Myyty i7 9700K + MSI Z390 ACE [Helsinki]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Myytävä tuote: 9700K prossu ja MSI Z390 ACE emolevy
Hinta: 320e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prossu Powerin outletista 2020 alkupuolella, emolevy Verkkokauppa.com outletista helmikuun lopussa 2020.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Prossulle ei löydy kuittia ja takuutakaan ei liene enää. Emolle kuitti löytyy ja takuuta lukee 24kk olevan eli vielä parisen kuukautta.
Muuta huomioitavaa:
Prossua pidetty 5GHz kelloilla 1.32Vcorella. Emolevyn mukana ei tullut mitään tilpehööriä (tehdaskorjattu lukee paketissa). Emolevyllä beta bios sisässä jolla saa resizable barin toimimaan.
Otettu tänään pois käytöstä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobile pay, tilisiirto


Kuva: Laitan pari kuvaa huomenissa
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
Tarjotaan 300€ ja noudolla. Olihan tuossa emossa kuitenkin bt ja wifi antennit mukana?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
62
Olisin ostanut pelkän prosessorin! Jos menee jufulle niin menkööt.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
Tarjotaan nyt HP noudolla sillä ehdolla että antennit löytyy:


Screenshot_20211230-153614_Chrome.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Tarjotaan nyt HP noudolla sillä ehdolla että antennit löytyy:


Moro, antennia ei tullut mukana, vain emolevy :( itse käytin wifiä ja hommasin kaverilta tuohon antennin jota en valitettavasti voi antaa mukaan.

Tämän tilalle tulleen emolevyn mukana tuli kaksi antennia joissa ei ole johtoa, voin ne laittaa tuohon mukaan jos kelpaavat.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
Moro, antennia ei tullut mukana, vain emolevy :( itse käytin wifiä ja hommasin kaverilta tuohon antennin jota en valitettavasti voi antaa mukaan.

Tämän tilalle tulleen emolevyn mukana tuli kaksi antennia joissa ei ole johtoa, voin ne laittaa tuohon mukaan jos kelpaavat.
Minkäs emon antennit siis kyseessä tarkalleen ottaen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Minkäs emon antennit siis kyseessä tarkalleen ottaen?
MSI Z690-A Pro DDR4 Wifi. En ole kokeillut että passaavatko suorilta tuohon aceen, ovat muoveissa vielä. Luulisi kuiten menevän, ilmeisesti standardiliitäntä :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
MSI Z690-A Pro DDR4 Wifi. En ole kokeillut että passaavatko suorilta tuohon aceen, ovat muoveissa vielä. Luulisi kuiten menevän, ilmeisesti standardiliitäntä :)
Juu kyllä ne siihen varmasti sopii. Eiköhän me tästä kaupat tehdä. Tosiaan itsellä tarve vain emolle, joten jos haluat myydä prossun HypeX:lle ja hinnoista päästään sopuun niin sekin sopii. Jos et jaksa säätää niin minä haen molemmat pois ja diilaan itse tuon prossun eteenpäin. :)
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
62
Uskon että vaihdossa ei kiinnosta i5-9600k niin kysyn suoraan mitä pitäisit prosessorissa hintaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Juu kyllä ne siihen varmasti sopii. Eiköhän me tästä kaupat tehdä. Tosiaan itsellä tarve vain emolle, joten jos haluat myydä prossun HypeX:lle ja hinnoista päästään sopuun niin sekin sopii. Jos et jaksa säätää niin minä haen molemmat pois ja diilaan itse tuon prossun eteenpäin. :)
Sovitaan näin, mahdollisimman vähällä säädöllä tarkoitus selvitä :) Jatketaan yv.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 214 872
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom