua.

Edit aspa vastasi: "Tuo saamasi arvokoodi oli tarkoitettu uusille asiakkaille ja järjestelmämme tunnistaa mikäli jokin etukausi on aiemmin käytetty lähtee tällöin automaattisesti veloitus"


Ei tuo kyllä mene oikein, että järjestelmä ensin ilmoittaa hinnan (1 kuukautta ilmainen) -> hyväksyn -> onkin yllättäen korttia veloitettu.
Käytin myös em. Koodin ja itseltä ei ainakaan vielä ole veloitusta kortilta mennyt vaikka en olekkaan uusi asiakas.

Kyllähän tuo sinäänsä on ymmärrettävää että jos oli tarkoitettu vain uusille asiakkaille niin näin sitten, mutta mielestäni ei sitä veloitusta kortilta kyllä saisi tapahtua ellei ruudulla selvästi informoida kissankokoisin kirjaimin että: kuules ukkeli/akkeli, nyt sinulta veloitetaan normaali kk-maksu samointein, haluatko varmasti jatkaa?

Seurataan tilannetta...
 
  • Tykkää
Reactions: |le
VIAPLAY 1kk/0€
Koodi: IVDAJQ7R
*voimassa 14.11. asti ja toimii myös vanhoille
Paljon kiitoksia koodista. Jatkossa ehkä parempi topikki postata näitä: YLEINEN: Verkkokauppojen alennuskoodit

Itsellä meni läpi vanhalle tilille (oli jo jonkun aikaa ollut ilman tilausta, se voi ehkä vaikuttaa), tilausvaiheessa 2 eri sivua sanoi 0e ennen vahvistusta ja myös sen jälkeen jokapaikassa 0e, tilausvahvistus email/ostohistoria/kuitti. Otin kuvakaappauksia kaikista varmuuden vuoksi. :D
 
Käytin myös em. Koodin ja itseltä ei ainakaan vielä ole veloitusta kortilta mennyt vaikka en olekkaan uusi asiakas.

Kyllähän tuo sinäänsä on ymmärrettävää että jos oli tarkoitettu vain uusille asiakkaille niin näin sitten, mutta mielestäni ei sitä veloitusta kortilta kyllä saisi tapahtua ellei ruudulla selvästi informoida kissankokoisin kirjaimin että: kuules ukkeli/akkeli, nyt sinulta veloitetaan normaali kk-maksu samointein, haluatko varmasti jatkaa?

Seurataan tilannetta...

Tämä sota voitettiin.

Vaati aspan kanssa 3 eri viestiä. Joka vastauksessa perustelivat sillä, kuinka "järjestelmämme tunnistaa automaattisesti mikäli joskus aiemmin on hyödynnetty kokeiluetu esimerkiksi ". Tätä samaa lausetta käyttivät joka vastauksessa. On ilmeisesti jokin heidän oma hylly-argumentti vastaaviin tapauksiin.
Vaadin maksunpalautusta sillä periaatteella, että asiakkaalle esitetyn hinnan tilausvaiheessa tulee pitää, eikä tältä osin jälkiveloituksia saa tehdä. Lopulta "ymmärsivät ajatukseni" ja hyvitin teille nyt poikkeuksellisesti tuon veloituksen, joka teiltä meni "

Ja ei, talouteni ei olisi kaatunut tuohon reiluun kymmenen euroon, vaan kyse oli periaatteista. Sen opin, että eipä tarvitse enää jatkossa Viaplayta ottaa, edes "ilmaisena".
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 582
Viestejä
4 558 744
Jäsenet
75 004
Uusin jäsen
otso.lan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom